4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مدیریت فروشگاه چیدمان فروشگاه مهندسی فروشگاه معماری فروشگاه بازاریابی فروشگاه

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۵۳۱ نفر چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ق.ظ ۰ نظر
سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی، سمینار بازاریابی خدمات آرایشی
سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی،  سمینار بازاریابی خدمات آرایشی بهداشتی سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی  و بازاریابی خدمات آرایشی و بهداشتی تکنیک های بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی  روش های بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی محتوای سمینار: سمینار بازاریابی خدمات آرایشی بهداشتی   ۱- اثربخش ترین رسانه ای موسسات آرایشی بهداشتی  چگونه باید بررسی شود ۲- در برنامه های بازاریابی موسسات لوازم آرایشی بهداشتی  چه شاخص هایی مهم است ۳- شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آرایشی بهداشتی  چیست ۴- وضعیت بازار موسسات آرایشی بهداشتی  چگونه است ۵- عوامل موفقیت در بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی  چیست ۶- برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات لوازم آرایشی بهداشتی  چه برنامه هایی باید داشت ۷- استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آرایشی بهداشتی  چگونه می باشد تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری در مراکز آرایشی بهداشتی  استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در موسسات و مراکز آرایشی بهداشتیبازاریابی خلاق و کم هزینه  در صنعت لوازم آرایشی بهداشتیجعبه ابزار وآمیخته بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتیفرایند مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی  هدفگذاری در بازارلوازم آرایشی بهداشتیجایگاه یابی در بازارلوازم آرایشی بهداشتیفرایند 6 مرحله ای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات لوازم آرایشی بهداشتیتکنیک های افزایش فروش و بهبود فروش خدمات و محصولات لوازم آرایشی بهداشتیمهارت های نفوذ به بازار در خدمات آرایشی بهداشتی  و فرهنگیارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش در موسسات و مراکز آرایشی بهداشتی  و فرهنگیکارگاه بازاریابی پارتیزانیاستراتژی های بازاریابی و فروش خدمات و محصولات لوازم آرایشی بهداشتی  10 تکنیک قیمت گذاری چریکی10 تکنیک خلاق جذب مشتریان10تکنیک تبلیغات کم هزینه و بی هزینهایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانی در مراکز لوازم آرایشی بهداشتی  و خدمات لوازم آرایشی بهداشتیتکنیک های پارتیزانی در بهبود کسب و کارنمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و .. مدرس : استاد علی خویه علی خویه............................................................www.khooyeh.com                                                       www.alikhooyeh.blogfa.com  o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی            o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی   o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی  کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و... دانلود رایگان کتاب سه‌جلدی "فناوری اطلاعات در مدیریت" نویسنده: افرایم توربان، ترجمه حمیدرضا ریاحی کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد ۱ کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد ۲ کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت جلد 3 فهرست مقالات عنوان مقاله : آیا بازار سهام در اقتصاد ایران کانالی برای گذر سیاست پولی است؟ نویسندگان مقاله : امید مهدوی - غلامرضا کشاورز حداد کلیدواژه‌ها : بازده سهام ، عرضه پول(M1) ، مدل های ARCH و GARCH ، تلاطم شرطی(واریانس شرطی) ، Stock Market ، Money Supply (M1) ، Conditional Volatility ، ARCH (GARCH) ، VAR ، Monetary Transmission Mechanism دریافت (651.9 kB) چکیده ‏1,117 دریافت تاکنون عنوان مقاله : مطالعه تطبیقی روش های خطی ARIMA و غیر خطی شبکه های عصبی فازی در پیش بینی تقاضای اشتراک گاز شهری نویسندگان مقاله : امیر افسر - محمد حسین پور کاظمی - بیژن نهاوندی کلیدواژه‌ها : Neural Networks ، ARIMA ، Nonlinear Method ، Demand Estimation ، Urban Gas ، Fuzzy Model ، شبکه های عصبی ، منطق فازی ، روش های غیر خطی ، پیش بینی ، تقاضا ، گاز شهری دریافت (433.3 kB) چکیده ‏565 دریافت تاکنون عنوان مقاله : ساختار مالکیت و کارایی شرکت های فعال در بازار اوراق بهادار تهران نویسندگان مقاله : احمد میدری - ابوالقاسم مهدوی کلیدواژه‌ها : بازار اوراق بهادار تهران ، تمرکز مالکیت ، ساختار مالکیت ، شاخص های تمرکز مالکیت ، خصوصی سازی کوپنی ، کارایی ، کشورهای سوسیالیستی سابق ، Qتوبین ، Ownership Concentration ، Ownership Structure ، Privatization ، Post-Socialist Countries ، Tobin's Q ، Tehran Stock Exchange Market ، Voucher ، Efficiency ، خصوصی سازی دریافت (811.7 kB) چکیده ‏898 دریافت تاکنون عنوان مقاله : ارزیابی شاخص های حمایت شغلی در ایران نویسندگان مقاله : محمد قاسمی - محمود متوسلی کلیدواژه‌ها : شاخص امنیت شغلی(JS) ، قانون کار ، هزینه های اخراج ، سیاست های حمایت شغلی ، Labor Law ، Firing Cost ، Employment Protection Policy ، Job Security(JS) Index ، Employment Protection Legislation (EPL) Index ، شاخص مقررات حمایت شغلی (EPL) دریافت (1.0 MB) چکیده ‏359 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تعیین ارزش اقتصادی آب با رهیافت برنامه ریزی آرمانی (مطالعه موردی:سد بارزو شیروان) نویسندگان مقاله : امیر حسین چیذری - علی کرامت زاده - غلامعلی شرزه ای کلیدواژه‌ها : Shirvan Barzo Dam ، Optimal ، Water input ، Goal programming ، Economic value of water ، برنامه ریزی آرمانی ، ارزش اقتصادی آب ، نهاده آب ، سد بارزو شیروان ، الگوی کشت بهینه دریافت (882.0 kB) چکیده ‏442 دریافت تاکنون عنوان مقاله : برآورد تأثیر متغیر های اقتصادی بر توسعه فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه نویسندگان مقاله : اسلام محمدی گیگلو - حسین سبحانی کلیدواژه‌ها : فناوری اطلاعات ، کشورهای در حال توسعه ، رشد اقتصادی ، تجارت ، خدمات ، سرمایه انسانی ، Information Technology ، Developing Countries ، Economic Growth ، Foreign Trade ، Service Sector ، Human Capital دریافت (1.4 MB) چکیده ‏461 دریافت تاکنون عنوان مقاله : عوامل مؤثر بر کسری حساب جاری ایران نویسندگان مقاله : وحید شقاقی شهری - رضا نجارزاده کلیدواژه‌ها : کسری حساب جاری ، کسری بودجه ، نرخ ارز واقعی ، رابطه مبادله ، هم انباشتگی یوهانسون-یوسیلیوس ، Current Account Deficit ، Budget Deficit ، Real Exchange Rate ، Co- Integration دریافت (2.1 MB) چکیده ‏403 دریافت تاکنون عنوان مقاله : مقایسه کارایی مدل های کلاسیک وپویای بیزی در کاربردی از مدل های و پویای سری زمانی بیزی نویسندگان مقاله : علی فخاری - محمدرضا مشکانی کلیدواژه‌ها : پیشگویی ، دلار ، رگسیون ، روش بیزی ، سری زمانی ، مداخله ، مدل خطی پویا ، مدل سازی ، Bayesian ، Dollar ، Dynamic Linear Model ، Intervention ، Modeling ، Regression ، Time Series ، Prediction دریافت (1.2 MB) چکیده ‏298 دریافت تاکنون عنوان مقاله : ارزیابی کارایی شرکت های توزیع برق در ایران نویسندگان مقاله : وحیده احمدی - محمد علی فلاحی کلیدواژه‌ها : تحلیل پوششی داده ها ، کارایی فنی ، کارایی مقیاس ، شاخص مالم کوییست ، شرکت های توزیع برق ، ایران ، Data Envelopment Analysis ، Technical Efficiency ، Scale Efficiency ، Malmquist Productivity Index ، Electricity Distribution Companies ، Iran دریافت (651.2 kB) چکیده ‏414 دریافت تاکنون عنوان مقاله : برآورد سطح و توزیع سرمایه انسانی خانوارهای ایرانی نویسندگان مقاله : کاظم یاوری - رحمان سعادت کلیدواژه‌ها : سرمایه انسانی ، متغیرهای پنهان ، روش داگوم ، خانوار ، رشد اقتصادی ، Human Capital ، Latent Variables ، Dagum Approach دریافت (730.4 kB) چکیده ‏248 دریافت تاکنون عنوان مقاله : براورد و ارزیابی سازگاری شاخص های نابرابری اقتصادی با استفاده از ریزداده ها در ایران نویسندگان مقاله : اسماعیل اسناوندی - اسماعیل ابونوری کلیدواژه‌ها : نابرابری ، ضریب تغییرات ، ضریب جینی ، شاخص دالتون ، شاخص تایل ، شاخص اتکینسن ، ریزداده ها ، ایران ، Inequality ، Coefficient of Variation ، Gini Coefficient ، Thiel Index ، Dalton Index ، Atchison Index ، Microdata ، Iran دریافت (1.0 MB) چکیده ‏591 دریافت تاکنون عنوان مقاله : سرمایه اجتماعی و چگونگی تأثیر آن بر اقتصاد نویسندگان مقاله : زهرا(میلا) علمی - سید امیرحسین حسینی - محمود شارع پور کلیدواژه‌ها : سرمایه اجتماعی ، سرمایه انسانی ، توسعه مالی ، نوآوری ، گردش اطلاعات ، کارایی دولت ، رشد اقتصادی ، Social Capital ، Human Capital ، Financial Development ، Flow of information ، Innovation ، Government Efficiency ، Economic Growth دریافت (1.6 MB) چکیده ‏599 دریافت تاکنون فهرست مقالات عنوان مقاله : ارزیابی درجه‎ی تمرکز اعتبارات در عقود اسلامی و اثر آن بر رشد اقتصادی در ایران نویسندگان مقاله : علیرضا پورفرج - ولی ا... علیزاده کلیدواژه‌ها : حذف ربا ، رشد اقتصادی ، برتری مشارکت پول در سرمایه ، شاخص هرفیندال- هیرشمن ، عقود اسلامی دریافت (459.4 kB) چکیده ‏256 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور نویسندگان مقاله : محمدحسین پورکاظمی - مریم صدری کلیدواژه‌ها : نظریه‌ی بازی ، قیمت گذاری ، تعادل نش ، خودرو ، محصول جدید دریافت (606.2 kB) چکیده ‏193 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تحلیل رابطه‎ی بین کارگر و کارفرما و دولت با استفاده از نظریه‎ی بازی‌ها نویسندگان مقاله : حسین صادقی سقدل - یونس برومند کلیدواژه‌ها : کارفرما ، نظریه‎ی بازی‌ها ، بازی‌های ایستا ، دولت ، کارگر دریافت (425.2 kB) چکیده ‏190 دریافت تاکنون عنوان مقاله : ارزیابی تأثیر عناصر ساختاری بر عملکرد صنعت بانکداری ایران نویسندگان مقاله : فرهاد خداداد کاشی - پری جعفری لیلاب کلیدواژه‌ها : شاخص ترنکویست- تایل ، رفتار بنگاه ، ساختار بازار ، نظریه‎ی ساختار گرایان ، عملکرد بنگاه. دریافت (377.5 kB) چکیده ‏155 دریافت تاکنون عنوان مقاله : منحنی فیلیپس هایبریدی کینزین‌های جدید و بررسی تجربی آن در ایران نویسندگان مقاله : تیمور رحمانی - حسین امیری کلیدواژه‌ها : منحنی فیلیپس هایبریدی کینزین‌های جدید ، مدل کالوو ، نرخ بیکاری ، نرخ تورم ، روش GMM دریافت (335.0 kB) چکیده ‏120 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تعیین ارزش اقتصادی آب‎های زیرزمینی: مطالعه موردی شهرستان راور (استان کرمان) نویسندگان مقاله : غلامعلی شرزه ای - سمیه امیرتیموری کلیدواژه‌ها : آب‎های زیرزمینی ، شهرستان راور ، بهره‌وری نهایی ، ارزش اقتصادی ، پسته دریافت (384.0 kB) چکیده ‏106 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تقاضای پول در یک اقتصاد غیرربوی نویسندگان مقاله : فاطمه اسمعیلی - سیدکاظم صدر - محمد نوفرستی کلیدواژه‌ها : تقاضای پول ، بازار دارایی‎های مالی ، مالیه‎ی اسلامی ، فعالیت سفته بازی دریافت (477.0 kB) چکیده ‏118 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تأثیرعدم اطمینان نرخ ارز واقعی بر رشد اقتصادی نویسندگان مقاله : عزت اله عباسیان - مهدی مرادپور اولادی - نادر مهرگان کلیدواژه‌ها : روش سیستمی ، رشد اقتصادی ، عدم اطمینان ، نرخ ارز واقعی ، روش GARCH دریافت (429.7 kB) چکیده ‏200 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تخمین عوامل تعیین اصابت و ساعات اضافه‌کاری در نیروی کار شهری ایران نویسندگان مقاله : غلامرضا کشاورز حداد - پویان خشابی کلیدواژه‌ها : مدل های انتخاب نمونه ، درآمد اضافه کار ، اضافه کار ، ساعات اضافه کار دریافت (923.7 kB) چکیده ‏105 دریافت تاکنون عنوان مقاله : مصرف تظاهری در آرای تورستین وبلن و موضوع پس‎انداز نویسندگان مقاله : ابوالفضل پاسبانی - محمود متوسلی کلیدواژه‌ها : محافظه کاری ، پس‎انداز ، طبقه‎ی مرفه ، مصرف تظاهری دریافت (408.0 kB) چکیده ‏104 دریافت تاکنون فهرست مقالات عنوان مقاله : بررسی عوامل مؤثر بر کارایی فنی در بانک های ایران با استفاده از الگوی اثرات مختلط/چندسطحی نویسندگان مقاله : داود دانش جعفری - افسانه شفیعی کلیدواژه‌ها : ایران ، تابع هزینه‎ی مرزی تصادفی ، الگوی اثرات مختلط چندسطحی ، صنعت بانک‎داری ، کارایی دریافت (885.2 kB) چکیده ‏761 دریافت تاکنون عنوان مقاله : جایگاه بخش نفت در تأمین نهاده برای بخش‏های تولیدی و تغییرات آن در کشور: یک تحلیل داده- ستانده نویسندگان مقاله : نورالدین شریفی کلیدواژه‌ها : تحلیل داده- ستانده ، پیوندهای پیشین و اقتصاد ایران ، جایگاه بخش نفت دریافت (373.8 kB) چکیده ‏310 دریافت تاکنون عنوان مقاله : بررسی رابطه‎ی میان ساختار بازار و سودآوری در صنایع کارخانه‎ای ایران نویسندگان مقاله : احمد صدرائی جواهری - سعیده پورنعمتی کلیدواژه‌ها : ساختار بازار ، مدل پانل ، صنایع کارخانه‎ای ، سودآوری ، انحصار دریافت (369.0 kB) چکیده ‏476 دریافت تاکنون عنوان مقاله : رویکرد تئوری بازی در تعیین نرخ ارز و نرخ دستمزد: یک مطالعه‎ی تجربی در ایران نویسندگان مقاله : قهرمان عبدلی - احمد غلامی کلیدواژه‌ها : تعادل نش ، نرخ دستمزد ، نرخ ارز دریافت (556.4 kB) چکیده ‏517 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تشخیص اثرات نامتقارن شوک‎های نفت خام بر روی اقتصاد ایران در رژیم‌های اقتصادی: مدل راه‌گزینی مارکوف نویسندگان مقاله : علی قنبری - محسن خضری - احمد رسولی کلیدواژه‌ها : بخش صنعت ، شوک‎های نفت ، انتقال رژیم دریافت (604.7 kB) چکیده ‏428 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تحلیل احتمال مشارکت زنان شهری و روستایی ایران در بازار کار با استفاده از روش‎های اقتصادسنجی پارامتریک و ناپارامتریک نویسندگان مقاله : غلامرضا کشاورز حداد - مرتضی باقری قنبرآبادی کلیدواژه‌ها : مشارکت زنان متأهل در بازار کار ، روش برآورد ناپارمتریک و پارامتریک و بازار کار ایران دریافت (493.7 kB) چکیده ‏321 دریافت تاکنون عنوان مقاله : اقتصاد ارتدکس مطالعه‌‌ای در معنا، مفهوم و ویژگی‌های آن نویسندگان مقاله : محمود متوسلی - جعفر عبادی - مشهدی احمد محمود کلیدواژه‌ها : فردگراییِ روش‌شناختی ، قیاس‌گرایی ، تعادل ، اقتصاد ارتدکس ، اقتصاد جریان ‌اصلی ، لاوسون ، اقتصاد هترودکس دریافت (317.9 kB) چکیده ‏271 دریافت تاکنون عنوان مقاله : بررسی حافظه‎ی بلندمدت بورس اوراق بهادار تهران نویسندگان مقاله : شاپور محمدی - هستی چیت سازان کلیدواژه‌ها : بازار سهام ، انباشتگی کسری ، مدل ، حافظه‎ی بلندمدت ، سری‎های زمانی ، تفاضل کسری دریافت (606.7 kB) چکیده ‏520 دریافت تاکنون عنوان مقاله : عوامل مؤثر بر انتخاب کانال صادراتی فرش دستباف از منظر اقتصاد هزینه‎ی مبادله نویسندگان مقاله : ابوالقاسم مهدوی - علی نصیری اقدم کلیدواژه‌ها : کانال صادرات ، الیور ویلیامسن ، فرش دستباف ، تصمیم ساختن یا خریدن ، برون سپاری و مدل‌های دارای متغیر وابسته‎ی کیفی ، اقتصاد هزینه‎ی مبادله دریافت (397.1 kB) چکیده ‏258 دریافت تاکنون عنوان مقاله : آزمون وجود مخاطره‎ی اخلاقی در بازار بیمه‎ی اتومبیل ایران: مطالعه‎ی موردی شرکت سهامی بیمه‎ی ایران نویسندگان مقاله : غدیر مهدوی - مریم رستمیان کلیدواژه‌ها : چندک‎ها ، مخاطره‎ی اخلاقی ، تحلیل ناپارامتری ، بیمه‎ی بدنه اتومبیل ، اطلاعات نامتقارن دریافت (202.6 kB) چکیده ‏237 دریافت تاکنون در ادامه مقاله بازاریابی پست مدرن تالیف و ترجمه علی خویه ....بازاریابی پست مدرن بازاریابی پست مدرن دانش بازاریابی هم مثل سایر علوم در مسیر پر پیچ و خم تاریخ خود تغییرات زیادی را تجربه کرده و نظامها و دورانهای مختلفی را گذرانده است. بعد از جنگ جهانی اول ، بازاریابی در سطح جهانی مطرح شده و پس از آن رشد سریعی یافته و در این رهگذر سایر علوم را نیز به خدمت گرفته تا امروز که از مفاهیم بنیادی زندگی امروز ماست. نظامهای بازاریابی در ابتدا محصول گرا بوده اند.در این نظامها مصلحت و قابلیتهای سازمان و آنچه که می تواند تولید کند محوریت داشته اند. تولید با حداقل هزینه و تمرکز بر فناوری و فروشگاههای مملو از کالا رقابت کمتر و بازارهای تقریبا انحصاری از خصوصیات این دوره است. تولیدکننده در مواجهه با مشتری جایگاه برتر قرار گرفته و مشتری حتی با انتظار طولانی و ایستادن در صفهای طویل مجبور است که خود را با تولید کننده هماهنگ کند . جملات "همینه که هست" یا "نمی خواهی نخر" در ادبیات این نظام بازاریابی رایج بوده است. در نظامهای مدرن بازاریابی مشتری و نیازها و خواسته هایش محور و اساس کلیه تصمیم گیریها و برنامه های سازمان است.تمام امکانات و توانمندیهای سازمان در جهت رفاه مشتری و رضایتمندی او قرار می گیرد . گستردگی توزیع و خدمات فراوان در محل مورد نظر مشتری به سرعت در اختیار اوست..تحصیل حداکثر سود از طریق تحصیل رضایت مشتری امکان پذیر است و در ادبیات این نظامها جملاتی نظیر "همیشه حق با مشتری است" و "مشتری است که با دادن فرصتی برای خدمت به ما لطف می کند" فراوان است. در بازاریابی پست مدرن ، مشتری از این همه تولید کننده ی دست به سینه و آماده برای خدمت خسته و از کالای همیشه در دسترس، دلزده است.او می خواهد در فرایند انتخاب آزاد و راحت عمل کند و در بازار به دنبال آنچه می خواهد بگردد وتفریح کند . در بازاریابی پست مدرن با روشهای مختلفی مشتری به دنبال کالا کشانده می شود. در این دیدگاه به جای مشتری محوری مفاهیمی نظیر سرکار گذاشتن مشتری ، پنهانکاری و انتظار مطرح می شود که موجب سرگرمی و هیجان برای مشتری است و مشتری آگاهانه یا ناخودآگاه با روشهای بازاریابی پست مدرن جذب و"سورپرایز " می شود. ادبیات این نوع بازاریابی قابل پیش بینی نیست! احتمالا جملاتی مانند " فعلا موجود نیست" یا " برو فردا بیا" جایگاه ویژه ای در بازاریابی پست مدرن خواهند یافت! ************************************* نکته : تشخیص نوع نظامهای بازاریابی در کشور ما ساده نیست اما ادبیات رایج در فضای بازاریابی ما بیشتر از نوع اول و سوم است! ماهنامه ماندگار ترفندهای‌جدید برای تبلیغ برندهای‌قدیمی Wednesday, 17 October 2007 به گفتهء کمدین برجستهء آمریکایی جورج کارلین، جامعهء معاصر آمریکا از بیماری مصیبت‌‌باری به نام «جنون گذشته» رنج می‌برد. به گفتهء کارلین، مهم‌ترین علامت این بیماری توجه بیش از حد و زیانبخش به گذشته است که می‌توان آن را به وضوح در تمایل مردم به برنامه‌های دنباله‌دار، تکراری، دوباره‌سازی فیلم‌های سینمایی، رواج مجدد، انتشار مجدد، اکران مجدد، بازآفرینی‌ها، اجراهای تازه، اقتباس‌ها، بزرگداشت‌ها، یادبودها، برنامه‌های رادیویی قدیمی و نوستالژی گردآوری صفحه‌های گرامافون مشاهده کرد . نیازی به گفتن نیست که بسیاری از دانشگاهیان نیز به این باز رواجی مبتلا هستند. برای بعضی، دلیل این ابتلا اثرات انحطاط هنری آخر سدهء نوزدهم، یا تمایل جامعه به نگاه به گذشته در آستانهء قرن جدید است. برای بعضی دیگر دلیل آن نوعی پدیدهء جمعیت‌شناسی و پیامد پیر شدن نسل بعد از جنگ جهانی دوم و یادآوری خاطرات خوش‌بینانهء گذشته است و باز برای دستهء دیگر نتیجهء آشفتگی طاقت‌فرسای زمان ماست. وقتی مشکلات و سرگشتگی همه‌گیر شود، مردم به یادآوری دورانی ساده‌تر، امن‌تر و در ظاهر آرام بخش‌تر متمایل می‌شوند . بازاریابان با وجود انگیزه‌های موجود، در بهره‌برداری از گرایش گذشته‌نگر جامعه کندی نکردند: بازاریابی پسرو در همهء جهات به فراوانی دیده می‌شود. بسیاری از برندهایی که مدت‌ها پیش از بین رفته بودند دوباره احیا شده‌اند. کاراکترهای تجاری که به ظاهر منقرض شده بودند باز رواج یافتند، شعارهای قدیمی بارها پخش شدند و حتی برای تبلیغ محصولات جدید یک نام تجاری از شیوه‌های قدیمی استفاده شد. چیکیتا برای تبلیغ موز و اتومبیل کروز کرایسلر s PT_Chrysler با شیوه‌های گذشته‌نگر به بازاریابی پرداختند که نمونه‌هایی از دستور کار مدیریت بازاریابی پسرو امروزه است . در تلاش برای درک بهتر رونق‌گیری باز رواجی در معرفی برندها، سه نویسنده به نام‌های استفان براون، رابرت وی کوزیتز و جان اف شری به بررسی دو نمونه بازاریابی به شیوهء باز رواجی پرداختند. فولکس واگن، بیتل جدید و جنگ ستارگان اپیزود 1-شبح خطرناک. بررسی موشکافانهء قوم‌شناسی اینترنتی netnographicr مصرف‌کنندگان اهمیت چهار خصوصیت کلیدی را آشکار ساخت: عنصر داستانی برند (تمثیل allegory ) ، ماهیت برند (فضای حاکم aura ) ، جامعهء آرمانی (جایی آرام و زیبا arcadia ) و تناقض‌گویی برند (تضاد antinomy .) این چهار خصوصیت بازرواجی کلید تبلیغ تجدید حیات موفق برند هستند همچنین نشان می‌دهند که مدیریت باز رواجی برند، درگیر رابطهء تشویش برانگیز میان تولیدکننده و مصرف‌کننده است. مفهوم برند به مصرف‌کننده تحمیل نمی‌شود بلکه مشترکا به آن دست می‌یابند. این در مورد تمام برندها صدق می‌کند اما خصوصا در مورد برندهای باز رواج شده صادق است زیرا مصرف‌کننده رشد و توسعهء آن را در قفسه‌های فروشگاهی دیده و یا شخصا تجربه کرده. برای بسیاری از مصرف‌کنندگان معاصر، باز رواجی برند پوشش راحت و جایگزینی است، توتم قدرتمندی که نشان از روزهای خوب گذشته دارد. بازاریابان با مسوولیت خود به تبلیغ محصولات می‌پردازند و اما اگر مفهوم مدیریت باز رواجی را با دقت درک کرده باشند، پاداش بزرگی در انتظار آنان خواهد بود . استفان براون قهرمان بلامنازع بازاریابی پست مدرن است. او بازاریابی سنتی را فاقد تخیل و تحدیدکننده می‌انگارد و همواره خواهان مبارزه با این تفکر است و تاکنون این شیوه عدم رعایت احترام به گذشته مجادلات بسیاری علیه او برانگیخته است. براون قبل از آن‌که به بازاریابی روی آورد حرفهء آکادمیک خود را در خرده‌فروشی آغاز کرد. او مدتی در دانشگاه نورث وسترن ( Northwestern ) آمریکا، زادگاه فیلیپ کاتلر و همچنین دانشگاه‌های اوتا ( Utah ) و کالیفرنیا ( Irvine ) به عنوان استاد مهمان تدریس کرده است و اکنون استاد تحقیقات بازاریابی در دانشگاه آلستر Ulster است . براون در نگارش کتاب‌های تحریک‌آفرینی چون مکاشفه در بازاریابی:رستاخیزشناسی، استادگریزی و توهم مرگ 19977)، بازاریابی تصویری: هنر، زیبایی‌شناسی و پیشگامان 20011) همکاری داشت و خود کتاب‌هایی چون بازاریابی پست‌مدرن 19955)، بازاریابی پست مدرن II 19977) و انقلاب پسرونده 20011) را نگاشت . حملات زیرکانه و تحریک‌آمیز براون به بازاریابی سنتی باعث شده است تا در قلمرو دانشگاه دوستان اندکی داشته باشد . براون به فراست دریافته که بازاریابی تکامل یافته و از الگوهای آکادمیک و تغییرناپذیری که سال‌های طولانی بر آن سلطه داشته، فراتر رفته است. کتاب بازاریابی پست مدرن به ارزیابی پیامدهای تفکر پست مدرن در حوزهء بازاریابی می‌پردازد و به این نتیجه می‌رسد که در بسیاری از زمینه‌ها این تفکر به واقع مفید عمل می‌کند. کتاب انقلاب پسرونده به بررسی موج بازاریابی سبک قدیم که دنیا را احاطه کرده، پرداخته و استدلال می‌کند که این نوع بازاریابی به جای آن‌که نشانه‌ای از بی‌اصالتی باشد فرصتی دوباره انگاشته می‌شود. مقالات براون در مجلهء تجاری هاروارد، نشریهء تبلیغات و نیز نشریهء بازاریابی به چاپ رسیده است. با این حال او هنوز ناشری برای کتاب اسرارآمیزش به نام اشعار خریدار گوژپشت پیدا نکرده است . براون اخیرا فصلی از کتاب آیندهء بازاریابی 20033) را به اتمام رسانده که شامل مجموعهء مقالاتی از استادان برجستهء ‌بازاریابی دربارهء مقابله با بازاریابی امروزه است. براون در حال حاضر در دانشگاه آلستر تدریس می‌کند و جدیدترین کتاب او همراه با یک هدیهء مجانی 20033) است . اعظم احمدی برگرفته از : روزنامه سرمایه تاریخ بروز رسانی ( Wednesday, 17 October 2007 ) پست¬مدرنیسم و یا به عبارتی پسانوگرایی، اصطلاحی برای توصیف گرایشهای پس از دهه ۱۹۶۰ در عرصه معماری، هنر، ادبیات، فلسفه، فرهنگ و جامعه¬شناسی است. پست¬مدرنیسم و یا به عبارتی پسانوگرایی، اصطلاحی برای توصیف گرایشهای پس از دهه ۱۹۶۰ در عرصه معماری، هنر، ادبیات، فلسفه، فرهنگ و جامعه¬شناسی است. برخی نظریه¬پردازان نیز آن را به جنبش ضد¬¬نوگرایی تعبیرکرده¬اند. یکی از عواملی که پست مدرنیسم در جهان تبلیغات، ارتباطات و بازاریابی، بویژه در مقوله دهکده جهانی با پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر، وب و اینترنت، بر آن تاثیر گذاشته است و بحثهای بسیار زیادی درباره آن وجود دارد، رسانه¬ها هستند. این سبک یا جنبش، تمامی تفاوتهای اصطلاحات، نمادها و فرهنگهای سرزمین¬های مختلف را در عصر اطلاعات، یکپارچه و متحد می¬گرداند. در عرصه بازاریابی و تبلیغات سخن پست¬مدرنیسم به طور خلاصه این است که نباید خود را محدود به استفاده از ابزار¬ها و امکانات و رسانه های رایج بازاریابی و تبلیغات مدرن کرد، بلکه از تمامی ابزارها، امکانات و رسانه های سنتی و غیر سنتی می¬توان بهره برد. در این مطلب به طور خلاصه مطالبی درباره دگرگونی رسانه‌ها ارائه می¬شود تا متخصصان، مدیران بازاریابی و تبلیغات و علاقه‌مندان با توجه و تاکید بیشتر بر این مقوله و پژوهشهای گسترده، درمورد بهبود هر چه بیشتر استراتژی¬ها و تاکتیک¬های بازاریابی و تبلیغاتی خود موفقتر عمل کنند. ● رسانه از دیروز تا امروز برای‌ درک‌ رسانه باید به هنر و شیوه های ارتباطی پیش‌ از تاریخ‌ و آشنایی‌ با نحوه‌ ظهور و منشا هنر در دوران‌ اولیه‌ پیدایش‌ بشر، یعنی دوره‌ «پارینه‌ سنگی‌» (۱۰۰۰۰تا ۴۰۰۰۰ ق‌.م‌) باز گردیم‌. بشر نخستین‌ آنچه‌ را‌ در اطراف‌ خود می‌دید به‌ صورت‌ نقشهای‌ انتزاعی‌ و شکلهای‌ مجرد بر روی‌ دیواره ‌غارها ثبت‌ می‌کرد. از آن زمان‌ تا زمان حاضر که جهان وب و اینترنت بر عرصه¬هایی از روزگار ما حکومت می¬کنند، هنر و تبلیغات نقش‌ خود را به‌ عنوان‌ رسانه و انتقال دهنده پیامها‌ در زندگی‌ بشری‌ و علم ارتباطات ایفا می‌کنند و در علوم دیگر مانند روانشناسی، جامعه شناسی،‌ اقتصاد و مدیریت نیز همچنان ردپایی‌ از انواع رسانه¬ها را مشاهده‌ می‌کنیم‌. تاریخ حکومت رسانه ها از دوران پارینه‌ سنگی‌ و نوسنگی‌ و آغاز زندگی‌ بشر که‌ انسان‌ به‌ تعقل‌ رسیده‌ و توانسته‌ دوران‌ پیرامونش‌ را با تصویر بنمایاند و به‌ صورت‌ انتزاعی‌ درآورد، شروع‌ می‌شود و با ایجاد سبکها و مکتبهای‌ هنری‌ به‌ صورت‌ متمادی‌ ادامه‌ پیدا می‌کند و به‌ دوره‌ معاصر که‌ مربوط‌ به‌ بشر قرن‌ بیست‌ و یکم‌ و دوران پست¬مدرنیته است‌، می‌رسد. در طی‌ این‌ دورانها هنر ویا به نوعی تبلیغات به‌ صورت‌ کلی‌ در نقاشی‌، معماری‌، موسیقی‌، مجسمه‌ سازی‌، سینما، وب و ... خلاصه‌ می‌شود که همواره‌ نقش‌ مهم‌ خود را بخوبی‌ در آن عصر ایفا کرده‌ و با ایجاد مکتب‌ها و ایسم‌ها به‌ عنوان‌ رسانه¬ها‌یی‌ قوی‌ موجب‌ تحول‌ در نگرش‌ دوره‌ خود و حتی‌ دوره‌های‌ بعدی‌ شده‌اند. به نظر مک لوهان تمامی رسانه¬ها بخصوص رسانه¬های جدید، شکلهای هنری هستند که دنیای تازه¬ای دارند و به چیزی وابسته نیستند. ● نگرشی متفاوت به رسانه در تبلیغات و بازاریابی به‌ رسانه¬ها ‌در طول‌ تاریخ‌، همیشه‌ با جنبه‌ ارتباطی و زیبایی‌¬شناسی‌ نگاه‌ نشده‌، بلکه‌ در هر دوره‌ و هر مکان‌، دیدی‌ خاص‌ و‌ متفاوت‌ را دنبال‌ کرده است‌. مک-لوهان در جمله مشهوری اشاره می¬کند که «رسانه تداوم جسم و تواناییهای ماست» این عبارت بیانگر این باور است که «ابزار ادامه نیروهای جسمانی ماست»؛ همانطور که دوچرخه تداوم پا و کامپیوتر و اینترنت تدوام مغز آدمی است. رسانه¬ها محتوای اصلی ادراک و توان فهم معنایی ما و در یک کلام پیام اصلی را تعیین کرده¬اند. از این روست که مک¬لوهان می¬گفت «رسانه پیام است» یعنی رسانه ها تداوم پیامهای ارتباطی و تبلیغاتی در دنیای بازاریابی هستند. یک از وظایف مهم رسانه، ارتباط است که نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارد. برای تجزیه و تحلیل نقش ارتباطی رسانه می¬توان به نمودار ارتباطی که یاکوبسن زبانشناس برجسته روسی پیش کشیده، مراجعه کرد: یک فرستنده(شرکت، سازمان یا شخص) پیامی(تبلیغاتی و غیر¬تبلیغاتی) را برای گیرندة پیام(مخاطب یا مشتری) می¬فرستد. این پیام، زمینه¬ای(اجتماعی، تاریخی، فرهنگی، روانشناسی، فلسفی یا بازاریابی) دارد که به این زمینه ارجاع می کند. رسانه وسیله و ابزار انتقال پیام است. ولی این مفهوم در دوران مدرنیسم با پیشرفت تکنولوژی، اطلاعات و فرهنگهای جهانی و ...به انحطاط کشیده می¬شود و در پست¬مدرنیسم، برای آنکه بتواند به مسیر اصلی خود بازگردد، دگرگون می¬شود. پست مدرنیته اساساً همان‌ دورانِ انحطاط‌‌ دنیای مدرن‌ است‌. در دنیای پست مدرن این قالبها شکسته می شود و از هر وسیله و ابزاری چه سنتی و چه مدرن به عنوان پیام و رسانه استفاده می شود. در بازاریابی پست مدرنیسم هیچ مرزی بین پیام و رسانه وجود ندارد و گاهی پیام جای رسانه و رسانه جای پیام استفاده می شود؛ به همین دلیل برخی نظریه پردازان اشاره می کنند که رسانه پیام است و برخی دیگر معکوس آن را می گویند؛ یعنی پیام رسانه است. در یکی از برنامه های بازاریابی یکی از شرکتهای بزرگ، خود پیام تبلیغات شرکت به صورتی طراحی و ساخته شده بود که بیانگر رسانه شرکت بود برای نمونه پیام تبلیغاتی شرکت در قالب بسته بندی محصول ساخته شده بود و در همین قالب پشت کامیون هایی که این محصولات را انتقال می دادند، ارائه می شد. ● مرگ رسانه «ژان‌ بودریار»، یکی‌ از نظریه¬پردازن‌ اصلی رسانه‌ پست‌مدرن، می‌گوید: «بشر، امروز قطعاً در وضعیت‌ پسامدرن‌ به‌ سر می‌برد.» بودریار مشخصه‌ دوران‌ پسامدرن را گسستگی‌ میان‌ تصویری‌ که‌ رسانه‌ها و علوم‌ از جهان‌ ارائه‌ می‌دهند، می‌داند. او به همین دلایل مرگ رسانه¬ها را اعلام می¬کند. رسانه¬هایی که در پوست مغز و استخوان مخاطبان بویژه با پیشرفت تکنولوژی اینترنت و وب، به طرز ناگواری جا گرفته و از اصل و ماهیت خود دور افتاده¬اند. به همین علت بازاریابی و تبلیغات که وابسته به همین رسانه¬هاست، دگرگون می شود. در برنامه تبلیغاتی(۵M) که کاتلر به آن اشاره می¬کند، یکی از تصمیمهای مهم هر برنامه تبلیغاتی، رسانه است. در تبلیغات پست¬مدرن همانطور که پیام واژگون می¬شود و ساختارشکنی بر پیکره آن وارد می¬آید، رسانه نیز که در ارتباط بسیار نزدیکی با پیام است نیز شالوده¬شکنی می¬شود. به گفته بودریار: «رسانه پیام است، این هم به معنای مرگ پیام است و هم به معنای مرگ رسانه، چون دیگر رساننده نیست.» وقتی که بودریار نظریه مرگ رسانه را اعلام می¬کند، رسانه¬های تبلیغاتی نیز کارکرد تکراری و خسته¬کننده دوران مدرن خود را از دست¬ می¬دهند. در تبلیغات پست مدرن هم نوع رسانه و هم کیفیت و کمیت و هم کارکرد آن دگرگون می¬شود. در حقیقت یک نوع استفاده دادائیستی در رسانه¬های تبلیغاتی به وجود می¬آید تا رسانه¬ها معنای واقعی خود را پیدا کنند. برای نمونه بسیاری از شرکتهای اروپایی به جای ساخت بیلبورد تبلیغاتی برای رساندن پیام خود از ساختمانها، درختان و کف خیابانها به عنوان رسانه تبلیغاتی محصول خود استفاده می کنند و یا نمونه تبلیغات شگفت انگیز دیگری که یکی از شرکتهای تولید کننده کفش انجام داده بود و مفهوم دگرگونی رسانه ها را تایید می کند به این صورت بود که برای رساندن پیام نرمی کفش های خود از تبلیغات آدامس و از بسته های آدامس به عنوان رسانه، استفاده می کرد و حتی برای مشتریان خود آدامس هدیه می داد و به جای تبلیغ کفشهای خود بیشتر به تبلیغ آدامس پرداخته است. ● ویژگی رسانه ها در تبلیغات پست مدرنیسم در کل می¬توان ویژگیهای رسانه¬های تبلیغاتی را در دوران پست¬مدرن همانند ویژگیهای آثار پست مدرن در قالبهای زیر بررسی کرد: ▪ عدم قطعیت: در رسانه¬های پست مدرن نیز همه چیز نسبی است، چون رسانه ها به عامل بیرونی چون مخاطب وابسته¬اند. به طور یقین نمی¬توان از آن به خاطر ذات خود استفاده کرد. برای نمونه حتما نباید تیزری که در تلویزیون پخش می¬شوند، صدا تصویر و حرکت داشته باشد. در تیزرهای پست مدرنی که در تلویزیون ها پخش می شوند گاهی هیچ صدا و حرکتی وجود ندارد. نمونه آن تیزر بی صدای یک شرکت تولید کننده ماشین لباسشویی است که برای یک لحظه مخاطب احساس می کند مشکلی برای تلویزیون پیش آمده ،ولی هدف این شرکت از ساخت این تیزر بی صدایی ماشین لباسشویی خود است. ▪ پراکندگی: پراکندگی رسانه¬ها در تبلیغات پست¬مدرن ظاهراً مشهود است. در تبلیغات پست¬مدرن از رسانه¬های مختلفی که ظاهرا بی¬ربط به بازاریابی محصول است استفاده می¬کنند. برای نمونه تبلیغ یک کالای تخصصی پزشکی در تلویزیون. بویژه این مسئله در سایت¬های اینترنتی بسیار مشهود است و پراکندگی سایت و در هم برهم بودن چندین سایت در یکدیگر از ویژگیهای این رسانه¬های پست مدرن است که البته در پس این تفکر، فلسفه ظریفی وجود دارد که توضیح آن خارج از حوصله مقاله است. ▪ عدم مرکزیت: رسانه¬ها در تبلیغات پست¬مدرن مرکزیت و محوریت ندارند و از هر دری تبلیغی را نشان می¬دهند. برای نمونه در میان اخبار تبلیغ بازرگانی پخش می¬شود یا در میان تبلیغات بازرگانی ناگهان فیلم پخش می شود. ▪ شیرتوشیر: استفاده از رسانه¬های عجیب و غریب و یا استفاده از چیزهای خنده¬دار و طنزآلود در کنار رسانه¬های تبلیغاتی از دیگر ویژگیهای این سبک است. در این سبک با یک استراتژی بازاریابی خاص تهاجمی ناگهان رسانه¬ها شیرتوشیر می¬شوند. برای نمونه اینترنت، تلویزیون می¬شود. یا از تلویزیون به جای روزنامه استفاده می¬کنند.(زیر¬نویس¬های تلویزیونی) برای نمونه در سایت¬های اینترنتی، کنار هر سایت، محلی برای تبلیغ کالاهای دیگر دیده می¬شود یا از صفحه¬های وب برای مکالمه و کنفرانس استفاده می¬شود. ▪ مشارکت: در رسانه¬های پست¬مدرن از مخاطبان به عنوان رسانه استفاده می¬شود و آنها را در امر رسانه¬ای مشارکت می¬دهند. برای مثال از سایت¬های شخصی افراد و از وبلاگ آنها برای تبلیغ استفاده می¬کنند و یا مخاطبان را در رسانه¬ها مشارکت می¬دهند یا از مخاطب به جای رسانه استفاده می¬کنند. نمونه دیگر آن استفاده از افراد و مخاطبان در مسابقه های مرتبط با روابط عمومی و تبلیغات یک محصول است. ▪ ترکیب: پست¬مدرنیسم ،اعتقاد به استفاده از هر چیزی و ترکیب آنهادارد. هر چند ناسازگار و بی¬ربط باشند. به همین علت در این سبک از ترکیب چندین رسانه¬ با یکدیگر استفاده می شود. برای نمونه بیلورد تلویزیونی ترکیب دو رسانه بیلبورد و تلویزیون با یکدیگر است. علی خویه khooyehali@yahoo.com ماهنامه تدبیر /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} کارگاه و دوره  آموزشی روانشناسی مشتری و روانشناسی ارتباط با مشتری و تکنیک های مشتری شناسی و مشتری سازی مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی   کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت در مشتری سازی و جذب مشتریان و نفوذ در بازار مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی شکار مشتریان مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت چک های برگشتی  قابل وصول و غیر قابل وصول مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی پرورش کارکنان نابغه افزایش بهره وری کارکنان در محیط کار مدرس استاد علی خویه     کارگاه و دوره  آموزشی معاینه و درمان بیماری های واحد فروش و بازاریابی معاینه ودرمان ضعف های فروش وبازاریابی شرکت ها و سازمان ها مدرس: استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت پارتیزانی مدیریت چریکی مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت و مهندسی فروش در شریط بحران مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی بیماری های مدیریتی و روش های درمان آن مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی پیشنهادی دیگر با توجه به موضوعات کتاب های تالیفی استاد خویه کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات-  مدرس استاد علی خویه   کارگاه و دوره  آموزشی اسرار تجارت بین الملل-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و فروش-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش) -  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مهندسی خلاقیت در مدیریت، بازاریابی فروش و ارتباطات-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش ، کاربردی برای تمامی فروشگاه داران فروشندگان و کسبه عمومی و تخصصی-  مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت مدیریت زمان-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت مدیریت تغییر-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت خودرو - مدیریت بازاریابی و فروش خودرو کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش دارو و لوازم آرایشی بهداشتی - مدیریت بازاریابی و فروش دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش مطبوعات و نشریات-  مدرس استاد علی خویه کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی گردشگری و توریسم - مدیریت بازاریابی و فروش خدمات گردشگری، توریسم، هتلداری، آژانس های مسافرتی، رستوران ها و تورهای گردشگری-  مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش لوازم خانگی صوتی تصویری لوازم منزل ساختمان دکوراسیون و مبلمان-  مدرس استاد علی خویه

وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span