بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.
هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.
کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....
بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.
کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....
ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71
منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه
ادامه مطلب |
دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای مشهد بوشهر شیراز ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد
کارگاه آموزشی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی راهکارهای ارتقا برند نام و نشان تجاری سمینار مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری راهکارهای وفادارسازی مشتریان بندر عباس سنندج مشهد سمینار مدیریت نام و نشان تجاری اصول و تکنیک های برندسازی مهارت های ارتقا برند مشهد
|
صفحه نخست www.alikhooyeh.blogfa.com
۱- سبک های تبلیغات
۲- تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳- مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴- تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵- ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
جلد کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی
تالیف دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
انتشارات سیته
به نام او
که همه هستی از اوست
چگونه تبلیغ کنیم(3)
تبلیغات تریزی
TRIZ Advertisng
تئوری حل خلاقانه مسائل تبلیغات بازاریابی
تالیف و ترجمه:
مهندس علی خویه
کتابی برای پیشبرد و گسترش مهندسی بازاریابی و تبلیغات
راز تجارت
مولف
علی خویه فهیمه احمدی مرضیه خویه و علیرضا خویه
انتشارات رسا
تقدیم به جامعه بازاریابی و تبلیغات
مهندسی ذهن یا ان ال پی در
تبلیغات فروش و ارتباطات
تالیف و ترجمه:
مهندس علی خویه
کتابی برای پیشبرد و گسترش مهندسی تبلیغات و روابط عمومی
به نام خالق هستی |
مشاور محقق مولف مجری و مدرس
ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت
گروه فکرآذین
09122991608
برای تهیه کتاب ها می توانید با شماره های پخش رسا 66415040 و 33552188 تماس حاصل نمایید.
|
نام کتاب |
مولفان |
ناشر |
|
1 |
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
رسا |
|
2 |
شیوه های حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات- - تبلیغات تریزی |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
رسا |
|
3 |
راز تجارت نکات ساده، کلیدی و کاربردی از تجارت، بازرگانی، بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خرید |
علی خویه، مرضیه خویه، فهیمه احمدی، علیرضا خویه و ... |
مولف |
|
4 |
مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
رسا |
|
5 |
بازاریابی املاک و مستغلات – راهکارهای علمی و عملی انتخاب، خرید، فروش، اجاره و رهن ساختمان ملک و آپارتمان |
علی خویه و فهیمه احمدی |
مولف |
|
6 |
سبک های تبلیغات تئوری ها و سبکهای تبلیغات |
دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه |
رسا |
|
7 |
تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات |
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه |
سیته |
|
8 |
سی دی آموزشی راز تجارت(1) |
علی خویه مرضیه خویه علیرضا خویه |
رسا و مولف |
|
9 |
طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار |
علی خویه و فهیمه احمدی |
مولف |
در دست چاپ |
10 |
مهندسی فروش |
|
|
|
11 |
خلاقیت کاربردی در حل مشکلات و مسائل زندگی و کسب و کار |
علی خویه و فهیمه احمدی |
مولف در حال چاپ |
|
12 |
مهندسی تبلیغات تجاری و بازرگانی |
علی خویه و فهیمه احمدی |
مولف در حال چاپ |
و چندین اثر دیگر در دست تالیف ترجمه و اجرا ......
تقدیم به جامعه بازاریابی و تبلیغات
به نام خدا
مدیریت استراتژیک تبلیغات(1)
تالیف و ترجمه:
دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
1386
http://www.freeuploadimages.org/images/x0yzod42jivkoo7v2ld6.jpg