بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
بالاخره هنرمندان هم نیاز به یادگیری علم بازاریابی را احساس کرده و دوره بازاریابی خلاق و مدیریت بازاریابی در دانشگاه هنر برگزرار شد این دوره که توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر برگزار شده بود توسط اینجانب اداره شد خوشحالم که روز به روز در دانشگاه ها رشته های مختلف علاقمندی خود را به بازاریابی اعلام می دارند امیدوارم روزی بازاریابی و تبلیغات به عنوان یک درس عمومی در تمامی رشته های دانشگاهی جایگاه داشته باشد براستی که نظریه پرداز بزرگی که می گفت همه چیز بازاریابی است و بازاریابی همه چیز است مصداق چنین اموری را دارد و هر کس به نوعی نیاز به فراگیری علم بازاریابی دارد و بازاریابی در لحظه لحظه زندگی ما کاربرد عملیاتی و نقش مهمی دارد به ویژه اگر بازاریابی چاشنی به نام خلاقیت داشته باشد اثربخشی ویژه ای را خواهد داشت(بازاریابی ایده- بازاریابی استاد- بازاریابی نمره- بازاریابی مسکن- بازاریابی دوست- بازاریابی همسر- بازاریابی دانشگاه- بازاریابی فروشگاه- بازاریابی ماشین- بازاریابی هنر- بازاریابی شغل- بازاریابی مذهب -بازاریابی سیاسی- بازاریابی فرهنگ- بازاریابی لاغری-بازاریابی کتاب-بازاریابی .....)
|
یک مجمع مهندسی ایرانی در چین از اینجانب دعوت کرده است تا برای ایرانیان این مرکز یک دوره بازاریابی و فروش خلاق برگزار نمایم امیدوارم با ادامه مذاکرات بتوانم خدمت رسانی خوبی انجام دهم.
یکی از خودروسازهای کشور نیز از اینجانب دعوت به همکاری برای طراحی و برنامه ریزی رسانه ای برای تبلیغات و بازاریابی خود نموده است. در این مورد نیز از دوستان عزیز دعوت به همکاری می نمایم. مرکز رشد بین المللی قشم http://qeshm.ir/?Lang=fa&Page=01-02 نیز برای برگزاری دوره ها و سمینارهای خود از بنده دعوت به همکاری نموده است امیدوارم بتوانم در این جزیره نیز به نوعی خدمت گزار مردم و متخصصین و همکاران و دوستان گرامی باشم. دیروز ملاقاتی داشتم با پدر عزیز رییس و مدیر بستنی آیس پک جناب آقای بختیاری پدر گرامی بابک بختیاری این ملاقات و جلسه بسیار موفقیت آمیز بود و قرارشده است که همکاری هایی نیز با این برند موفق و کارآفرین نمونه کشور داشته باشیم. |
مژده به تمامی دوستان همکاران و دانشجویان عزیز بنده
دوره جدید مدیریت برنامه ریزی و مهندسی رسانه در تاریخ ۵ و ۶ دیماه توسط اینجانب در اصفهان در یک سمینار تخصصی برگزار خواهد شد برای هماهنگی برنامه ریزی و ثبت نام تماس حاصل نمایید این دوره در مرکز همایش های بین المللی استاد فرشچیان برگزار خواهد شد سرفصل های این دوره در بخش سمینارها و کنفرانس های خویه در این وب سایت قابل مشاهده می باشد
|
از کلیه دوستان وهمکاران برای تهیه و تدوین کمیپین تبلیغاتی یک از بانکها و آسیب شناسی تبلیغات آن دعوت به همکاری و مشارکت می شود
دوستان و همکاران گرامی برای توضیحات بیشتر با اینجانب تماس حاصل نمایند. با تشکر علی خویه |
با چند از دوستان و همکاران شروع به کار جالبی کرده ایم به این صورت که به صورت خصوصی و محلی به شرکت های مختلف رفته و در کارگاه های کارگروهی به آموزش و اجرای بازاریابی و فروش خلاق می پردازیم امید است این فعالیت خلاقانه بتواند راهی برای پیشبرد حرفه ای مهندسی بازاریابی مهندسی فروش و بازاریابی خلاق و فروش خلاق باشد. با ما تماس بگیرید
سخنرانی و ارایه مطالب کاربردی و اجرایی درباره بازاریابی خدمات آموزشی توسط اینجانب علی خویه به همراه دکتر احمد روستا در تالار علامه امینی دانشگاه تهران
امروز سه شنبه دهم دی ماه به همراه دکتر احمد روستا در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در خدمت برخی از مدیران آموزش سراسر کشور بودیم در بحث هایی که صورت گرفت برخی از نکات اساسی بدست آمد که برای بحث های گروهی در آینده مورد تحقیق وبررسی خواهد گرفت
۱- اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود ۲- در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است ۳- شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست ۴- وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است ۵- عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست ۶- برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت ۷- استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد
سرفصل های بازاریابی خدمات آموزشی تبلیغات خدمات آموزشی مدرس و سخنران: مهندس علی خویه رزومه مدرس و سخنران: نام: علی نام خانوادگی: خویه تلفن های هماهنگی و تماس -۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ - 09372991608 وب سایت: www.khooyeh.com www.gmas.ir www.400004.info وبلاگ و گاه نوشته ها www.alikhooyeh.blogfa.com · سخنران و مدرس دانشگاه · مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های مدیریت ، بازاریابی، فروش، تبلیغات وخلاقیت · مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما از جمله سلسله برنامه های پژواک در رادیو تجارت · مولف و مترجم بیش از 7 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی و تبلیغات ( مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی، مهندسی ذهن وان ال پی، تریز، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی ، راز تجارت و .... · سخنران و مدرس دوره ها و سمینارهای مختلف مدیریت ، بازاریابی، فروش،تبلیغات ،خلاقیت، روانشناسی، ارتباطات و .... ارایه بیش از 90000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی در سازمانها موسسات شرکت ها و سمینارهای مختلف · دارای شمار زیادی مقالات منتشر شده در نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... · دارای چندین سال سوابق اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی، ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه در شرکت ها مختلف و دارای سابقه ی همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی · ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره وتحقیق در زمینه های تخصصی به رده های مختلف مدیریتی و سازمانی · دارای دو اختراع ثبت شده در حوزه تبلیغات · تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات · عضو هیات تحریریه نشریان مختلف اقتصادی بازرگانی و بازاریابی · دارای تولیدات نرم افزاری آموزشی و اجرایی از جمله :راز تجارت ، مهندسی فروش،مهندسی خلاقیت · عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMARو…عضو انجمن های بین المللی مانند DSEIو 1to 1 و WARC · کارشناسی بازارگانی ، کارشناسی ارشد MBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت ومدرک تافل 550 · دارای سوابق، تجربه و آشنایی با زمینه های مختلف هنری و شرکت در نمایشگاه ها و مجامع فرهنگی و هنری · همکار افتخاری انجمن بازاریابی و تحقیقات بازار ایران وا نجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران برخی از شرکت ها و برندهای افتخار همکاری مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی با آنها نوکیا- تولی پرس- سامسونگ- رشد - سونی- تولید دارو - دانشگاه تربیت مدرس- دانشگاه تهران - دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بیمه اقتصاد نوین، بیمه ایران، بانک پاسارگاد- موسسات آموزشی کوشا ندا سبلان ماهان و ... مهنام ، تولی پرس، سونی اریکسون- بیمه البرز- فروشگاه رفاه، بیمه دانا- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری- ایران -دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی -تدبیر- گزیده -مدیریت تبلیغات- ذوب آهن اصفهان، مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- آستان قدس- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی ماهان آسمان ایران ایر و ...
برخی از سرفصل های بازاریابی خدمات آموزشی عناوین سخنرانی: تعاریف اهمیت و ضرورت بازاریابی خدمات آموزشی اصول و تکنیک های بازاریابی خدمات آموزشی در ایران آشنایی با انواع بحران های بازاریابی خدمات آموزشی تکنیک های فروش بازاریابی خدمات آموزشی سبک ایرانی مهندس فروش و مهندسی بازاریابی خدمات آموزشی در ایران مهندسی بازاریابی خدمات آموزشی اشتباه ها و خطاهای فروش بازاریابی خدمات آموزشی تکنیک های ضد خطا در بازاریابی خدمات آموزشی ایرانی 10 نقطه کور فروش بازاریابی خدمات آموزشی 10 اشتباه بازاریابی خدمات آموزشی رفتار خریداران بازاریابی خدمات آموزشی رفتار فروشندگان بازاریابی خدمات آموزشی تکنیک های ارتباطی در فروش بازاریابی خدمات آموزشی ایرانی 10 تکنیکبازاریابی خدمات آموزشی 10 تاکتیک بازاریابی خدمات آموزشی 10 استراتژی فروش بازاریابی خدمات آموزشی تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ایرانی 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در ایران دام ها و کابوس های فروشندگان ایرانی 10 تکنیک تبلیغات بازاریابی خدمات آموزشی سبک های فروش و بازاریابی خدمات آموزشی بازارسازی خدمات آموزشی بازارگرمی خدمات آموزشی رفتار شناسی مشتریان ایرانی تکنیک های رفتار شناسی ایرانیان اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش ایرانی فروش روانشناسانه روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی تکنیک های مشتری شناسی در ایران روانشناسی فروش و بازاریابی رفتار شناسی مشتریان
|
به دوستان دانشجویان و همکاران گرامی
دوره بازاریابی و فروش خلاق در ۱۶ آبان در دانشگاه خواجه نصیر برگزار خواهد شد برای هماهنگی با شماره تلفن های و تماس حاصل نمایید. |
![]() با توجه به استقبالی که از تکنیکهای خلاقیت در تبلیغات وبازاریابی در دوره ها و سمینارهای گذشته شد قرار شده است که دوره تکنیک های خلاقیت در بازاریابی و تبلیغات به صورت کارگاهی و کارگروهی توسط اینجانب ارایه شود برای ثبت نام و هماهنگی در این دوره با ماهنامه بازاریابی و تبلیغات تماس حاصل نمایید. سرفصل های این دورده در لینک سمینارها و کنفرانس های خویه موجود می باشد. باتشکر |
دوره های آموزشی ویژه شرکت های هنر و سینما نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با هنر و سینما
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما
بازاریابی هنر
بازاریابی سینما
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مدیریت مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازارگرمی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازارسازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازار سنجی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی هنر و سینما - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی هنر و سینما - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی های تولید کننده ووارد کنندگان هنر و سینما
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده - اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش هنر و سینما - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای - مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مدیریت زمان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه کور فروش و ویزیت هنر و سینما - 10 اشتباه فروش و ویزیت هنر و سینما - 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان هنر و سینما - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت هنر و سینما - چاشنی های فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - فروش خلاق در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها |
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما
مدیریت برند در هنر
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری در هنر - اصول برند سازی حرفه ای در هنر - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در هنر |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند در هنر - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی در هنر - مهارت برند داری در هنر - مهارت برند شناسی در هنر - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند در هنر - مهارت پیشبرد و ترفیع برند در هنر - مهارت تحقیقات برند در هنر - مهارت حفظ برند در هنر - مهارت کنترل برند در هنر - مهارت هویت سازی برند در هنر - مهارت شخصیت سازی برند در هنر - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در هنر - معاینه فنی برند در هنر - سبگ های برندسازی در هنر - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر نمایندگی های صنعت هنر و سینما به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار هنر و سینما بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر نمایندگی های هنر و سینما رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های هنر و سینما، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت هنر و سینما چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت هنر و سینما چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت هنر و سینما خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت هنر و سینما
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت هنر و سینما
خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها
واردکنندگان و تولید کنندگان هنر و سینما
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مدیریت استرس در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - تفکر خلاق و سیستمی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com