4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مدیریت بازاریابی و فروش

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۹۴ نفر دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ ۱ نظر

به نام او

که همه هستی از اوست

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش

در صنعت خودرو   

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خرید و فروش

 

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

 

 

 

تألیف و ترجمه:

علی خـویه

تهران

1388

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                         نام کت

 

 

 

 

چاپ اول 1388

قیمت:  تومان

تیراژ: 1000

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:


 

 

فهرست

پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7

مقدمه....................................................................................................................................8

بازاریابی خودروچیست..........................................................................................9

هدف از بازاریابی خودرو  ........................................................................................9

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش خودرو و .........................10

انتظار از بازاریابی خودرو........................................................................................14

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  خودرو و محل اداری...........................................................14

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی خودرو.....................................................................15

مدیریت تقاضا در بازاریابی خودرو..........................................................................17

بازار خودرو............................................................................................................18

روشهای خرید و تهیه خودرو در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی خودرو.......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی خودرو...............................................................................22

50 نکته مهم خودروو...................................................................25

فرآیند مدیریت بازاریابی خودرو.............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسیم‌بندی بازار در  و خودرو...................................................................................31

هدف گیری در بازار خودرو...............................................................................33

جایگاه یابی در بازار خودرو................................................................................33

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34

تحقیقات  و  خودرو و تحقیقات بازاریابی خودرو.........................................................34

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار خودرو و ..............................................................35

10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی خودرو و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان خودرو.......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و خودرو.........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران خودرو و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و خودرو.............................................46

10 نکته مهم در خرید وتهیه خودرو و  برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

دسته‌بندی افراد در پذیرش  ها و مواد غذایی و خوراکیجدید....................................................49

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی خودرو..........................................................50

نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه های مشاوران املاک................................................51

الف) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با شرایط خریداران...............................52

فرایند تصمیم گیری خرید خودرو.....................................................................53

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیو..........................................58

53 نکته مهم در خودرو..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری خودرو...........................................................................70

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در خودرو.....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری خودرو و .........................................................75

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78

5 نکته مهم بازاریابی مواد غذایی و خوراکیو  .........................................79

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش خودرو........................................80

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82

تاکتیک فروش مواد غذایی و خوراکیخوشه­ای.....................................................................................86

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و خودرو..........................................89

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی خودرو............................................90

خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیمشارکتی..................................................................................91

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش خودروها........................................92

فروش مواد غذایی و خوراکیچند بعدی............................................................................................94

فروش مواد غذایی و خوراکیمفهومی ...............................................................................................94

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت خودرو و ...............................................94

بازاریابی تلفنی مواد غذایی و خوراکیو ..............................................................................95

خطاها و دام­های خرید و فروش خودرو .......................................................98

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  مواد غذایی و خوراکیو ...........................................103

فروش بدون کمک................................................................................110

برخی از نکات و تکنیک های فروش خودرو و ..............................................112

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی خودرو................................... 116

پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142

 

 

 



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span