بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش
مدرس: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی
www.promotion.persianblog.ir
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار - سیستم های پروموشن انگیزشی اثربخش - اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی در بازاریابی - اصول انگیزش و چاشنی فروش |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش - تفاوت انواع سیستم های انگیزشی - بینش تغییر رفتارها - بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای - مهارت های ارایه پروموشن و هدیه مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها - مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش - مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی - مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی - مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان - مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی - مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها - 10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش - 10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان - تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق - انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها - انگیز ه های سازه ای - انگیز ه های دگرگونی - انگیز ه های ارتباطی - انگیز ه های جانشینی - انگیز ه های جانمایی - انگیز ه های ترکیبی - انگیز ه های تنظیمی - انگیز ه های معکوس - انگیز ه های تراوشی - انگیز ه های جذبی - انگیز ه های نفوذی - انگیز ه های چند بعدی - انگیز ه های تریزی
|
مدرس دوره
مهندس علی خویه و فهیمه احمدی
دوره ها کارگاه ها سمینارها مشاوره تحقیقات و امور اجرایی که در این مدت برگزار گردید یا مشارکت فعال صورت گرفت شامل موارد زیر می باشد
مدیریت ارتباط با مشتریان اصول سی آر ام و ... در اراک، سمینار بزرگ مدیریت برند در مشهد، تکنیک های نفوذ و جذب مشتریان در مشهد، سمینار و کارگاه اموزشی شکار مشتریان تکنیک های جذب و نگهداری مشتریان بوشهر، سمینار و کارگاه آموزشی فروش موثر و تکنیک های جذب مشتریان مشهد، کارگاه آموزشی مهندسی تبلیغات تجاری در کرمان، سمینار تفکر استراتژیک در کرمان، سمینار و کارگاه های آموزشی ویژه مدیران وزارت کار و تامین اجتماعی، تکنیک های فروش مویرگی وکانال های توزیع و پخش در گرگان و گیلان، تکنیک های چانه زنی و اصول و فنون مذاکره در مازندران و همدان، مهندسی برند مدیریت نام و نشان تجاری در همدان، زبان بدن و اصول و فنون ارتباطات موثر و اثربخش در فروش وبازاریابی در اراک و.....