4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

دوره های آموزشی

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۱۱ نفر شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۴:۳۰ ق.ظ ۰ نظر

·        تالیف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش، ارتباطات و تبلیغات( سبک های تبلیغات و بازاریابی، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، مدیریت استراتژیک تبلیغات، تبلیغات تریزی راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش، بازاریابی املاک و مستغلات، راز تجارت)

·        مجری دوره های آموزشی مرتبط با  خلاقیت، روابط عمومی، روانشناسی، ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات

·        مجری و مهمان برخی از برنامه های صدا و سیما در بخش تجارت،خلاقیت، بازاریابی، ارتباطات و فروش

o       مشاوره، تحقیق، تدریس، تالیف و اجرای کلیه امور روانشناسی، ارتباطات، بازاریابی، فروش، تبلیغات مدیریت استراتژیک،برنامه ریزی استراتژیک،استراتژی های بازاریابی، استراتژی فروش، روابط عمومی، ارتباطات، ارتباطات بازاریابی،تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی، مهندسی تبلیغات،خلاقیت و تکنیک های خلاقیت، استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات،مشاور  مدرس و مجری بازاریابی،مهندسی بازار، تحقیقات بازار، تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی،ارتباطات فروش، مهندسی فروش، تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش،تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی، اصول و فنون مذاکره،تاکتیک های ارتباطات موثر

o       عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR

o       عضو 1to1media

o       عضو WARC

o       همکار افتخاری انجمن بازاریابی و انجمن تحقیقات بازار ایران

o       عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

o       تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

o       مدرس دوره های مختلف خلاقیت، تریز، بازاریابی ، فروش، تبلیغات، روانشناسی، ارتباطات و ....

o       عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

o       مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش

o       ثبت دو اختراع

o       تولید و اجرای نرم افزار آموزشی و اجرایی راز تجارت و بازاریابی خلاق

o       ارایه خدمات مشاوره آموزش تحقیق و اجرای امور  بازاریابی، روابط عمومی، فروش، خلاقیت، روانشناسی و تبلیغات به شرکت های معتبر ایرانی و خارجی

 

دوره هایی که توسط متخصصین شرکت خویه فکر آذین ارایه می شود.

نام دوره آموزشی

دوره های زیرمجموعه

کارگاه عملی

متد آموزش

ارتباطات

فنون ارتباطات موثر

 

 

مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات

 

 

ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

 

 

روابط عمومی و برنامه های ارتباطی  خلاق با مشتریان

 

 

روابط عمومی خلاق و فعال

 

 

تکنیک های روابط عمومی

 

 

ارتباطات بازاریابی بین الملل

 

 

تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات

 

 

 تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات

 

 

موفقیت درارتباطات

 

 

سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل

 

 

مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه

 

 

زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش

 

 

تکنیک های ارتباطات خلاق

 

 

بازاریابی

مهندسی بازار

 

 

تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی

 

 

روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته

 

 

شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی

 

 

انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی

 

 

تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی

 

 

سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن

 

 

بازاریابی املاک و مستغلات

 

 

تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک

 

 

اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش

 

 

 مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف

 

 

تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری

 

 

مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت

 

 

تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل

 

 

مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM

 

 

روانشناسی بازاریابی تلفنی

 

 

تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی

 

 

روشهای انجام تجارت و بازاریابی بین الملل

 

 

تکنیک ها و روشهای ویزیتوری

 

 

شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...)

 

 

بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها

 

 

بازاریابی اینترنتی

 

 

مهندسی ذهن مشتری

 

 

فروش

مهندسی فروش

 

 

تکنیکهای فروش حرفه ای

 

 

فروش خلاق

 

 

طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه

 

 

مدیریت فروش بین الملل

 

 

تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها

 

 

تبلیغات

تبلیغات خلاق

 

 

مهندسی تبلیغات

 

 

تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق

 

 

سبک ها و مکتب های تبلیغات

 

 

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

 

 

تبلیغات پست مدرن

 

 

بسته بندی و تکنیک های بسته بندی

 

 

مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات

 

 

تکنیک های تبلیغات خلاق

 

 

مدیریت استراتژیک تبلیغات

 

 

مدیریت تبلیغات

 

 

خلاقیت

تکنیک های حل خلاق مسائل

 

 

مدیریت خلاقیت و نو آوری

 

 

روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

مدیریت محصولات و خدمات خلاقانه

 

 

قیمت گذاری خلاق

 

 

مشتری‌مداری خلاق

 

 

فنون خلاقانه جذب مشتری

 

 

بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی

 

 

 روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید

 

 

کانال های توزیع خلاقانه

 

 

دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی

 

 

کارگاه های خلاقیت

 

 

خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات

 

 

تبلیغات  و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق

 

 

 

روانشناسی

روانشناسی مشتری

 

 

روانشناسی فروش

 

 

روانشناسی کالا و خدمات

 

 

رفتار مصرف کننده

 

 

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

 

 

بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی

 

 

اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش

 

 

خویه فکر آذین= متمایز در شیوه آموزش

•         آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

•         اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

•         آیا تدریس فقط تدریس است؟

•         آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

•         بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی

•         متد چند وجهی

•         الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس

•         روش دیداری

•         روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)

•         روش بحث گروهی

•         روش ترکیبی

•         روش تحلیلی

•         روش ترکیبی تحلیلی

•         الگوی حل مسأله (problem-solving model)

•         الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

•         روشهای آموزش انفرادی

•         آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده

•         شیوه تحقیقی تفسیری

•         روش سخنرانی

مراحل اجرای سیستم آموزش خویه فکر آذین در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

1-    مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

تماس با ما: فهیمه احمدی و مرضیه خویه

09191107551- 09123998027

 



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span