بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی، سمینار بازاریابی خدمات آرایشی بهداشتی
سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی و بازاریابی خدمات آرایشی و بهداشتی
تکنیک های بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی روش های بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی
محتوای سمینار:
سمینار بازاریابی خدمات آرایشی بهداشتی
۱
- اثربخش ترین رسانه ای موسسات آرایشی
بهداشتی چگونه باید بررسی شود
۲
- در برنامه های بازاریابی موسسات لوازم
آرایشی بهداشتی چه شاخص هایی مهم است
۳
- شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی
موسسات آرایشی بهداشتی چیست
۴
- وضعیت بازار موسسات آرایشی بهداشتی چگونه است
۵
- عوامل موفقیت در بازاریابی لوازم آرایشی
بهداشتی چیست
۶
- برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات لوازم
آرایشی بهداشتی چه برنامه هایی باید داشت
۷
- استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی
تبلیغات و فروش خدمات آرایشی بهداشتی چگونه می باشد
· تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری در مراکز آرایشی بهداشتی
· استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در موسسات و مراکز آرایشی بهداشتی
· بازاریابی خلاق و کم هزینه در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی
· جعبه ابزار وآمیخته بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی
· فرایند مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی
· هدفگذاری در بازارلوازم آرایشی بهداشتی
· جایگاه یابی در بازارلوازم آرایشی بهداشتی
· فرایند 6 مرحله ای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات لوازم آرایشی بهداشتی
· تکنیک های افزایش فروش و بهبود فروش خدمات و محصولات لوازم آرایشی بهداشتی
· مهارت های نفوذ به بازار در خدمات آرایشی بهداشتی و فرهنگی
· ارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش در موسسات و مراکز آرایشی بهداشتی و فرهنگی
· کارگاه بازاریابی پارتیزانی
· استراتژی های بازاریابی و فروش خدمات و محصولات لوازم آرایشی بهداشتی
· 10 تکنیک قیمت گذاری چریکی
· 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
· 10تکنیک تبلیغات کم هزینه و بی هزینه
· ایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانی در مراکز لوازم آرایشی بهداشتی و خدمات لوازم آرایشی بهداشتی
· تکنیک های پارتیزانی در بهبود کسب و کار
· نمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و ..
مدرس : استاد علی خویه
علی خویه............................................................www.khooyeh.com
o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات
o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی
o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی
o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند
o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
o دارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریاب
دانلود کتاب های مدیریتی