4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مرکز آموزش مدیریت و بازرگانی

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۹۵ نفر دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۸۹، ۰۵:۴۶ ق.ظ ۰ نظر

به نام او

که همه هستی از اوست

 

 

مدیریت بازاریابی   بازاریابی توریسم و گردشگری

مدیریت  بازاریابی توریسم و گردشگری    بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی توریسم و گردشگری  بازاریابی توریسم و گردشگری گیری و

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

 بازاریابی توریسم و گردشگری

  

                     

 

تألیف و ترجمه:

علی خـویه

تهران

1390

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

چاپ اول 1390

قیمت:  تومان

تیراژ: 1000

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:


 فهرست

پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7

مقدمه....................................................................................................................................8

 بازاریابی توریسم و گردشگری  چیست..........................................................................................9

هدف از بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری........................................................................................9

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش  بازاریابی توریسم و گردشگری و .........................10

انتظار از بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری....................................................................................14

8 نکته مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری ...........................................................14

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری.....................................................................15

مدیریت تقاضا در بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................................................17

بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری ............................................................................................................18

روشهای فروش خدمات و محصولات  بازاریابی توریسم و گردشگری  در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری .......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ...............................................................................22

50 نکته مهم  بازاریابی توریسم و گردشگری و...................................................................25

فرآیند مدیریت بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری .............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسیم‌بندی بازار در  و  بازاریابی توریسم و گردشگری ...................................................................................31

هدف گیری در بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری ...............................................................................33

جایگاه یابی در بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری ................................................................................33

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34

تحقیقات  و   بازاریابی توریسم و گردشگری  و تحقیقات بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری .........................................................34

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری  و ..............................................................35

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری  و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان  بازاریابی توریسم و گردشگری .......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و  بازاریابی توریسم و گردشگری .........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران  بازاریابی توریسم و گردشگری  و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و  بازاریابی توریسم و گردشگری .............................................46

10 نکته مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری    برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................................50

فرایند تصمیم گیری خرید  بازاریابی توریسم و گردشگری .....................................................................53

53 نکته مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری ..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری  بازاریابی توریسم و گردشگری ...........................................................................70

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در  بازاریابی توریسم و گردشگری .....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری  بازاریابی توریسم و گردشگری  و .........................................................75

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78

تعاریف اهمیت و ضرورت مدیریت  بازاریابی توریسم و گردشگری 

اصول و تکنیک های نوین  بازاریابی توریسم و گردشگری   بازاریابی و تجارت

آشنایی با انواع استراتژی هایی توریسم و گردشگر گیری  

تکنیک های  بازاریابی توریسم و گردشگری   و تجارت در دوران بحران

مهندس  بازاریابی توریسم و گردشگری   و مهندسی بازار

مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای توریسم و گردشگر گیری  

تکنیک های ضد خطا در  بازاریابی توریسم و گردشگری 

10 نقطه کور توریسم و گردشگر گیری  

10 اشتباه  بازاریابی توریسم و گردشگری   در دوران بحران

مهندسی  بازاریابی توریسم و گردشگری   در چند بازار جهانی

10 تکنیک مهندسی توریسم و گردشگر گیری  

رفتار خریداران در توریسم و گردشگر گیری  

رفتار توریسم و گردشگر گیری   

تکنیک های نوین ارتباطی در  بازاریابی توریسم و گردشگری   مدرن

10 تکنیک  بازاریابی توریسم و گردشگری 

10 تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگری 

10 استرات‍ژی  بازاریابی توریسم و گردشگری 

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

10 تکنیک قیمت گذاری

10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در دوران بحران

دام ها و کابوس های توریسم و گردشگر گیری   ندگان

10 تکنیک تبلیغات د ردوران بحران

فنون خلاقانه توریسم و گردشگر گیری  

انواع خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در  بازاریابی توریسم و گردشگری 

a.               بازاریابی توریسم و گردشگری   تغییر

b.              بازاریابی توریسم و گردشگری   ویروسی

c.               بازاریابی توریسم و گردشگری  شبکه ای

d.              بازاریابی توریسم و گردشگری  چند سطحی

b.       بازاریابی توریسم و گردشگری   سازه ای

c.        بازاریابی توریسم و گردشگری   دگرگونی

d.       بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی ارتباطی

e.       بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی

g.        بازاریابی توریسم و گردشگری   ترکیبی

j.         بازاریابی توریسم و گردشگری   تراوشی

k.        بازاریابی توریسم و گردشگری   جذبی

l.          بازاریابی توریسم و گردشگری   نفوذی

m.     بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی چند بعدی

سبک های توریسم و گردشگر گیری  

بازارسازی

بازارگرمی

رفتار شناسی مشتریان

تکنیک های رفتار شناسی

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در توریسم و گردشگر گیری  

 بازاریابی توریسم و گردشگری  روانشناسانه

روانسازی  بازاریابی توریسم و گردشگری   با تکنیک های روانشناسی

10 اصل جذب مشتریان بیشتر

10 اصل  بازاریابی توریسم و گردشگری   آسان

تکنیک های مشتری شناسی

روانشناسی  بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی

رفتار شناسی مشتریان

 

 

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و  بازاریابی توریسم و گردشگری ........................................80

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82

تکنیک آیدا در بازاریابی،  بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................89

پنج تکنیک مهم در بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ............................................90

تاکتیک و استراتژی جودویی در  بازاریابی توریسم و گردشگری ها........................................92

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت  بازاریابی توریسم و گردشگری  و ...............................................94

 

   

فصل چهارم:

تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی..................................

تاکتیک یانکی در  بازاریابی توریسم و گردشگری.............

فصل پنجم:

تفکر تاکتیکی و تکنیکی..................................................

فصل ششم:

انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی..

هوش تاکتیکی...............................................................

فصل هفتم:

سیستم  بازاریابی توریسم و گردشگریی و برنامه  بازاریابی توریسم و گردشگریی  

اصل تضاد در بازاریابی توریسم و گردشگری...................

فصل هشتم:

اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی        

بخش سوم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های اینترنتی و رایانه­ای.......................

فصل نهم:

مزیت های  بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی..........

اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................

فصل دهم:

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های  بازاریابی توریسم و گردشگریی در ارتباط با

 موتورهای جستجوگر.....................................................

1- تکنیک محتوای ارزشمند  بازاریابی توریسم و گردشگری سایت

2- جستجوی آسان‌تر در سایت.......................................   

3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات...............

4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید...............

تاکتیک اسپم کردن..........................................................

تکنیک صفحات درگاه....................................................

کرم های  بازاریابی توریسم و گردشگریی یا  طاعون  بازاریابی توریسم و گردشگریی       

تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

فصل یازدهم:

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندینگ یا نام و نشان گذاری.......

 بازاریابی توریسم و گردشگری از طریق بنر.....................

تکنیک‌های  بازاریابی توریسم و گردشگریی از طریق تگ..

فصل دوازدهم:

3- تاکتیک‌ها و تکنیک‌های فضا و قلمرو.........................

آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران.............

فصل سیزدهم:

تکنیک آیدا در  بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی.....

پنج تکنیک مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی        

1- تکنیک خیابان بن­بست  بازاریابی توریسم و گردشگریی        

2- تکنیک داد و ستد  بازاریابی توریسم و گردشگریی......

3- تکنیک اعتماد ( بازاریابی توریسم و گردشگری اعتمادی)       

4- تکنیک کشش و ارسال  بازاریابی توریسم و گردشگری

5- تکنیک بازار خالی در  بازاریابی توریسم و گردشگری..

هکر های اینترنتی...........................................................

فصل چهاردهم:

تاکتیک هوش مشارکتی در  بازاریابی توریسم و گردشگری ( بازاریابی توریسم و گردشگری مشارکتی)  

حباب­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی............................

بخش چهارم:

تاکتیک­های خلاقانه خلاقانه در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

 

فصل پانزدهم:

تکنیکهای گروهی برای خلق ایده‌های خلاقانه  بازاریابی توریسم و گردشگریی     

1- توفان فکری.............................................................

2-تصمیم­گیری گروهی...................................................

تکنیک سناریونویسی......................................................

تکنیک اس آی ال .........................................................

فصل شانزدهم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های تریز در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................

مراحل اجرای تکنیک تریز در  بازاریابی توریسم و گردشگری     

برخی از اصول نوآوری تریز در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

برخی از  دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........

دویل  بازاریابی توریسم و گردشگریی.............................

بخش پنجم :

تاکتیک­های الهام گرفته از ورزش....................................

فصل هفدهم:

تاکتیک و استراتژی  بازاریابی توریسم و گردشگری جودویی      

تاکتیک­های فوتبال در  بازاریابی توریسم و گردشگری.......

توجه به تاکتیک­ها و تکنیک­ها شطرنج در  بازاریابی توریسم و گردشگری  

بخش ششم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات        

فصل هجدهم:

تکنیک کلاسیک در  بازاریابی توریسم و گردشگری..........

مشخصات آثار  بازاریابی توریسم و گردشگریی کلاسیک..

تکنیک رسانه­های همگانی...............................................

فصل نوزدهم:

تکنیک باروک در  بازاریابی توریسم و گردشگری.............

تکنیک­های الهام گرفته از اسطوره­ها  در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

فصل بیستم:

تکنیک ناتورالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری........  

مشخصات آثار  بازاریابی توریسم و گردشگری ناتورالیستی        

فصل بیست و یکم:

تکنیک رمانتیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری رمانتیک      

تکنیک­ها مورد استفاده در  بازاریابی توریسم و گردشگری رمانتیکی         

فصل بیست و دوم:

تکنیک فوتوریسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری فوتوریسمی

فصل بیست و سوم:

تکنیک داداییسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری داداییستی     

برخی از تکنیک‌های مورد استفاده در  بازاریابی توریسم و گردشگری داداییستی    

فصل بیست و چهارم:

تکنیک پارناسیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری پارناسیستی

فصل بیست و پنجم:

تکنیک امپرسیونیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری امپرسیونیستی     

تاکتیک­ها و تکنیک­های روانشناسی در  بازاریابی توریسم و گردشگری     

فصل بیست و ششم:

تکنیک اکسپرسیونیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری اکسپرسیونیستی         

 

فصل بیست و هفتم:

تکنیک سورئالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری سورئالیستی         

فنون سوررئالیسم...........................................................

فصل بیست و هشتم:

تکنیک سمبولیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری سمبولیستی

فصل بیست و نهم:

تکنیک کوبیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری کوبیستی      

 بازاریابی توریسم و گردشگری چند بعدی.......................

فصل بیست ونهم:

اُپ آرت  و  بازاریابی توریسم و گردشگری اُپ...............

تکنیک اسپاسیالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری فضایی   

تکنیک المنتاریسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری.......

تکنیک بدوگری در  بازاریابی توریسم و گردشگری،  بازاریابی توریسم و گردشگری بدوی 

تکنیک پاپ آرت در  بازاریابی توریسم و گردشگری........

تکنیک چیدمان در  بازاریابی توریسم و گردشگری...........

تکنیک مینی مالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری ....

تکنیک اینتراکتیو.............................................................

 رخداد یا اجرا در  بازاریابی توریسم و گردشگری یا  بازاریابی توریسم و گردشگری اجرایی        

 بازاریابی توریسم و گردشگری مفهومی...........................

بخش هفتم:

تاکتیک­ها و مدل­های مدیریتی و  بازرگانی در  بازاریابی توریسم و گردشگری      

فصل سی­ام:

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی با توجه به  مراحل عمر محصول  

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله ورود به بازار      

الف- تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  پیشگامی.........

ب- تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی پیروی...............

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله رشد.........

 تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی حفظ سهم بازار..

1. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  دفاع از موقعیت...

2. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  تهاجمی..............

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  تمرکز.................

 

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی افزایش سهم بازار

1. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  حمله مستقیم.......

2. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی محاصره................

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  توسعه بازار..........

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله بلوغ.........

الف- حفظ مزیت  بازاریابی توریسم و گردشگریی رقابتی ( بازاریابی توریسم و گردشگری برای بقا)   

1. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  تمایز...................

2. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی رهبری هزینه.........

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  رضایت و وفاداری مشتری سابق

 (روابط انسانی)...................................................................

ب- افزایش حجم  بازاریابی توریسم و گردشگری با توجه به میزان فروش     

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  نفود....................

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  رسوخ در بازارهای جهانی   

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله ثبات و افول       

فصل سی و یکم:

دیگر تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرتبط..

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگری بد نه بدتر............

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی انتقال..................

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی گزینش انتخابی...

تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی......................

تاکتیک نفرت از مخالف.................................................

کلیت­های پر زرق و برق................................................

تاکتیک ابهام گویی.........................................................

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی توجیه.................

تاکتیک استناد به قدرت..................................................

تاکتیک انحراف توجه.....................................................

فصل سی و دوم: 

خطاها و دام های  بازاریابی توریسم و گردشگریی...........

دامهای‌ پنهان‌ در تصمیم‌گیری  بازاریابی توریسم و گردشگریی     

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی لنگرشدن‌..................

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی وضعیت‌ موجود........

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی هزینه‌های‌ غیرقابل‌ جبران‌      

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی شواهد تأییدکننده‌.......

دامهای‌ برآورد و پیش‌بینی.............................................. ‌

دام‌ اطمینان‌ بیش‌ از حد...................................................

دام‌ احتیاط‌ بیش‌از حد.....................................................

دام‌ واپس‌ روی.............................................................. ‌

از پیش‌ آگاه‌بودن، از پیش‌ آماده‌ بودن‌ است....................... ‌

فصل سی و چهارم:

تاکتیک­های ضد خطا در  بازاریابی توریسم و گردشگری...

پوکایوکه در  بازاریابی توریسم و گردشگری.....................

تکنیک­های کنترل و تولید بدون نقص در  بازاریابی توریسم و گردشگری  

بخش هشتم:

تاکتیک­های مدیریتی و مهندسی.......................................

فصل سی و پنجم:

تفکر ناب در  بازاریابی توریسم و گردشگری ( بازاریابی توریسم و گردشگری ناب)        

اصل اول - تعیین ارزش  بازاریابی توریسم و گردشگری...

اصل دوم - شناسایی جریان ارزش  بازاریابی توریسم و گردشگریی        

اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه..............................

اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................  

اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................  

فصل سی و ششم:

تکنیک و مدل شش سیگما در  بازاریابی توریسم و گردشگری     

هزینه‌های پایین  بازاریابی توریسم و گردشگری...............

ویژگی‌های شش سیگما در بازاریابی توریسم و گردشگری

فصل سی و هفتم:

استراتژی مهندسی مجدد در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟..........

فصل سی و هشتم:

تکنیک مهندسی معکوس در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

فصل سی و نهم:

تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در  بازاریابی توریسم و گردشگری  

فصل چهلم:

تاکتیک مهندسی ارزش در  بازاریابی توریسم و گردشگری

فصل چهل و یکم:

سیستم هوش مصنوعی در  بازاریابی توریسم و گردشگری.

سیستم‌های‌ خبره‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی.............

ربات‌ها.........................................................................

پردازش‌ زبان‌های‌ طبیعی‌ در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

بخش نهم:  

تاکتیک­های آینده پژوهی در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

دسته­بندی روش ها و تکنیک­های آینده پژوهی.................

دسته اول: پیش­بینی الگوهای نوظهور................................

دسته دوم: برون یابی......................................................

دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی  بازاریابی توریسم و گردشگری

دسته چهارم: تحلیل هدف  بازاریابی توریسم و گردشگریی

دسته پنجم: همگرایی شهودی..........................................

بخش دهم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های پست­مدرن..................................

پاره آجر  بازاریابی توریسم و گردشگریی........................

ساختارشکنی و  بازاریابی توریسم و گردشگری ساختارشکن      

پست مدرنیسم و  بازاریابی توریسم و گردشگری پست مدرنی    

تکنیک‌های  بازاریابی توریسم و گردشگری پست مدرنیسم



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span