تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۷۴۸ نفر
دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۴:۲۲ ق.ظ ۰ نظر
دوره آموزشی تخصصی مهارت های حرفه ای فروشندگی
سرفصل های دوره:
- بررسی نقش و جایگاه فروشگاه ها در اقتصاد و رفاه مردم
- سلسله نیازهای انسان و نقش فروشگاه ها در برآوردن آنها
- پیش زمینه های فروشندگی
- دانش فروش
- بررسی مراحل فروشندگی در خرده فروشیها(فرایند فروش)
• ورود مشتری به فروشگاه
• بررسی اجمالی فروشگاه و محصولات
• پرسیدن چند سوال از محصولات و قیمت
• آزمون و ارزیابی چند محصول
• انتخاب یک محصول
• چانه زنی در مورد قیمت
• خرید(عدم خرید)
• خروج از فروشگاه
• رگشت مجدد(عدم برگشت)
- کشف نیاز ها و خواسته ها و هدف خرید
- هنر سوال پرسیدن
- خوب گوش دادن
- چگونگی پرزنت و ایفای نقش فعال فروشنده
- ارایه راه حل و تکنیک FAB در فروشگاه های (استفاده از ویژگیها، مزایا و منافع )
- تکنیک SPIN در فروشگاه ها
- تکنیکهای اختتام فروش
- ارزش و رضایت مشتری و نحوه ایجاد ارتباط بلند مدت
- جذب، حفظ و پرورش مشتریان دایمی سود ده
- روانشناسی خرید افراد و درگیری ذهنی
- فرایند تصمیم گیری خرید
- ویژگیهای شخصیتی فروشنده موفق
- نما یا جلوه ظاهری فروشنده
- تئوری ارتباطات و متا ارتباط و ارتباط موثر با مشتری
- آشنایی با زبان بدن و نکات مهم در ارتباطات غیر کلامی:
• گفتار بیصدا در عمل(نشانه ها،روشنگر ها،تنظیم کننده ها و منطبق کننده ها)
• ایجاد تصویری مثبت و ماندگار از خود
• کالبد شکافی یک ارتباط و تاثیر بر مشتری از لحظه ورود به بنگاه
• قدرت فاصله و فضاهای اطراف افراد
• قدرت نهفته در دست دادن و سبک های آن
• قدرت نگاه
• نمایش قدرت(تاثیر فضا ،ارتفاع، ثروت ،مکان ، خصوصی سازی و زمان بر جایگاه)
• دریافت و شناخت صحیح علایم تصمیم خرید
ضمائم :- فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران
- فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
مدرس و ارایه دهنده:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
- سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش
تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی - به همراه دکتــر روستا (پدر بازاریابی ایران)
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف