4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مرچندایزینگ

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۴۸۱ نفر سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۵۶ ق.ظ ۰ نظر
 

Merchandising

 

اصول مبانی و مهارت های مدیریت و مهندسی
چیدمان فروش، مرچندایزینگ و سمپلینگ

مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

Every thing is MKG and MKG is everything

همه چیز بازاریابی است و بازاریابی همه چیز است

بازاریابی ایده           بازاریابی استاد

بازاریابی دوست       بازاریابی محصول

بازاریابی مسکن      بازاریابی همسر

بازاریابی خیریه     بازاریابی پزشک

...

همه لحظه ها و همه امکانات و همه دنیا عرصه یک بازاریاب است

ذهنتان را تغییر دهید

بازاریابی هنر عوض کردن عقاید

هنر رضایت

هنر حفظ عقاید

لباس پوشیدن – رفتار همیشگی

طرز رفتار نگرش اعتقادات تلفن امضا ای میل وب سایت روابط

چیدمان

نوع مصرف

ارتباطات بازاریابی  یکپارچه

چیدمان فروش

پردازش بازار

عوامل تاثیر گزار بر مرچندایزینگ

ابعاد مرچندیزینگ

چرخه مرچندایزینگ

نقطه های مرچندایزینگ

مرچندایزینگ
بازارپردازی یا Merchandising

- استفاده ازطرح ورنگ وگرافیک

- جانمایی و چیدن کالا درقفسه و ویترین

- چگونگی جلب نظرخریدار، نورپردازی وزیبا سازی محیط عرضه

- سنجش ذو ق وسلیقه وذائقه خریدار

- ایجاد جایگاه مناسب ذهنی ازمحصول درخریدار

بودجه مرچندایزینگ

حضور بازارپرداز وصفات او

- چیدمان کالا

- سهولت در رویت

- سهولت درتشخیص

- دردسترس بودن

- مرتبط بودن

- سازماندهی

- تصمیم به خرید

خلاقیت در.....

ویژگی های یک سمپلر و مرچندایزر حرفه ای

مرچندایزر

•دکتر بازار
•دکتر نیاز
•دکتر مصرف کننده
•دکتر ارتباطات
•دکتر جامعه
•دکتر اقتصاد
•دکتر احساسات
•دکتر خلاقیت
•دکتر معامله
•دکتر چیدمان

بیست اصل مدیریت چیدمان فروش

سهولت تردد مشتری در فروشگاه

سهولت دسترسی مشتری به تمامی امکانات و اجناس فروشگاه

امکان مشاهده نزدیک کالا

امکان لمس برخی کالاها

امکان تست برخی از کالاها

امکان مقایسه کالاهای مشابه، قیمت های مشابه و کیفیت های متفاوت

کالاهای فصلی بر اساس کشش فروش باید در موقعیت مناسب قرار گیرند

راهرو اصلی از درب فروشگاه به تمام نقاط آن امتداد یابد

وجود تابلوهای راهنما در سطح فروشگاه

وجود تابلوهای اطلاع رسانی کالایی و فضایی در سطح فروشگاه

راهرو اصلی به اندازه کافی وسیع باشد

وجود ویترین کالا و رعایت اصول وتکنیک های ویترین گردانی

وجود افرادی جهت راهنمایی ومشاوره

تمام زوایای مشتری با چیدمان کالا تکمیل گردد

کالاهای اصلی و پر فروش در راهروی اصلی چیده شود

کالاهای سنگین و پروزن در کنار انبار و در دسترس اتومبیل های مشتریان باشد

توجه به رنگ و نور در تمامی فروشگاه

توجه به موسیقی و فضای درونی وبیرونی فروشگاه

هماهنگی و هارمونی اجناس و چیدمان

توجه به ارگونومی در تمامی فروشگاه



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span