بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
استراتژی فرصت
در دنیای رقابت و رکود اقتصاد جهانی، نظریه پردازان اقتصاد و بازاریابی تکنیک هایی را برای ادامه مسیر شرکت ها پیشنهاد می دهند. خلاقیت و فرصت دو تکنیک اثرگذار در هر مرحله از رشد، شکوفایی، پیشرفت و افزایش سهم بازار هر شرکتی می باشد در این میان شناسایی ظرفیت بازارهدف، مشتریان بالقوه، رسانه های اثرگذار می تواند راهکارهای مناسبی را پیش روی هر شرکتی قرار دهد.
پیتر دراکر در یکی از کتاب های پر فروش خود اشاره می کند که مدیران سطح پنجم مدیرانی هستند که به جای تلاش زیاد، تفکر زیاد کرده و فرصت های بالقوه و بالفعل بازار را جستجو می نمایند و سعی در برنامه ریزی برای فرصت ها هستند. مدیران سطح پنجم مدیران فرصت گرا هستند تا شرایط گرا. همچنین اشاره می کند که بازار امروز بازار فرصت هاست و استراتژی فرصت یکی از اثرگذارترین استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در این بازار می باشد....
فرصت عید
عید، بزرگترین و مهمترین زمان تمدن ایرانی، هر شرکتی را به تکاپوی جدی واداشته تا به بهترین نحو بتواند اهدافی همچون برندسازی، احیای مشتریان قدیمی، بهبود سیستم مدیریت مشتریان (CRM)، شناسایی و کشف مشتریان بالقوه و بالفعل، بازارسازی و بازارگردانی، نیاز سنجی، تحریک نیازهای مخاطبان و ... را دنبال نماید.
فرصت ارتباطات بازاریابی
هر شرکتی سعی دارد تا بهترین و اثرگذارترین کانال ارتباطی خود با مشتریان بالقوه و بالفعل خود را تهیه و شروع به برقراری ارتباط های درونی و بیرونی با آنها نماید در این میان گاهی رسانه هایی خاص در یک فرصت استثنایی ارزش خاصی پیدا می کنند....