بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
علی خویه
مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
درس |
ساعت |
درس |
ساعت |
جمع کل (ساعت) |
|||
اصول انبارداری |
4 |
راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار |
2 |
134 |
|||
اصول صندوقداری و نقدینگی |
4 |
مدیریت زمان |
4 |
||||
بودجه بندی فروش |
4 |
مدیریت منطقه ویزیت |
4 |
||||
هدف گذاری فروش |
4 |
اصول مذاکرات فروش |
4 |
||||
کنترل موجودی |
4 |
تکنیکهای بازارگرمی و فضاسازی فروش |
4 |
||||
برگشت از فروش (مرجوعی) |
4 |
اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار |
4 |
||||
ترفیعات و مشوقهای فروش |
4 |
روشهای ارتباط اثربخش با مافوق |
4 |
||||
مشتری مداری و تکینکهای ارتباط با مشتری |
4 |
روشهای خلاقیت و نوآوری در فروش |
4 |
||||
حسابداری فروش |
4 |
روشهای طبقه بندی مشتریان و روشهای جذب مشتریان از دست رفته |
4 |
||||
پخش و لجستیک |
4 |
تکنیکهای فاکتور نویسی |
2 |
||||
روانشناسی ارتباط با مشتری |
4 |
مسایل حقوقی در فروش |
2 |
||||
ویزیت مویرگی |
4 |
سفارش گیری و مدیریت سفارش |
4 |
||||
تحلیل رفتار فروش رقبا |
4 |
بازاریابی و فروش تلفنی |
4 |
||||
بازاریابی و فروش بین المللی |
4 |
روانشناسی و تکنیکهای تخفیف در فروش |
4 |
||||
مهارتهای دفاع کلامی در فروش |
2 |
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده |
4 |
||||
روشهای مقابله با ترفند های مغازه داران در فروش |
2 |
اصول و مهارتهای کار تیمی |
4 |
||||
مهارتهای استفاده از زبان بدن در فروش |
2 |
مدیریت هوش هیجانی در کار |
2 |
||||
اصول بازاریابی |
4 |
اصول خرده فروشی و عمده فروشی |
4 |
||||
فروش مشاوره ای |
2 |
خدمات پس از فروش |
2 |
||||
مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: |
20 |
||||||
|
|||||||
|
جمع کل (ساعت) |
154 |
علی خویه
مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
درس |
ساعت |
درس |
ساعت |
جمع کل (ساعت) |
|||
اصول انبارداری |
4 |
راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار |
2 |
134 |
|||
اصول صندوقداری و نقدینگی |
4 |
مدیریت زمان |
4 |
||||
بودجه بندی فروش |
4 |
مدیریت منطقه ویزیت |
4 |
||||
هدف گذاری فروش |
4 |
اصول مذاکرات فروش |
4 |
||||
کنترل موجودی |
4 |
تکنیکهای بازارگرمی و فضاسازی فروش |
4 |
||||
برگشت از فروش (مرجوعی) |
4 |
اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار |
4 |
||||
ترفیعات و مشوقهای فروش |
4 |
روشهای ارتباط اثربخش با مافوق |
4 |
||||
مشتری مداری و تکینکهای ارتباط با مشتری |
4 |
روشهای خلاقیت و نوآوری در فروش |
4 |
||||
حسابداری فروش |
4 |
روشهای طبقه بندی مشتریان و روشهای جذب مشتریان از دست رفته |
4 |
||||
پخش و لجستیک |
4 |
تکنیکهای فاکتور نویسی |
2 |
||||
روانشناسی ارتباط با مشتری |
4 |
مسایل حقوقی در فروش |
2 |
||||
ویزیت مویرگی |
4 |
سفارش گیری و مدیریت سفارش |
4 |
||||
تحلیل رفتار فروش رقبا |
4 |
بازاریابی و فروش تلفنی |
4 |
||||
بازاریابی و فروش بین المللی |
4 |
روانشناسی و تکنیکهای تخفیف در فروش |
4 |
||||
مهارتهای دفاع کلامی در فروش |
2 |
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده |
4 |
||||
روشهای مقابله با ترفند های مغازه داران در فروش |
2 |
اصول و مهارتهای کار تیمی |
4 |
||||
مهارتهای استفاده از زبان بدن در فروش |
2 |
مدیریت هوش هیجانی در کار |
2 |
||||
اصول بازاریابی |
4 |
اصول خرده فروشی و عمده فروشی |
4 |
||||
فروش مشاوره ای |
2 |
خدمات پس از فروش |
2 |
||||
مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: |
20 |
||||||
|
|||||||
|
جمع کل (ساعت) |
154 |