تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۹۷ نفر
چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۱۱ ق.ظ ۰ نظر
سمینار
سمینار مدیریت تبلیغات
همراه با کارگاه اجرایی و کاربردی
با مطالعه موردی و نمونه های عملی شرکت های مختلف
مدرس مهندس علی خویه
استاد علی خویه --------------------
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.advertising.blogfa.com * مولف و مترجم ۷ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت
* مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت
* ارایه بیش از ۹۰۰۰۰نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها موسسات و برندهای ملی و بین المللی
* تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت
* عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR
* عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران
* تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات
* عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و ....
* فعالیت بیش از ۷ سال در تمامی زمینه های فروش بازاریابی هنر و تبلیغات
* مجری و مدیر تحقیق و توسعه مجله تبلیغات انجمن صنفی تبلیغاتی ایران و...
*
|
مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی برخی شرکت ها از جمله :
نوکیا- سامسونگ- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ...
مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 6 کتاب تخصصی
نویسنده کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات
با بیش از یک دهه تجربه اجرایی
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صد ا و سیما
همکاری با برندهای مشهور و معتبر ملی و بین المللی همچون سونی اریکسون نوکیا تولی پرس سونی هیوندای مهنام سایپا
|
|
برخی از سرفصل ها•
مقدمهای بر تبلیغات ؛ مفاهیم و رویکردها • شیوههای تبلیغات • طبقهبندی تبلیغات ؛ تبلیغات فرهنگی ،تبلیغات تجاری • سیر تکامل تبلیغات • نقش اصول اخلاقی در تبلیغات • آژانسهای تبلیغاتی، آژانسهای خلاقه، آژانسهای رسانهای • شناخت تبلیغ دهندگان • شناخت تبلیغات موفق • ارتباط و مدیریت موثر در تبلیغات • مفاهیم و مولفههای بازاریابی در تبلیغات • محصول، کانالهای توزیع، قیمت، فعالیتهای ترویجی • بررسی مولفههای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و شناخت رقبا • رویکردهای جدید بازاریابی • ارتباطات بازاریابی یکپارچه (Integrated Marketing Communications) • شناخت مخاطب ؛ کلید موثر تبلیغات • مطالعه رفتار و عادات مصرف کنندگان • طبقه بندی اجتماعی مصرف کنندگان • بررسی رفتار خرید • تاثیرات تبلیغات بر مصرف کنندگان • تحقیقات راهبردی در تبلیغات • فرآیند و اهداف تحقیق • شناخت محصول • شناخت نام تجاری (Brand) • شناخت مخاطب هدف (Target group) • مطالعه و بررسی سهم بازار (Market Share) • جامعه آماری، نظرسنجی مستقیم و Focus Group • تحقیق برای خلق پیام • تدوین استراتژی تبلیغات • روانشناسی تبلیغات • ادراک، آگاهی، شفاف سازی و ترغیب • تبلیغات به یاد ماندنی • استراتژی طراحی پیام تبلیغاتی • نقش رسانهها در تبلیغات • مفاهیم ارتباط و ارتباطات • هدفها، راهبردها، شیوه انتخاب رسانه • مفاهیم دسترسی، فراوانی و پوشش رسانهها • مفاهیم CPT,GRP • زمانبندی و تخصیص بودجه • برنامهریزی و خرید رسانهها • شناخت انواع رسانه ها ، مزایا و معایب آنها • اندازهگیری میزان مخاطب رسانهها، تحقیقات رسانهای • رسانه های چاپی، مطبوعات، روزنامه، مجلات • رسانههای پخشی، تلویزیون، رادیو، سینما • رسانههای محیطی، پست مستقیم • رسانههای جدید • اندازهگیری میزان تاثیرگذاری تبلیغات رسانهای • فرآیند خلاقیت در تبلیغات • شیوه تفکر خلاق • شیوه جستجو و پرورش ایده • خلق متن و شعار (Copywriting) • عملیات تبلیغ و ترویج (Promotion) • نقش روابط عمومی در تبلیغات (Public Relations) • اجزاء و تکنیکهای روابط عمومی • اندازهگیری افکار عمومی • مقایسه روابط عمومی و تبلیغات • مفاهیم ATLو BTLدر تبلیغات • ارزیابی میزان تاثیرگذاری تبلیغات
|