4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

دوره آموزشی تخصصی مهارت های حرفه ای فروشندگی

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۷۴۸ نفر دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۴:۲۲ ق.ظ ۰ نظر
 
 
 
 
دوره آموزشی تخصصی مهارت های حرفه ای فروشندگی
 
سرفصل های دوره:
- بررسی نقش و جایگاه فروشگاه ها در اقتصاد و رفاه مردم
- سلسله نیازهای انسان و نقش فروشگاه ها  در برآوردن آنها
- پیش زمینه های فروشندگی   
- دانش فروش
- بررسی مراحل فروشندگی در خرده فروشیها(فرایند فروش)
    • ورود مشتری به فروشگاه
    • بررسی اجمالی فروشگاه و محصولات
    • پرسیدن چند سوال از محصولات و قیمت
    • آزمون و ارزیابی چند محصول
    • انتخاب یک محصول
    • چانه زنی در مورد قیمت
    • خرید(عدم خرید)
    • خروج از فروشگاه
    • رگشت مجدد(عدم برگشت)
- کشف نیاز ها و خواسته ها و هدف خرید
- هنر سوال پرسیدن
- خوب گوش دادن
- چگونگی پرزنت  و ایفای نقش فعال فروشنده
- ارایه راه حل و تکنیک FAB در فروشگاه های  (استفاده از ویژگیها، مزایا و منافع )
- تکنیک SPIN در فروشگاه ها
- تکنیکهای اختتام فروش
- ارزش و رضایت مشتری و نحوه ایجاد ارتباط بلند مدت
- جذب، حفظ و پرورش مشتریان دایمی سود ده
- روانشناسی خرید افراد و درگیری ذهنی
- فرایند تصمیم گیری خرید
- ویژگیهای شخصیتی فروشنده موفق
- نما یا جلوه ظاهری فروشنده
- تئوری ارتباطات و متا ارتباط و ارتباط موثر با مشتری
- آشنایی با زبان بدن و نکات مهم در ارتباطات غیر کلامی:
     • گفتار بیصدا در عمل(نشانه ها،روشنگر ها،تنظیم کننده ها و منطبق کننده ها) 
     • ایجاد تصویری مثبت و ماندگار از خود
     • کالبد شکافی یک ارتباط و تاثیر بر مشتری از لحظه ورود به بنگاه
     • قدرت فاصله و فضاهای اطراف افراد
     • قدرت نهفته در دست دادن و سبک های آن
     • قدرت نگاه
     • نمایش قدرت(تاثیر فضا ،ارتفاع،  ثروت ،مکان ، خصوصی سازی و زمان بر جایگاه)
     • دریافت و شناخت صحیح علایم تصمیم خرید

ضمائم :
- فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران
- فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
 

 مدرس و ارایه دهنده:

جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

- سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی - به همراه دکتــر روستا (پدر بازاریابی ایران)
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 
  خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز   راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با  سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف  



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span