4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۳۴ نفر جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ ۰ نظر

معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 





منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span