تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۶۷۲ نفر
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ ۱ نظر
دیروز در یکی از جلسه خصوصی مشاوره با یکی از مدیران عامل مطرح کشور موضوع جالبی اتفاق افتاد که بسیار جای تامل داشت یکی از اعضای هیات مدیره فکر می کرد که باید برای توسعه بازار محصولات تنوع بیشتری داشته باشند وقتی که من از آنها تحقیقات رفتار مصرف کننده خواستم هیچ نوع تحقیقاتی از عادات مصرف کنندگان و رفتار مصرف کنندگان نداشتند وقتی به مدیر عامل این موضوع را درمیان گذاشتم گفتند ممکن است که ازبازار عقب مانده و رقبا بازار را در اختیار بگیرند
من فقط به ایشان یک مطلبی عرض کردم
که در بازار باید ابتدا معاینه مناسبی انجام داد سپس اقدام عملیاتی درست اجرا کرد
ایشان بسیار نگران تبلیغات رقبا بودند
من دوباره به ایشان تحقیقاتی راشان دادم که در کشور ما هر شرکتی که با تبلیغات جنجال برانگیز و چند رسانه ای و حجم عظیمی از تبلیغات وارد شده پس از مدتی به شدت رکود و نارضایتی داشته
علت آن هم به مساله عدم مدیریت IMC بر می گردد که دانش آن هنوز در کشور ما در بسیاری از شرکت ها ایجادنشده است ...