4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

سمینار مدیریت تبلیغات در صنایع مختلف - استان گلستان

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۹۷ نفر چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۱۱ ق.ظ ۰ نظر

 

سمینار

سمینار مدیریت تبلیغات

همراه با کارگاه اجرایی و کاربردی

با مطالعه موردی و نمونه های عملی شرکت های مختلف

مدرس مهندس علی خویه

استاد علی خویه
--------------------

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.advertising.blogfa.com
* مولف و مترجم ۷ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت

*
مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت

* ارایه بیش از ۹۰۰۰۰نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی و اجرایی  به سازمانها شرکت  ها موسسات و برندهای ملی و بین المللی

* تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت

* عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR

* عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

* تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

* عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

* فعالیت  بیش از ۷ سال در تمامی زمینه های فروش بازاریابی هنر و تبلیغات

* مجری و مدیر تحقیق و توسعه مجله تبلیغات انجمن صنفی تبلیغاتی ایران و...

*

 مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  برخی شرکت ها از جمله :

نوکیا- سامسونگ- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ...

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 6 کتاب تخصصی

نویسنده کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

با بیش از یک دهه تجربه اجرایی

مهمان  و کارشناس برنامه های اقتصادی صد ا و سیما

همکاری با برندهای مشهور و معتبر ملی و بین المللی همچون سونی اریکسون نوکیا تولی پرس سونی هیوندای مهنام سایپا

 

 

برخی از سرفصل ها• 

  مقدمه‌ای بر تبلیغات ؛ مفاهیم و رویکردها
•   شیوه‌های تبلیغات
•   طبقه‌بندی تبلیغات ؛ تبلیغات فرهنگی ،تبلیغات تجاری
•   سیر تکامل تبلیغات
•   نقش اصول اخلاقی در تبلیغات
•   آژانس‌های تبلیغاتی، آژانس‌های خلاقه، آژانس‌های رسانه‌ای
•   شناخت تبلیغ دهندگان
•   شناخت تبلیغات موفق
•   ارتباط و مدیریت موثر در تبلیغات
•   مفاهیم و مولفه‌های بازاریابی در تبلیغات
•   محصول، کانال‌های توزیع، قیمت، فعالیتهای ترویجی
•   بررسی مولفه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و شناخت رقبا
•   رویکردهای جدید بازاریابی
•   ارتباطات بازاریابی یکپارچه (Integrated Marketing Communications)
•   شناخت مخاطب ؛ کلید موثر تبلیغات
•   مطالعه رفتار و عادات مصرف کنندگان
•   طبقه بندی اجتماعی مصرف کنندگان
•   بررسی رفتار خرید
•   تاثیرات تبلیغات بر مصرف کنندگان
•   تحقیقات راهبردی در تبلیغات
•   فرآیند و اهداف تحقیق
•   شناخت محصول
•   شناخت نام تجاری  (Brand)
•   شناخت مخاطب هدف (Target group)
•   مطالعه و بررسی سهم بازار  (Market Share)
•   جامعه آماری، نظرسنجی مستقیم و Focus Group
•   تحقیق برای خلق پیام
•   تدوین استراتژی تبلیغات
•   روانشناسی تبلیغات
•   ادراک، آگاهی، شفاف سازی و ترغیب
•   تبلیغات به یاد ماندنی
•   استراتژی طراحی پیام تبلیغاتی
•   نقش رسانه‌ها در تبلیغات
•   مفاهیم ارتباط و ارتباطات
•   هدف‌ها، راهبردها، شیوه انتخاب رسانه
•   مفاهیم دسترسی، فراوانی و پوشش رسانه‌ها
•   مفاهیم CPT,GRP
•   زمانبندی و تخصیص بودجه
•   برنامه‌ریزی و خرید رسانه‌ها
•   شناخت انواع رسانه ها ، مزایا و معایب آنها
•   اندازه‌گیری میزان مخاطب رسانه‌ها، تحقیقات رسانه‌ای
•   رسانه های چاپی، مطبوعات، روزنامه، مجلات
•   رسانه‌های پخشی، تلویزیون، رادیو، سینما
•   رسانه‌های محیطی، پست مستقیم
•   رسانه‌های جدید
•   اندازه‌گیری میزان تاثیرگذاری تبلیغات رسانه‌ای
•   فرآیند خلاقیت در تبلیغات
•   شیوه تفکر خلاق
•   شیوه جستجو و پرورش ایده
•   خلق متن و شعار  (Copywriting)
•   عملیات تبلیغ و ترویج  (Promotion)
•   نقش روابط عمومی در تبلیغات (Public Relations)
•   اجزاء و تکنیک‌های روابط عمومی
•   اندازه‌گیری افکار عمومی
•   مقایسه روابط عمومی و تبلیغات
•   مفاهیم ATLو BTLدر تبلیغات
•   ارزیابی میزان تاثیرگذاری تبلیغات

 



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span