4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

برخی از کتاب ها و منابع تبلیغات

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۴۹۴ نفر چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۳۵ ق.ظ ۱ نظر
سبک های تبلیغات

محمود محمدیان علی خویه ناشر رسا www.khooyeh.com

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

احمد روستا علی خویه     ناشر: سیتهwww.khooyeh.com

مدیریت استراتژیک تبلیغات

احمد روستا علی خویه ناشر رساwww.khooyeh.com

مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات بازاریابی  و تبلیغات

احمد روستا علی خویه ناشر رساwww.khooyeh.com

 

 رازهای تبلیغات
پدیدآورنده: دیوید اگیلوی، علی فروزفر (مترجم)، کوروش حمیدی (مترجم)
ناشر: مبلغان - 12 اسفند، 1385

2. تبلیغات سیاه
پدیدآورنده: عبدالله رفیعی
ناشر: امیر محمد - 14 اسفند، 1386

3. تبلیغات خلاق
پدیدآورنده: لوک سولیوان، فرزاد مقدم (مترجم)، معصومه جباری (ویراستار)
ناشر: سیته - 12 شهریور، 1385

4. چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
پدیدآورنده: دیوید فاربی، شادی گلچین فر (مترجم)، امیر بختائی (مترجم)
ناشر: سازمان مدیریت صنعتی - 17 مهر، 1386

5. بازاریابی بدون تبلیغات
پدیدآورنده: مایکل فیلیپس، سالی رسبری، محمد سالاری (مترجم)
ناشر: محمد سالاری - 12 آذر، 1385

6. اصول و فنون تبلیغات
پدیدآورنده: علی فروزفر
ناشر: جهاد دانشگاهی، واحد تهران - 23 مرداد، 1386
قیمت: 26000 ریال

7. تبلیغات در حوزه وب
پدیدآورنده: هادی فرزاد، الهام فرزاد (ویراستار)
ناشر: سروینه - 08 شهریور، 1385

8. تبلیغات با بیان ساده
پدیدآورنده: علیرضا صدرمحمدی، سایه درمانی (ویراستار)
ناشر: سیته - 24 تیر، 1386

9. روانشناسی رنگ و تبلیغات
پدیدآورنده: یوسفعلی عطاری، رضا فلاحی
ناشر: گلگشت - 21 فروردین، 1384

10. جامعه شناسی تبلیغات
پدیدآورنده: علی اکبر ترابی
ناشر: فروزش - 1383

11. اخلاق تبلیغات بازرگانی
پدیدآورنده: مرتضی سلطانی
ناشر: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما - 26 اسفند، 1385

12. مفاهیم و ابزارها در تبلیغات
پدیدآورنده: محسن پیروزمند
ناشر: سینا تصویر - 26 اردیبهشت، 1385

13. مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی
پدیدآورنده: محمود محمدیان
ناشر: حروفیه - 14 اسفند، 1385

14. تبلیغات در رسانه های یکسویه
پدیدآورنده: هرمز مهرانی (گردآورنده)
ناشر: آرنگ - 27 اسفند، 1384

15. جنگ، رسانه ها و تبلیغات
پدیدآورنده: عباس کاردان (مترجم)، حسن سعید کلاهی خیابان (مترجم)،

 محمودرضا گلشن پژوه (ویراستار)، یحیی کمالی پور (تدوین)، نانسی اسنو (تدوین)
ناشر: موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران - 10 اردیبهشت، 1386


16. تبلیغات دینی در فضای دیجیتال
پدیدآورنده: محمد سمیعی (زیرنظر)، حسینعلی طاهری (ویراستار)
ناشر: صبح صادق - 11 تیر، 1384

17. بسته بندی و تبلیغات در مراکز فروش
پدیدآورنده: مهدی رضایی، مژگان اصلانی
ناشر: کانون تبلیغات پویانما - 1381

18. تبلیغات تجاری: اصول و شیوه های عمل
پدیدآورنده: ویلیام ولز، جان برنت، ساندراارنست موریارتی، سینا قربانلو (مترجم)، بهادر باقری (ویراستار)،

علی فروزفر (ویراستار)، علیرضا حسنی (ویراستار)
ناشر: مبلغان - 01 خرداد، 1384

19. تبلیغات در رسانه های ارتباط جمعی
پدیدآورنده: جیهان احمدرشتی، عبدالجلیل شری زاده (مترجم)، کاظم مطلق (ویراستار)
ناشر: مهرآرمین - 31 فروردین، 1384

20. تبلیغات در رسانه های ارتباط جمعی
پدیدآورنده: جیهان احمدرشتی، عبدالجلیل شری زاده (مترجم)، کاظم مطلق (ویراستار)
ناشر: مهرآرمین - 31 فروردین، 1384

 

 21. بهترین روش ها در تبلیغات موثر
پدیدآورنده: جرارد تلیس، محمدرضا صالحی (مترجم)
ناشر: فرهنگ مردم - 23 اردیبهشت، 1386

22. تبلیغات در رسانه های ارتباط جمعی
پدیدآورنده: کاظم مطلق، جیهان احمدرشتی، عبدالجلیل شری زاده
ناشر: ندای دوست - 1383

23. سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
پدیدآورنده: آل ریس، سنبل بهمنیار، لورا ریس، سایه درمانی (ویراستار)
ناشر: سیته - 08 آبان، 1386

24. حقوق تبلیغات بازرگانی در ایران و جهان
پدیدآورنده: محسن اسماعیلی
ناشر: نشر شهر تهران (وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) - 19 فروردین، 1386

25. جنگ روانی و تبلیغات، مفاهیم و کارکردها
پدیدآورنده: محمد شیرازی
ناشر: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوره عالی جنگ - 1383

26. رویکرد هنر به صنعت (روشهای فروش - تبلیغات)
پدیدآورنده: سهیلا شجاع زاده، کامران کاتوزیان (ویراستار)، جعفر رضازاده (ویراستار)
ناشر: دار الهدی - 16 اسفند، 1384

27. عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس: تبلیغات
پدیدآورنده: محمد شیرازی، نعمت الله سلیمانی، پژوهشکده تحقیقات اسلامی (تهیه کننده)
ناشر: زمزم هدایت - 10 آذر، 1386

28. ادبیات تبلیغ: کتاب راهنما برای نویسندگان تبلیغات: رهنمودی گام به گام برای نگارش تبلیغات پرفروش
پدیدآورنده: رابرت بلای، منیژه(شیخ جوادی) بهزاد (مترجم)، ابوالفتح قهرمانی (ویراستار)
ناشر: سیته - 09 آبان، 1384

29. گامی در راه مدیریت تبلیغات جنگ، محورهای محتوایی مقالات دومین همایش بررسی کاربرد تبلیغات در جنگ
ناشر: حوزه نمایندگی ولی فقیه در دافوس سپاه - 1381

30. روابط عمومی و تبلیغات: همراه با مباحث جدید کاربردی
پدیدآورنده: کاظم متولی
ناشر: بهجت - 12 دی، 1384

31. عصر تبلیغات: استفاده و سوءاستفاده روزمره از اقناع
پدیدآورنده: آنتونی پراتکانیس، کاووس سیدامامی (مترجم)، محمدصادق عباسی (مترجم)
ناشر: سروش - 05 آذر، 1385

32. عصر تبلیغات: استفاده و سوء استفاده روزمره از اقناع
پدیدآورنده: الیوت آرنسون، آنتونی پراتکانیس، کاووس سیدامامی (مترجم)، محمدصادق عباسی (مترجم)
ناشر: سروش - 12 دی، 1384

33. آسیب شناسی تبلیغات در ایران، به شیوه تعاملی
پدیدآورنده: محمود محمدیان، عباس آقاجان
ناشر: حروفیه - 1381

34. تحریف در عکس به جهت تبلیغات در قرن بیستم
پدیدآورنده: داریوش محمدخانی
ناشر: کاوش قلم - 1383

35. تبلیغات و اطلاع رسانی، گزیده سخنان آیت الله هاشمی شاهرودی
پدیدآورنده: سیدمحمود هاشمی شاهرودی، نادر رویایی
ناشر: قوه قضاییه، مرکز مطبوعات و انتشارات - 1383

36. روان شناسی تبلیغات، راهبردهای روان شناختی تبلیغ، با مخاطبان جوان
پدیدآورنده: عبدالعظیم کریمی
ناشر: نشر نماز، ستاد مرکزی اقامه نماز - 1382

37. تبلیغات، هنر و رسانه ها، از دیدگاه امام خمینی (ره)
پدیدآورنده: سیدروح الله خمینی، علی اصغر صباغ پور
ناشر: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) - 1381

38. روان شناسی تبلیغات تجاری، تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده، آنچه عمل می کند، آنچه عمل نمی کند
پدیدآورنده: ماکس ساذرلند، سینا قربانلو (مترجم)، علی فروزفر (مترجم)
ناشر: مبلغان - 1383

39. برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات تجاری: به زبان ساده و کاربردی
پدیدآورنده: هومن عین الهی
ناشر: هومن عین الهی - 12 آبان، 1386

40. مصاحبه با بزرگان تبلیغات

ویلیام برن باخ، جورج گریبین، دیوید اگیلوی، رایر ریوز، لئو برنت
پدیدآورنده: دنیس هیگینز، علی عبدالهی (مترجم)
ناشر: سیته - 15 مهر، 1385

 

 41. ساختار بسته بندی (طرح و گسترده بسته بندی های مقوایی)
پدیدآورنده: هارش پاساک، سیدمهدی رضایی (مترجم)
ناشر: کانون تبلیغات پویانما - 01 خرداد، 1384

42. طیف، راهنمای رنگ چاپ افست
پدیدآورنده: مهدی رضایی
ناشر: کانون تبلیغات پویانما - 1382



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span