بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
به نام او
که همه هستی از اوست
مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت محصولات بهداشتی و شوینده
راهکارهای علمی و عملی در
فروش توزیع پخش خرید و فروش
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تألیف و ترجمه:
علی خـویه
تهران
1388
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
نام کت
چاپ اول 1388
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده چیست..........................................................................................9
هدف از بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده ........................................................................................9
انتظار از بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده........................................................................................14
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و محل اداری...........................................................14
برخی از مفاهیم مهم بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده.....................................................................15
مدیریت تقاضا در بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده..........................................................................17
بازار بهداشتی آرایشی و شوینده............................................................................................................18
روشهای خرید و تهیه مواد بهداشتی آرایشی و شوینده در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده.......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده...............................................................................22
50 نکته مهم مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و...................................................................25
فرآیند مدیریت بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده.............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30
اندازهگیری و پیش بینی تقاضا ...........................................................................................30
تقسیمبندی بازار در و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده...................................................................................31
هدف گیری در بازار مواد بهداشتی آرایشی و شوینده...............................................................................33
جایگاه یابی در بازار مواد بهداشتی آرایشی و شوینده................................................................................33
تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34
تحقیقات و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و تحقیقات بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده.........................................................34
فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ..............................................................35
10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان بهداشتی آرایشی و شوینده.......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده.........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده.............................................46
10 نکته مهم در خرید وتهیه مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
دستهبندی افراد در پذیرش ها و مواد غذایی و خوراکیجدید....................................................49
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده..........................................................50
نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه های مشاوران املاک................................................51
الف) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51
ب) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با شرایط خریداران...............................52
فرایند تصمیم گیری خرید بهداشتی آرایشی و شوینده.....................................................................53
53 نکته مهم در مواد بهداشتی آرایشی و شوینده..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری بهداشتی آرایشی و شوینده...........................................................................70
رویکردهای عمومی قیمتگذاری در بهداشتی آرایشی و شوینده.....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و .........................................................75
استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمتها.............................................................................78
5 نکته مهم بازاریابی مواد غذایی و خوراکیو .........................................79
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده........................................80
مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82
تاکتیک فروش مواد غذایی و خوراکیخوشهای.....................................................................................86
تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده..........................................89
پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده............................................90
خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیمشارکتی..................................................................................91
تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش مواد بهداشتی آرایشی و شویندهها........................................92
فروش مواد غذایی و خوراکیچند بعدی............................................................................................94
فروش مواد غذایی و خوراکیمفهومی ...............................................................................................94
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ...............................................94
بازاریابی تلفنی مواد غذایی و خوراکیو ..............................................................................95
خطاها و دامهای خرید و فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده .......................................................98
مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش مواد غذایی و خوراکیو ...........................................103
فروش بدون کمک................................................................................110
برخی از نکات و تکنیک های فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ..............................................112
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده................................... 116
پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142