4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

تجدید چاپ کتاب های مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش و تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۴۲۴ نفر سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ ۰ نظر

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

  علی خویه   www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای   مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران مدرس دانشگاه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

برخی از مراحل راه اندازی و استقرار فروشگاه و مهندسی فروش

مرحله  اول  

بررسی شرکت شرایط تولید بررسی و آنالیز بازار بررسی محصولات  قیمت محصولات بررسی قیمت رقبا بررسی رقبا بررسی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز

  مرحله  دوم 

نهایی کردن مناطق بازار هدف بررسی و تهیه نرم افزارهای لازم نهایی کردن چارت سازمانی هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای تدوین Job Analysis ·   اهداف شغلی هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·   ارزش های شغلی ·   شرایط عمومی احراز ·   شرایط تخصصی احراز ·   شرح وظایف هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·   حقوق و دستمزد تدوین روش های استخدامی تعیین موارد آموزشی برای هر سمت تدوین آیین نامه انضباطی تعیین کف فروش تعیین کف موجودی انبار تدوین روند جریان فروش ·   مسئول دریافت سفارش ·   نحوه ثبت سفارش ·   نحوه کنترل سفارش ·   مسئول کنترل سفارش ·   نحوه کنترل اعتبار مشتری ·   مسئول کنترل اعتبار مشتری ·   مسئول تحویل اقلام ·   نحوه تحویل اقلام ·   مسئول تسویه حساب ·   نحوه تسویه حساب ·   زمان تسویه حساب ·   نحوه برگشت از فروش ·   نحوه برگشت مرجوعی تهیه مشخصات سیستم و برنامه حسابداری تدوین روش های معرفی محصول تعیین سیاست های معرفی محصول تعیین ابزار معرفی محصول جوایز فروش هدایای تبلیغاتی نهایی کردن قیمت ها مشخص کردن وضعیت حمل تعیین تعداد ماشین ها مشخص کردن شرایط بهینه تهیه ماشین   مرحله  سوم راه اندازی هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای   استخدام آموزش پرسنل هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای تهیه ماشین حمل اقلام آماده کردن انبار و سردخانه راه اندازی سیستم حسابداری تولید فرم های سفارش، حسابداری، انبار و ... منطقه بندی و تقسیم بندی تیم فروش تامین اقلام به میزان نیاز در انبار تولید ابزارهای معرفی تولید هدایای تبلیغاتی تولید برنامه های پروموشن پلن مرحله چهارم راه اندازی و احد کنترل و نظارت هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای استقرار کامل واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای         قابلیت های نرم افزارهای هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب) ·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور مکان تعیین نقطه سفارش درسطح کالا تعیین چهار قیمت فروش و دو قیمت خرید برای هر کالا تعریف و دسته بندی طرف حساب های تجاری تعریف شهر، منطقه و کدینگ نواحی و تخصیص آن به طرف حساب امکان تعیین فرمول قیمت فروش کالا برای طرف حساب اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب ·         تنظمیات و شخصی سازی سیستم توسط مدیریت برای هماهنگی هرچه بیشتر محصول با نیازهای متنوع مشتری ·         امکان پشتیبان گیری و بازیابی بانک اطلاعاتی سیستم به صورت خودکار ·         امکان جستجوی تمامی مشتریان و چک های ثبت شده در تمامی فرم های سیستم ·         امکان انتقال اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم های نرم افزاری دیگر به صورت اتوماتیک ·         امکان ارسال درخواست پشتیبانی از نرم افزار و پاسخ گویی آنلاین و سریع از سوی تیم پشتیبانی پیام گستر ·         امنیت بالا همراه با تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف و کاربری آسان تعیین سقف جهت اعتبار نسیه، چک های شخصی و چک های غیر شخصی و مبلغ هر فقره چک برای طرف حساب امکان اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب تعیین درصد پورسانت عاملین در سه سطح ویزیتور، فروشنده و سوپروایزر امکان تعریف الگوی تخفیف جهت انواع کالاها و اختصاص آن به هر مشتری ثبت سفارش ·         گروه بندی مشتریان هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری ·         تعریف ویزیتورها، سرپرستان فروش، موزعین و راننده ها و تعریف میزان پورسانت هرکدام بصورت داینامیک ·         تأیید کلیه و یا بخشی از سفارشات توسط مدیریتهای هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  و عامل شرکت جهت نظارت بر فرآیند هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         حسابداری خرید، فروش، انبار و خزانه اتوماتیک ·         حسابداری شش سطحی شامل سطوح گروه، کل، معین، تفضیلی و مراکز هزینه دو سطحی بهینه سازی شده برای هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         دارای کلیه حساب های استاندارد تا سطح معین و امکان اضافه کردن حساب های دلخواه به آنها ·         قابلیت جستجو، مرتب سازی، آرشیو، ادغام، کنترل، ویرایش، حذف و بازیابی اسناد حسابداری امکان تبدیل اتوماتیک سفارش به حواله انتقال انبار به انبار کالا امکان تعیین نحوه بارگیری کالاها براساس ناحیه طرف حساب و ظرفیت حمل خودرو امکان تعیین خلاصه مسیر خروج کالا، جهت کنترل نحوه بارگیری و پخش کالا امکان تعیین تخفیف بصورت نقدی یا درصدی در سطح اقلام فاکتور فروش ثبت فاکتور خرید، فاکتور فروش، فاکتور برگشت از خرید و فاکتور برگشت از فروش انعطاف پذیری بالا جهت پیاده سازی گردش کار مورد نظر شما در سیستم امکان تعیین و تخصیص جوایز فروش برای مشتریان ارتباط کامل با سیستم چک و بانک و امکان ثبت چک درزمان صدور فاکتورها ·         قابلیت بستن کلیه حساب های حسابداری در پایان سال مالی به صورت اتوماتیک ·         قابلیت ثبت چک ها و فاکتورهای سوختی و حساسیت بالای سیستم به این مشتریان در آینده ·         دارای گزارش های کاردکس و موجودی انبار تعدادی و ریالی ·         امکان ثبت نقطه سفارش برای کالاهای مختلف و ارائه نیازمندی های خرید بصورت خودکار و متناسب با هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         محاسبه اتوماتیک حقوق،  هزینه ایاب و ذهاب، پورسانت های کارکنان و جریمه های برگشت ·         قابلیت دسته بندی پیش فاکتورها و محاسبه سرجمع بر اساس دسته بندی های متنوع مناطق و مسیرهای پخش مویرگی ·         قابلیت تعریف بیش از بیست نوع فرمول تخفیف و محاسبه خودکار در سیستم ·         گزارش های متنوع ، جامع و کاربردی با در اختیار قراردادن خروجی های چاپی و Excel و متناسب با نیاز هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ·         قابلیت گرفتن گزارشات روزانه و ماهیانه از فروش در قالب نمودارهای گرافیکی متنوع   . گزارشات سیستم  نرم افزاری  هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای در سیستم هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  بیش از صدها نوع گزارش متنوع و جامع در خصوص فرآیندهای سیستم پیش بینی شده است که در زیر لیست مهم ترین های آنها آمده است: 1. گزارش موجودی انبار گزارشات هدفگذاری 2. گزارش صورت وضعیت 3.گزارش پورسانت ویزیتور 4. گزارش پورسانت سرپرست فروش 5. گزارش مغایرت وصول گزارش های متنوع از خرید و فروش و برگشتی ها با امکان استفاده از فیلترهای مختلف گزارش های خرید و فروش به صورت نموداری گزارش های مختلف فروش و برگشت از فروش به تفکیک تاریخ، کالا، خریدار و ... 10.گزارش فروش 11. گزارش تعدادی فروش 12. گزارشهای حسابداری از قبیل مرور حساب، دفتر روزنامه، تراز آزمایشی 2ستونی، 4 ستونی، 6 ستونی و 8ستونی ... 13. گزارشهای تراکنش مالی (خزانه) از قبیل ریز صندوق، ریز بانک، مشتری و ... 14. گزارشهای خرید از قبیل خرید از مشتری، خرید کالا، نیازمندی ها و ... گزارش های مختلف خرید و برگشت از خرید به تفکیک تاریخ، کالا، فروشنده و ... امکان تهیه گزارش های فصلی خرید و فروش دارایی گزارش پورسانت عوامل فروش و مقایسه های مختلف  6. گزارش ریز فروش ویزیتورها 7. جستجوی مشتریان 8. گزارش وضعیت فاکتورها 9.گزارش ابطال فاکتورها   







استقرار مهندسی فروش در شرکت ها

توسط مهندس علی خویه مولف و مترجم اولین کتاب مهندسی فروش در ایران مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 15 سال تجربه اجرایی اهمیت راه اندازی واحد مهندسی فروش در شرکت ها تهیه و تالیف : مهندس علی خویه ، مشاور و  مجری مهندسی فروش در ایران www.khooyeh.com 09122991608 09372991608  

بسیاری از مشکلاتی که مشتریان پس از یک دوره فروش با آن مواجه می شوند به علت یک یا برخی از موارد زیر است : عدم وجود فرد مجرب جهت آنالیز فروش وعوامل افزایش و کاهش فروشافزایش سایز شرکتتغییر فعالیت شرکت تغییر نیازهاعدم معاینه واحد فروشعدم استقرار واحد مهندسی فروش o        ایرادات موجود در بدنه واحد فروش و بازاریابی o        مشکلات مشتری در نهایت مشکل فروش شرکت است. بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم راه اندازی صحیح مشتری در بدو شروع یا پس از مدت زمان محدودی با مشکلاتی مواجه می شوند که معمولا منجر به کاهش فروش نسبت به بزرگی شرکت  گشته یا باعث ایجاد ناراضایتی می گردد. چون سرمایه یک شرکت رضایت مشتریان است. پس مهندسی فروش الزامی است در بازار شرکت های پخش و توزیع مویرگی اگر پروژه ای را از دست بدهید یا کاربران ناراضی داشته باشید به طور حتم بخشی از بازار را از دست داده اید. با توجه به جمیع جهات برد مشتری به دلیل استقرار و احد مهندسی فروش در شرکت است. راه اندازی واحد مهندسی فروش مزایای زیر را برای پروژه به همراه دارد : استفاده از تجربه پروژه های قبلیآینده نگری برای مشتریتمرکز روی فروش و مشتری ایجاد زمان جهت تطبیق مشتریان با نیازهای جدید به همین دلیل است که شرکت مهندسی فروش گروه خویه  واحد راه اندازی را از واحد پشتیبانی جدا کرده و به راه اندازی با دید ویژه ای نگاه می کند. راه اندازی مهندسی فروش چگونه صورت می گیرد؟ راه اندازی مهندسی فروش  جزئی از همه قراردادهای شرکت بوده و در هر پروژه صورت می گیرد. پس از تحویل پروژه به مدیر واحد راه اندازی، یک مدیر پروژه مهندسی فروش به مشتری معرفی می شود. این مدیر پروژه از اولین جلسه پس از نصب تا تحویل واحد مهندسی فروش به مشتری با وی خواهد بود. معمولا سعی می شود به هر پروژه، مدیری تخصیص یابد که پروژه های مشابهی با آن فعالیت خاص را پیش از این به اتمام رسانده باشد. استقرار چیست؟ استقرار خدمتی است که به مشتریانی داده می شود که نیاز به حضور دائم مدیر پروژه یا تیم استقرار داشته باشند. این خدمت بیشتر در شرکتهایی استفاده می شود که سایز بزرگی داشته باشند و در حال تغییر نرم افزار هستند. بدیهی است این سرویس بسته به حجم پروژه مستلزم هزینه می باشد.

برخی از وظایف مهندسان فروش و واحد مهندسی فروش  

  2-   مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروش شرکت 3-   مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازی بازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیه محصولات و خدمات شرکت 4-   مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران 5-   مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت 6-   مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهداف شرکت 7-   مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومی برند و پروموشن پلن 8-   مشاوره در زمینه مهندسی فروش 9-   آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت در تمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی 10-                      پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاوره های لازم جهت آینده شرکت 11-                      در صورت صلاحدید مدیران مشاوره در زمینه های تخصصی به پرسنل 12-                      ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارت و پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل 13-                      برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروش و بازاریابی با کمک مدیران 14-                      انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران و پرسنل 15-                      انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایه راهکارهایی برای رفع آنها 16-                      نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه های مطرح شده 17-                      آموزش های لازم به مدیران و پرسنل 18-                      توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدن به اهداف شرکت 19-                      پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برای پیشبرد و بهبود شرکت و سازمان 20-                      اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان 21-                      تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفه ای 22-                      اصلاح و استقرار نرم افزارها و سخت افزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت 23-                      نظارت بر امور استانداردسازی هویت سازمان هویت برند و ...   قابلیت های نرم افزارهای مهندسی فروش ·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب) ·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه مهندسی فروش ·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه مهندسی فروش ·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور مکان تعیین نقطه سفارش درسطح کالا تعیین چهار قیمت فروش و دو قیمت خرید برای هر کالا تعریف و دسته بندی طرف حساب های تجاری تعریف شهر، منطقه و کدینگ نواحی و تخصیص آن به طرف حساب امکان تعیین فرمول قیمت فروش کالا برای طرف حساب اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب ·         تنظمیات و شخصی سازی سیستم توسط مدیریت برای هماهنگی هرچه بیشتر محصول با نیازهای متنوع مشتری ·         امکان پشتیبان گیری و بازیابی بانک اطلاعاتی سیستم به صورت خودکار ·         امکان جستجوی تمامی مشتریان و چک های ثبت شده در تمامی فرم های سیستم ·         امکان انتقال اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم های نرم افزاری دیگر به صورت اتوماتیک ·         امکان ارسال درخواست پشتیبانی از نرم افزار و پاسخ گویی آنلاین و سریع از سوی تیم پشتیبانی پیام گستر ·         امنیت بالا همراه با تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف و کاربری آسان تعیین سقف جهت اعتبار نسیه، چک های شخصی و چک های غیر شخصی و مبلغ هر فقره چک برای طرف حساب امکان اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب تعیین درصد پورسانت عاملین در سه سطح ویزیتور، فروشنده و سوپروایزر امکان تعریف الگوی تخفیف جهت انواع کالاها و اختصاص آن به هر مشتری ثبت سفارش ·         گروه بندی مشتریان مهندسی فروش و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری ·         تعریف ویزیتورها، سرپرستان فروش، موزعین و راننده ها و تعریف میزان پورسانت هرکدام بصورت داینامیک ·         تأیید کلیه و یا بخشی از سفارشات توسط مدیریتهای مهندسی فروش و عامل شرکت جهت نظارت بر فرآیند مهندسی فروش ·         حسابداری خرید، فروش، انبار و خزانه اتوماتیک ·         حسابداری شش سطحی شامل سطوح گروه، کل، معین، تفضیلی و مراکز هزینه دو سطحی بهینه سازی شده برای مهندسی فروش ·         دارای کلیه حساب های استاندارد تا سطح معین و امکان اضافه کردن حساب های دلخواه به آنها ·         قابلیت جستجو، مرتب سازی، آرشیو، ادغام، کنترل، ویرایش، حذف و بازیابی اسناد حسابداری امکان تبدیل اتوماتیک سفارش به حواله انتقال انبار به انبار کالا امکان تعیین نحوه بارگیری کالاها براساس ناحیه طرف حساب و ظرفیت حمل خودرو امکان تعیین خلاصه مسیر خروج کالا، جهت کنترل نحوه بارگیری و پخش کالا امکان تعیین تخفیف بصورت نقدی یا درصدی در سطح اقلام فاکتور فروش ثبت فاکتور خرید، فاکتور فروش، فاکتور برگشت از خرید و فاکتور برگشت از فروش انعطاف پذیری بالا جهت پیاده سازی گردش کار مورد نظر شما در سیستم امکان تعیین و تخصیص جوایز فروش برای مشتریان ارتباط کامل با سیستم چک و بانک و امکان ثبت چک درزمان صدور فاکتورها ·         قابلیت بستن کلیه حساب های حسابداری در پایان سال مالی به صورت اتوماتیک ·         قابلیت ثبت چک ها و فاکتورهای سوختی و حساسیت بالای سیستم به این مشتریان در آینده ·         دارای گزارش های کاردکس و موجودی انبار تعدادی و ریالی ·         امکان ثبت نقطه سفارش برای کالاهای مختلف و ارائه نیازمندی های خرید بصورت خودکار و متناسب با مهندسی فروش ·         محاسبه اتوماتیک حقوق،  هزینه ایاب و ذهاب، پورسانت های کارکنان و جریمه های برگشت ·         قابلیت دسته بندی پیش فاکتورها و محاسبه سرجمع بر اساس دسته بندی های متنوع مناطق و مسیرهای پخش مویرگی ·    

    قابلیت تعریف بیش از بیست نوع فرمول تخفیف و محاسبه خودکار در سیستم ·         گزارش های متنوع ، جامع و کاربردی با در اختیار قراردادن خروجی های چاپی و Excel و متناسب با نیاز مهندسی فروش ·         قابلیت گرفتن گزارشات روزانه و ماهیانه از فروش در قالب نمودارهای گرافیکی متنوع   . گزارشات سیستم مهندسی فروش در سیستم مهندسی فروش بیش از صدها نوع گزارش متنوع و جامع در خصوص فرآیندهای سیستم پیش بینی شده است که در زیر لیست مهم ترین های آنها آمده است: 1. گزارش موجودی انبار گزارشات هدفگذاری 2. گزارش صورت وضعیت 3.گزارش پورسانت ویزیتور 4. گزارش پورسانت سرپرست فروش 5. گزارش مغایرت وصول گزارش های متنوع از خرید و فروش و برگشتی ها با امکان استفاده از فیلترهای مختلف گزارش های خرید و فروش به صورت نموداری گزارش های مختلف فروش و برگشت از فروش به تفکیک تاریخ، کالا، خریدار و ... 10.گزارش فروش 11. گزارش تعدادی فروش 12. گزارشهای حسابداری از قبیل مرور حساب، دفتر روزنامه، تراز آزمایشی 2ستونی، 4 ستونی، 6 ستونی و 8ستونی ... 13. گزارشهای تراکنش مالی (خزانه) از قبیل ریز صندوق، ریز بانک، مشتری و ... 14. گزارشهای خرید از قبیل خرید از مشتری، خرید کالا، نیازمندی ها و ... گزارش های مختلف خرید و برگشت از خرید به تفکیک تاریخ، کالا، فروشنده و ... امکان تهیه گزارش های فصلی خرید و فروش دارایی گزارش پورسانت عوامل فروش و مقایسه های مختلف  6. گزارش ریز فروش ویزیتورها 7. جستجوی مشتریان 8. گزارش وضعیت فاکتورها 9.گزارش ابطال فاکتورها         راه اندازی و استقرار واحد مهندسی فروش مهندسی فروش شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

  علی خویه   www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش مرحله  اول   بررسی شرکت شرایط تولید بررسی و آنالیز بازار بررسی محصولات  قیمت محصولات بررسی قیمت رقبا بررسی رقبا بررسی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز

 مرحله  دوم  نهایی کردن مناطق بازار هدف بررسی و تهیه نرم افزارهای لازم نهایی کردن چارت سازمانی مهندسی فروش تدوین Job Analysis ·   اهداف شغلی مهندسی فروش ·   ارزش های شغلی ·   شرایط عمومی احراز ·   شرایط تخصصی احراز ·   شرح وظایف مهندسی فروش ·   حقوق و دستمزد تدوین روش های استخدامی تعیین موارد آموزشی برای هر سمت تدوین آیین نامه انضباطی تعیین کف فروش تعیین کف موجودی انبار تدوین روند جریان فروش ·   مسئول دریافت سفارش ·   نحوه ثبت سفارش ·   نحوه کنترل سفارش ·   مسئول کنترل سفارش ·   نحوه کنترل اعتبار مشتری ·   مسئول کنترل اعتبار مشتری ·   مسئول تحویل اقلام ·   نحوه تحویل اقلام ·   مسئول تسویه حساب ·   نحوه تسویه حساب ·   زمان تسویه حساب ·   نحوه برگشت از فروش ·   نحوه برگشت مرجوعی تهیه مشخصات سیستم و برنامه حسابداری تدوین روش های معرفی محصول تعیین سیاست های معرفی محصول تعیین ابزار معرفی محصول جوایز فروش هدایای تبلیغاتی نهایی کردن قیمت ها مشخص کردن وضعیت حمل تعیین تعداد ماشین ها مشخص کردن شرایط بهینه تهیه ماشین   مرحله  سوم راه اندازی مهندسی فروش   استخدام آموزش پرسنل مهندسی فروش تهیه ماشین حمل اقلام آماده کردن انبار و سردخانه راه اندازی سیستم حسابداری تولید فرم های سفارش، حسابداری، انبار و ... منطقه بندی و تقسیم بندی تیم فروش تامین اقلام به میزان نیاز در انبار تولید ابزارهای معرفی تولید هدایای تبلیغاتی تولید برنامه های پروموشن پلن مرحله چهارم راه اندازی و احد کنترل و نظارت مهندسی فروش استقرار کامل واحد مهندسی فروش 





راه اندازی سیستم مهندسی فروش و  سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار  سیستم مهندسی فروش و  سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608 مشاور و مجری مهندسی فروش شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مراحل گام وبه گام راه اندازی سیستم مهندسی فروش و   استقرار  سیستم مهندسی فروش و  سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک

راه اندازی سیستم مهندسی فروش و  و استقرار  سیستم مهندسی فروش و  شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی 1-    بررسی شرایط بازار 2-    تحقیقات بازاریابی 3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده 4-    بررسی مشتریان 5-    بررسی رقبا 6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان 7-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم

راه اندازی سیستم مهندسی فروش و  و استقرار  سیستم مهندسی فروش و  پخش و فروش مویرگی 1-    تعیین منابع مورد نیاز 2-    تعیین ساختار 3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی 4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها 5-    تجهیزات انبارداری 6-    تجهیزات لجستیک 7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم

راه اندازی سیستم مهندسی فروش و  شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608 1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی 2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری 3-    تدوین آیین نامه های فروش 4-    اجزای آیین نامه فروش 5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی 6-    استخدام نیروهای مورد نیاز 7-    آیین نامه پورسانت 8-    آیین نامه هدف گذاری 9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور 10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف 11-آموزش نیروها 12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت 13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد 14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی 15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی 16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی 17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت 18-تهیه ملزومات ویزیتورها 19-تهیه امکانات حسابداری و مالی 20-آماده کردن انبار و امکانات انبار 21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش 22-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم

راه اندازی سیستم مهندسی فروش و  سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.khooyeh.com 1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری 2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت 3-    گردآوری اطلاعا مشتریان 4-    کنترل اعتبار مشتری 5-    رسیدگی به مرجوعیان 6-    شیوه های تسویه حساب 7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان 8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان 9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش 10-ارایه گزارشات فروش 11-تهیه گزارشات فروش 12-گزارشات ارزیابی 13-گزارشات مقایسه ای 14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش 15-هزینه های اولیه راه اندازی سیستم مهندسی فروش و  کانال فروش مویرگی 16-سیستم کدگذاری مشتریان 17-بهینه سازی فروش ویرگی 18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی 19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای 20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...    



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span