بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
به نام او
که همه هستی از اوست
مدیریت بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری
مدیریت بازاریابی توریسم و گردشگری بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی توریسم و گردشگری بازاریابی توریسم و گردشگری گیری و
راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات
بازاریابی توریسم و گردشگری
تألیف و ترجمه:
علی خـویه
تهران
1390
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
چاپ اول 1390
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی توریسم و گردشگری چیست..........................................................................................9
هدف از بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری........................................................................................9
برخی از تعاریف و مفاهیم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش بازاریابی توریسم و گردشگری و .........................10
انتظار از بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری....................................................................................14
8 نکته مهم در بازاریابی توریسم و گردشگری ...........................................................14
برخی از مفاهیم مهم بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری.....................................................................15
مدیریت تقاضا در بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................................................17
بازار بازاریابی توریسم و گردشگری ............................................................................................................18
روشهای فروش خدمات و محصولات بازاریابی توریسم و گردشگری در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری .......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری ...............................................................................22
50 نکته مهم بازاریابی توریسم و گردشگری و...................................................................25
فرآیند مدیریت بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری .............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30
اندازهگیری و پیش بینی تقاضا ...........................................................................................30
تقسیمبندی بازار در و بازاریابی توریسم و گردشگری ...................................................................................31
هدف گیری در بازار بازاریابی توریسم و گردشگری ...............................................................................33
جایگاه یابی در بازار بازاریابی توریسم و گردشگری ................................................................................33
تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34
تحقیقات و بازاریابی توریسم و گردشگری و تحقیقات بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری .........................................................34
فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار بازاریابی توریسم و گردشگری و ..............................................................35
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان بازاریابی توریسم و گردشگری .......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و بازاریابی توریسم و گردشگری .........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران بازاریابی توریسم و گردشگری و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و بازاریابی توریسم و گردشگری .............................................46
10 نکته مهم در بازاریابی توریسم و گردشگری برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................................50
فرایند تصمیم گیری خرید بازاریابی توریسم و گردشگری .....................................................................53
53 نکته مهم در بازاریابی توریسم و گردشگری ..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری بازاریابی توریسم و گردشگری ...........................................................................70
رویکردهای عمومی قیمتگذاری در بازاریابی توریسم و گردشگری .....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری بازاریابی توریسم و گردشگری و .........................................................75
استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمتها.............................................................................78
تعاریف اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی توریسم و گردشگری
اصول و تکنیک های نوین بازاریابی توریسم و گردشگری بازاریابی و تجارت
آشنایی با انواع استراتژی هایی توریسم و گردشگر گیری
تکنیک های بازاریابی توریسم و گردشگری و تجارت در دوران بحران
مهندس بازاریابی توریسم و گردشگری و مهندسی بازار
مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای توریسم و گردشگر گیری
تکنیک های ضد خطا در بازاریابی توریسم و گردشگری
10 نقطه کور توریسم و گردشگر گیری
10 اشتباه بازاریابی توریسم و گردشگری در دوران بحران
مهندسی بازاریابی توریسم و گردشگری در چند بازار جهانی
10 تکنیک مهندسی توریسم و گردشگر گیری
رفتار خریداران در توریسم و گردشگر گیری
رفتار توریسم و گردشگر گیری
تکنیک های نوین ارتباطی در بازاریابی توریسم و گردشگری مدرن
10 تکنیک بازاریابی توریسم و گردشگری
10 تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگری
10 استراتژی بازاریابی توریسم و گردشگری
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری
10 تکنیک قیمت گذاری
10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در دوران بحران
دام ها و کابوس های توریسم و گردشگر گیری ندگان
10 تکنیک تبلیغات د ردوران بحران
فنون خلاقانه توریسم و گردشگر گیری
انواع خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در بازاریابی توریسم و گردشگری
a. بازاریابی توریسم و گردشگری تغییر
b. بازاریابی توریسم و گردشگری ویروسی
c. بازاریابی توریسم و گردشگری شبکه ای
d. بازاریابی توریسم و گردشگری چند سطحی
b. بازاریابی توریسم و گردشگری سازه ای
c. بازاریابی توریسم و گردشگری دگرگونی
d. بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی ارتباطی
e. بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. بازاریابی توریسم و گردشگری ترکیبی
j. بازاریابی توریسم و گردشگری تراوشی
k. بازاریابی توریسم و گردشگری جذبی
l. بازاریابی توریسم و گردشگری نفوذی
m. بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی چند بعدی
سبک های توریسم و گردشگر گیری
بازارسازی
بازارگرمی
رفتار شناسی مشتریان
تکنیک های رفتار شناسی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در توریسم و گردشگر گیری
بازاریابی توریسم و گردشگری روانشناسانه
روانسازی بازاریابی توریسم و گردشگری با تکنیک های روانشناسی
10 اصل جذب مشتریان بیشتر
10 اصل بازاریابی توریسم و گردشگری آسان
تکنیک های مشتری شناسی
روانشناسی بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی
رفتار شناسی مشتریان
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و بازاریابی توریسم و گردشگری ........................................80
مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82
تکنیک آیدا در بازاریابی، بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................89
پنج تکنیک مهم در بازاریابی بازاریابی توریسم و گردشگری ............................................90
تاکتیک و استراتژی جودویی در بازاریابی توریسم و گردشگری ها........................................92
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت بازاریابی توریسم و گردشگری و ...............................................94
فصل چهارم:
تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی..................................
تاکتیک یانکی در بازاریابی توریسم و گردشگری.............
فصل پنجم:
تفکر تاکتیکی و تکنیکی..................................................
فصل ششم:
انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی..
هوش تاکتیکی...............................................................
فصل هفتم:
سیستم بازاریابی توریسم و گردشگریی و برنامه بازاریابی توریسم و گردشگریی
اصل تضاد در بازاریابی توریسم و گردشگری...................
فصل هشتم:
اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک بازاریابی توریسم و گردشگریی
بخش سوم:
تاکتیکها و تکنیکهای اینترنتی و رایانهای.......................
فصل نهم:
مزیت های بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی..........
اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................
فصل دهم:
تاکتیکها و تکنیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی در ارتباط با
موتورهای جستجوگر.....................................................
1- تکنیک محتوای ارزشمند بازاریابی توریسم و گردشگری سایت
2- جستجوی آسانتر در سایت.......................................
3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات...............
4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید...............
تاکتیک اسپم کردن..........................................................
تکنیک صفحات درگاه....................................................
کرم های بازاریابی توریسم و گردشگریی یا طاعون بازاریابی توریسم و گردشگریی
تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل یازدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای برندینگ یا نام و نشان گذاری.......
بازاریابی توریسم و گردشگری از طریق بنر.....................
تکنیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی از طریق تگ..
فصل دوازدهم:
3- تاکتیکها و تکنیکهای فضا و قلمرو.........................
آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران.............
فصل سیزدهم:
تکنیک آیدا در بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی.....
پنج تکنیک مهم در بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی
1- تکنیک خیابان بنبست بازاریابی توریسم و گردشگریی
2- تکنیک داد و ستد بازاریابی توریسم و گردشگریی......
3- تکنیک اعتماد ( بازاریابی توریسم و گردشگری اعتمادی)
4- تکنیک کشش و ارسال بازاریابی توریسم و گردشگری
5- تکنیک بازار خالی در بازاریابی توریسم و گردشگری..
هکر های اینترنتی...........................................................
فصل چهاردهم:
تاکتیک هوش مشارکتی در بازاریابی توریسم و گردشگری ( بازاریابی توریسم و گردشگری مشارکتی)
حبابهای بازاریابی توریسم و گردشگریی............................
بخش چهارم:
تاکتیکهای خلاقانه خلاقانه در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل پانزدهم:
تکنیکهای گروهی برای خلق ایدههای خلاقانه بازاریابی توریسم و گردشگریی
1- توفان فکری.............................................................
2-تصمیمگیری گروهی...................................................
تکنیک سناریونویسی......................................................
تکنیک اس آی ال .........................................................
فصل شانزدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای تریز در بازاریابی توریسم و گردشگری
4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................
مراحل اجرای تکنیک تریز در بازاریابی توریسم و گردشگری
برخی از اصول نوآوری تریز در بازاریابی توریسم و گردشگری
برخی از دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........
دویل بازاریابی توریسم و گردشگریی.............................
بخش پنجم :
تاکتیکهای الهام گرفته از ورزش....................................
فصل هفدهم:
تاکتیک و استراتژی بازاریابی توریسم و گردشگری جودویی
تاکتیکهای فوتبال در بازاریابی توریسم و گردشگری.......
توجه به تاکتیکها و تکنیکها شطرنج در بازاریابی توریسم و گردشگری
بخش ششم:
تاکتیکها و تکنیکهای الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
فصل هجدهم:
تکنیک کلاسیک در بازاریابی توریسم و گردشگری..........
مشخصات آثار بازاریابی توریسم و گردشگریی کلاسیک..
تکنیک رسانههای همگانی...............................................
فصل نوزدهم:
تکنیک باروک در بازاریابی توریسم و گردشگری.............
تکنیکهای الهام گرفته از اسطورهها در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل بیستم:
تکنیک ناتورالیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری........
مشخصات آثار بازاریابی توریسم و گردشگری ناتورالیستی
فصل بیست و یکم:
تکنیک رمانتیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری رمانتیک
تکنیکها مورد استفاده در بازاریابی توریسم و گردشگری رمانتیکی
فصل بیست و دوم:
تکنیک فوتوریسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری فوتوریسمی
فصل بیست و سوم:
تکنیک داداییسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری داداییستی
برخی از تکنیکهای مورد استفاده در بازاریابی توریسم و گردشگری داداییستی
فصل بیست و چهارم:
تکنیک پارناسیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری پارناسیستی
فصل بیست و پنجم:
تکنیک امپرسیونیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری امپرسیونیستی
تاکتیکها و تکنیکهای روانشناسی در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل بیست و ششم:
تکنیک اکسپرسیونیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری اکسپرسیونیستی
فصل بیست و هفتم:
تکنیک سورئالیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری سورئالیستی
فنون سوررئالیسم...........................................................
فصل بیست و هشتم:
تکنیک سمبولیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری سمبولیستی
فصل بیست و نهم:
تکنیک کوبیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری کوبیستی
بازاریابی توریسم و گردشگری چند بعدی.......................
فصل بیست ونهم:
اُپ آرت و بازاریابی توریسم و گردشگری اُپ...............
تکنیک اسپاسیالیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و بازاریابی توریسم و گردشگری فضایی
تکنیک المنتاریسم در بازاریابی توریسم و گردشگری.......
تکنیک بدوگری در بازاریابی توریسم و گردشگری، بازاریابی توریسم و گردشگری بدوی
تکنیک پاپ آرت در بازاریابی توریسم و گردشگری........
تکنیک چیدمان در بازاریابی توریسم و گردشگری...........
تکنیک مینی مالیسم در بازاریابی توریسم و گردشگری ....
تکنیک اینتراکتیو.............................................................
رخداد یا اجرا در بازاریابی توریسم و گردشگری یا بازاریابی توریسم و گردشگری اجرایی
بازاریابی توریسم و گردشگری مفهومی...........................
بخش هفتم:
تاکتیکها و مدلهای مدیریتی و بازرگانی در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل سیام:
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی با توجه به مراحل عمر محصول
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله ورود به بازار
الف- تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی پیشگامی.........
ب- تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی پیروی...............
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله رشد.........
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی حفظ سهم بازار..
1. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی دفاع از موقعیت...
2. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی تهاجمی..............
3. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی تمرکز.................
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی افزایش سهم بازار
1. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی حمله مستقیم.......
2. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی محاصره................
3. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی توسعه بازار..........
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله بلوغ.........
الف- حفظ مزیت بازاریابی توریسم و گردشگریی رقابتی ( بازاریابی توریسم و گردشگری برای بقا)
1. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی تمایز...................
2. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی رهبری هزینه.........
3. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی رضایت و وفاداری مشتری سابق
(روابط انسانی)...................................................................
ب- افزایش حجم بازاریابی توریسم و گردشگری با توجه به میزان فروش
3. تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی نفود....................
تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی رسوخ در بازارهای جهانی
تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله ثبات و افول
فصل سی و یکم:
دیگر تاکتیکهای بازاریابی توریسم و گردشگریی مرتبط..
تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگری بد نه بدتر............
تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی انتقال..................
تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی گزینش انتخابی...
تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی......................
تاکتیک نفرت از مخالف.................................................
کلیتهای پر زرق و برق................................................
تاکتیک ابهام گویی.........................................................
تاکتیک بازاریابی توریسم و گردشگریی توجیه.................
تاکتیک استناد به قدرت..................................................
تاکتیک انحراف توجه.....................................................
فصل سی و دوم:
خطاها و دام های بازاریابی توریسم و گردشگریی...........
دامهای پنهان در تصمیمگیری بازاریابی توریسم و گردشگریی
دام بازاریابی توریسم و گردشگریی لنگرشدن..................
دام بازاریابی توریسم و گردشگریی وضعیت موجود........
دام بازاریابی توریسم و گردشگریی هزینههای غیرقابل جبران
دام بازاریابی توریسم و گردشگریی شواهد تأییدکننده.......
دامهای برآورد و پیشبینی..............................................
دام اطمینان بیش از حد...................................................
دام احتیاط بیشاز حد.....................................................
دام واپس روی..............................................................
از پیش آگاهبودن، از پیش آماده بودن است.......................
فصل سی و چهارم:
تاکتیکهای ضد خطا در بازاریابی توریسم و گردشگری...
پوکایوکه در بازاریابی توریسم و گردشگری.....................
تکنیکهای کنترل و تولید بدون نقص در بازاریابی توریسم و گردشگری
بخش هشتم:
تاکتیکهای مدیریتی و مهندسی.......................................
فصل سی و پنجم:
تفکر ناب در بازاریابی توریسم و گردشگری ( بازاریابی توریسم و گردشگری ناب)
اصل اول - تعیین ارزش بازاریابی توریسم و گردشگری...
اصل دوم - شناسایی جریان ارزش بازاریابی توریسم و گردشگریی
اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه..............................
اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................
اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................
فصل سی و ششم:
تکنیک و مدل شش سیگما در بازاریابی توریسم و گردشگری
هزینههای پایین بازاریابی توریسم و گردشگری...............
ویژگیهای شش سیگما در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل سی و هفتم:
استراتژی مهندسی مجدد در بازاریابی توریسم و گردشگری
تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟..........
فصل سی و هشتم:
تکنیک مهندسی معکوس در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل سی و نهم:
تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل چهلم:
تاکتیک مهندسی ارزش در بازاریابی توریسم و گردشگری
فصل چهل و یکم:
سیستم هوش مصنوعی در بازاریابی توریسم و گردشگری.
سیستمهای خبره بازاریابی توریسم و گردشگریی.............
رباتها.........................................................................
پردازش زبانهای طبیعی در بازاریابی توریسم و گردشگری
بخش نهم:
تاکتیکهای آینده پژوهی در بازاریابی توریسم و گردشگری
دستهبندی روش ها و تکنیکهای آینده پژوهی.................
دسته اول: پیشبینی الگوهای نوظهور................................
دسته دوم: برون یابی......................................................
دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی بازاریابی توریسم و گردشگری
دسته چهارم: تحلیل هدف بازاریابی توریسم و گردشگریی
دسته پنجم: همگرایی شهودی..........................................
بخش دهم:
تاکتیکها و تکنیکهای پستمدرن..................................
پاره آجر بازاریابی توریسم و گردشگریی........................
ساختارشکنی و بازاریابی توریسم و گردشگری ساختارشکن
پست مدرنیسم و بازاریابی توریسم و گردشگری پست مدرنی
تکنیکهای بازاریابی توریسم و گردشگری پست مدرنیسم