4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مشاور بازاریابی و فروش

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۴۴۴ نفر چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۶ ق.ظ ۰ نظر

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} به نام خدا قابل توجه کلیه ناشران گرامی و علاقمندان به اسپانسر در چاپ و انتشار کتاب و سرمایه گذاران محترم کتاب مشاور بازاریابی و فروش،  در 820 صفحه آماده چاپ و نشر می باشد در صورت تمایل اعلام آمادگی نمایید     به نام او که همه هستی از اوست مشاور بازاریابی و فروش تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران  بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات نویسنده و مترجم: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی www.khooyeh.com www.marketingconsulting.blogfa.com www.marketingconsulting.persianblog.ir 1390 قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات   فهرست برخی از مطالب کتاب: ·         مشاور کیست مفاهیم اساسی ·         مطالعه موردی... ·         مشاور مدیریت کیست ·         مشاور بازاریابی کیست ·         تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی ·         مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر ·         هدف از مشاوره ·         مشاوره مبتنی بر هدف ·         اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·         مطالعه موردی... ·         نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات ·         وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات ·         ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی ·         مشاوران آکادمیک یا تجربی ·         دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات ·         تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره ·         نمونه مطالعه موردی ·         فرایند مشاوره بازاریابی ·         تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی ·         تهیه خط مشی مشاوره بازاریابی و فروش ·         تهیه برنامه ها مشاوره بازاریابی ·         مدیریت پروژه های مشاوره بازاریابی  فروش و تبلیغات ·         برنامه های عملی ·         اصول مهم انتخاب مشاوران بازاریابی ·         ابزارهای مشاوران بازاریابی فروش وتبلیغات ·         انواع مشاوره و اصول اجرا ·         سیستم های گزارش دهی مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات ·         سیستم ارزیابی فعالیت های مشاوران ·         تحقیقات مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات ·         غلبه بر موانع مشاوران ·         چالش های مشاوران بازاریابی و فروش ·         اصول فنی مشاوره مدیریت بازاریابی ·         تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مشاوران بازاریابی ·         تغییر نگرش مشتریان مشاوره ·         معاینه فنی مشتریان مشاوره ·         معاینه سیستم مشتریان مشاوره ·         معاینه مشتریان مشتریان مشاوره ·         معاینه کارکنان مشتریان مشاوره ·         معاینه واحد بازاریابی فروش و تبلیغات مشتریان مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·         عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش ·         مدل های عارضه یابی مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات ·         گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی ·         اصول پاسخگویی به مشتریان مشاوره ·         شیوه رفتار با مشتریان مشاوره ·         رضایت سنجی مشتریان مشاوره ·         نکاتی که در جلسه مشاوره باید رعایت کرد ·         ویژگی های محل مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·         تصمیمات اساسی مشاوران بازاریابی فروش وتبلیغات ·         مذاکره مشاوران ·         اصول قبل از جلسه مشاوره ·         اصول حین جلسه مشاوره ·         اصول بعد از جلسه مشاوره ·         تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاوره ·         نفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریان ·         تاسیس واحدمشاوره بازاریابی ·         شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره ·         واحداستراتژیک مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·         ارتباط موثرتر با مشتریان مشاوره ·         ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مشاوره و اجرای فرایندها ·         کنترل رفتار مشتریان مشاوره ·         شناسایی مشتریان مشاور ·         استفاده از تحقیقات بازار و بازاریابی ·         اطلاعاتی که مشتریان مشاوره مخفی می کنند ·         دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان مشاوره ·         ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مشاوره ·         ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری ·         منشور اخلاقی مشاوران ·         سوگند نامه مشاوران ·         هفت رفتار ضروری مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات ·         مشاوره رابطه ای ·         عوامل روانشناختی مشاوران ·         عوامل اجتماعی و فرهنگی مشاوران ·         نمونه قراردادهای مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات ·         تفاوت ها و شباهت های مشاوران بازاریابی با انواع دیگر مشاوران ·         تفاوت مشاوران اروپایی ژاپنی و آمریکایی ·         تفاوت های نگرش به مشاوره ·         پرسش های مشاوران در جلسات مشاوره ·         خصوصیات یک جلسه مشاوره ·         مذاکرات حرفه ای مشاوران ·         زبان بدن در مشاوران ·         الگو های مشاوران ·         طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مشاوران ·         تمایز مشاوران ·         مشاوره مشارکتی ·         بازاریابی مشاوره و خدمات مشاوره ·         جلسات دفاع مشاوران ·         خط مشی های مشاوران مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ·         خط مشی های دفاعی مشاوران ·         مطالعه موردی ·         مشاوره بازاریابی جهانی ·         مشاوره جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی ·         شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی ·         مشاوره صادرات و واردات ·         مشاوره خطوط تولید ·         مشاوران فعالیت های پیشبردی ·         مشاوره تبلیغات ·         مشاوره اهداف تبلیغات ·         مشاوره رسانه های تبلیغاتی ·         مشاوره روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی ·         مشاوره قیمت گذاری ·         مشاوره موسسات خدماتی ·         مشاوره برند و نام و نشان تجاری ·         مشاوره کانال های توزیع ·         مشاوره بازاریابان ·         مشاوره کارکنان فروش ·         مشاوره حقوق و مزایای کارکنان فروش ·         مشاوره انگیزه ·         مشاور فروش مویرگی ·         مشاوره کارکنان فروش و بازاریابی ·         مشاوره پارتیزانی و چریکی ·         مشاوران خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها ·         تکنیک های خلاق در مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·         گروه کانون در مشاوره مشتریان ·         تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان ·         جلسات آموزشی مشاوران ·         دستور کار مشاوران بازاریابی فروش تبلیغات ·         اثربخشی مشاوره بازاریابی ·         مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات موفق دنیا ·         مشاوره بازاریابی در 30 روز برای مشتریان خاص ·         دلایل ترک مشاوران ·         نقش مشاوره در بحران ها ·         مشاوره در شرایط سخت بازار ·         ویژگی های مشاوران حرفه ای ·         نمونه فرم های بازدید مشاوران ·         نمونه مطالعات موردی o       مشاوران انرژی دهنده o       مشاوران انگیزه بخش o       مشاوران تغییر دهنده و تحول گرا o       مشاوران تند کننده o       مشاوران ریزبین ·         حل مساله و تصمیم گیری مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات ·         مشاوران گذشته محور و آینده محور ·         مشاوران نظم دهنده و کوتاه کننده ·         مشاوران تمرکز گرا و تنوع گرا ·         مشاوران استراتژی گرا و سیاست گرا ·         مشاوران روش گرا و فرایند گرا ·         مشاوران تکنیکی و مشاوران تاکتیکی ·         مطالعه موردی . مراقب این نوع مشاوران باشید... ·         مقایسه مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی  غیر انتفاعی خدماتی و... ·         مشاوره مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور ·         مشاوره مبتنی بر مراقبت ·         مشاوره مبتنی بر جهت گیری مدیران ·         مشاوره مبتنی بر جهت گیری مشتریان ·         مطالعه موردی – مشاوره خودطراح ·         مطالعه موردی – مدیریت دانش در مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·         فازهای کاربردی مشاوره ·         فازهای پیش ترکیب مشاوره ·         فازهای ترکیب عملیاتی مشاوره ·         مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر ·         پاسخ های مشاوران بازاریابی o       پاسخ های محیطی o       پاسخ های مدیریتی o       پاسخ های سازمانی o       پاسخ های رقابتی o       پاسخ های جمعی ·         توسعه فرامشاوره در مشاوره بازاریابی ·         برنامه های دستمزد مشاوران ·         سبک های مشاوره و مشاوران o       مشاوره به سبک T o       مشاوره به سبک G o       مشاوره به سبک H o       مشاوره به سبک Z ·         آزمون های مورد استفاده مشاوران ·         سطوح مختلف مشاوره مدیریت ·         مطالعه موردی سطح 5 مشاوره ·         سوئ استفاده از مشاوران ·         دیدگاه های شخصی مشاوران داخلی و خارجی ·         مطالعه موردی – در حاشیه بودن مشاور مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات ·         چک لیست های عملیاتی مشاوره بازاریابی ·         منابع و پیوست ها ·

وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span