4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مدیریت بازاریابی و فروش

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۵۵۰ نفر سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۳۸ ق.ظ ۰ نظر

بازاریابی محصولات غذایی و خوراکیچیست..........................................................................................9

هدف از بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی  ........................................................................................9

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش محصولات محصولات غذایی و خوراکی و .........................10

انتظار از بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی........................................................................................14

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  محصولات محصولات غذایی و خوراکی و محل اداری...........................................................14

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی.....................................................................15

مدیریت تقاضا در بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی..........................................................................17

بازار محصولات غذایی و خوراکی............................................................................................................18

روشهای خرید و تهیه محصولات محصولات غذایی و خوراکی در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی.......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی محصولات محصولات غذایی و خوراکی...............................................................................22

50 نکته مهم محصولات غذایی و خوراکیو...................................................................25

فرآیند مدیریت بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی.............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسیم‌بندی بازار در  و محصولات محصولات غذایی و خوراکی...................................................................................31

هدف گیری در بازار محصولات محصولات غذایی و خوراکی...............................................................................33

جایگاه یابی در بازار محصولات محصولات غذایی و خوراکی................................................................................33

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34

تحقیقات  و  محصولات محصولات غذایی و خوراکی و تحقیقات بازاریابی محصولات محصولات غذایی و خوراکی.........................................................34

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار محصولات محصولات غذایی و خوراکی و ..............................................................35

10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی محصولات محصولات غذایی و خوراکی و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان محصولات غذایی و خوراکی.......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و محصولات محصولات غذایی و خوراکی.........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران محصولات محصولات غذایی و خوراکی و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و محصولات محصولات غذایی و خوراکی.............................................46

10 نکته مهم در خرید وتهیه محصولات محصولات غذایی و خوراکی و  برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

دسته‌بندی افراد در پذیرش  ها و محصولات غذایی و خوراکیجدید....................................................49

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی محصولات غذایی و خوراکی..........................................................50

نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه های مشاوران املاک................................................51

الف) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور محصولات غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور محصولات غذایی و خوراکیمتناسب با شرایط خریداران...............................52

فرایند تصمیم گیری خرید محصولات غذایی و خوراکی.....................................................................53

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش محصولات غذایی و خوراکیو..........................................58

53 نکته مهم در محصولات محصولات غذایی و خوراکی..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری محصولات غذایی و خوراکی...........................................................................70

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در محصولات غذایی و خوراکی.....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری محصولات محصولات غذایی و خوراکی و .........................................................75

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78

5 نکته مهم بازاریابی محصولات غذایی و خوراکیو  .........................................79

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش محصولات محصولات غذایی و خوراکی........................................80

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82

تاکتیک فروش محصولات غذایی و خوراکیخوشه­ای.....................................................................................86

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و محصولات محصولات غذایی و خوراکی..........................................89

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی محصولات محصولات غذایی و خوراکی............................................90

خرید و فروش محصولات غذایی و خوراکیمشارکتی..................................................................................91

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش محصولات محصولات غذایی و خوراکیها........................................92

فروش محصولات غذایی و خوراکیچند بعدی............................................................................................94

فروش محصولات غذایی و خوراکیمفهومی ...............................................................................................94

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت محصولات محصولات غذایی و خوراکی و ...............................................94

بازاریابی تلفنی محصولات غذایی و خوراکیو ..............................................................................95

خطاها و دام­های خرید و فروش محصولات محصولات غذایی و خوراکی .......................................................98

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  محصولات غذایی و خوراکیو ...........................................103

برخی از نکات و تکنیک های فروش محصولات محصولات غذایی و خوراکی و ..............................................112

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی محصولات محصولات غذایی و خوراکی

وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span