4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

برای تهیه کتاب بازاریابی املاک و مستغلات

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۶۷ نفر چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ ۰ نظر
کتاب بازاریابی املاک و مستغلات - راهکارهای علمی و عملی خرید فروش انتخاب رهن واجاره ملک و ساختمان تالیف و ترجمه علی خویه  وفهیمه احمدی www.khooyeh.com منشر شد
برای تهیه کتاب به انتشارات آگاه در خیابان انقلاب بین فروردین واردیبهشت تلفن ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸و66460932و6647323 مراجعه نمایید www.khooyeh.com
فهرست برخی از مطالب کتاب بازاریابی املاک و مستغلات
برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش ملک و ساختمان
عوامل موثر بر عرضه و تقاضا ملک

مدیریت تقاضا در بازاریابی ملک و ساختمان

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی ملک و ساختمان

ابعاد گوناگون بازاریابی ساختمان و ملک

روش ها و تکنیک های بازارگرایی و بازارشناسی ساختمان و ملک

فرآیند مدیریت بازاریابی ملک و ساختمان

تجزیه و تحلیل فرصتهای خرید فروش و بازار ملک، ساختمان و مسکن

جستجو و انتخاب بازارهای هدف

اندازه گیری و پیش بینی تقاضا

 تقسیم‌بندی بازار در ساختمان و ملک

هدف گیری در بازار املاک و ساختمان

جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان

سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان

مرحله اول: تعریف مساله و تعیین اهداف تحقیق

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی ملک و ساختمان

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان ملک و ساختمان

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده ساختمان و ملک

عوامل روانشناختی تاثیر گذار بر خریداران ساختمان و ملک

دسته‌بندی افراد در پذیرش ساختمان ها و املاک جدید

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی ملک و ساختمان

نقش کانال‌های توزیع در فروش ساختمان و ملک

نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه های مشاوران املاک

رفتار پس از خرید مصرف کننده

نکاتی از ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش املاک وساختمان
50 نکته مهم در معاملات خانه، ساختمان یا ملک

قیمت و قیمت گذاری ملک و ساختمان

طرح ها و روش های  قیمت گذاری در ملک و ساختمان

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در ملک و ساختمان

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری ملک و ساختمان

مراحل قیمت‌گذاری

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش ملک

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)

·         تعیین مخاطبان مورد نظر (مخاطبان هدف)

·         مشخص نمودن واکنش مورد انتظار

·         گزینش و تهیه پیام ارتباطی با مشتریان

·         انتخاب کانال یا رسانه های ارتباطی با مشتریان و مخاطبان

·         انتخاب منبع پیام

·         دریافت بازخورد

تکنیک های بازاریابی، خرید و فروش املاک

تاکتیک فروش املاک خوشه­ای

مزیت رقابتی فروش املاکی

اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها

6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان

خرید و فروش املاک مشارکتی

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها

فروش املاک چند بعدی

فروش املاک مفهومی

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان

تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان

خطاها و دام­های خرید و فروش ساختمان و ملک

تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  املاک و ساختمان

ارزش در بازاریابی و فروش املاک

مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک

واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک

مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک

بازاریابی بین الملل ساختمان واملاک



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span