4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مطالب بخش یک از سمینار مدیریت و مهندسی نمایشگاه

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۴۲۹ نفر شنبه, ۲۶ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ ۰ نظر

 

 

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری..................................................41

سبک برند سازی کلاسیک    ..................................................47

      اصول و قواعد مکتب کلاسیک    ..................................................49

سبک برند سازی باروک    ..................................................54

 سبک برند سازی رئالیسم     ..................................................58

سبک برند سازی ناتورالیسم    ..................................................60

مشخصات آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ناتورالیستی    ..................................................61

سبک برند سازی رومانتیسم    ..................................................63

             مقایسه مکتب رمانتیک  و کلاسیک    ..................................................64

                        اصول مکتب رمانتیسم    ..................................................65

سبک برند سازی فوتوریسم     ..................................................67

سبک برند سازی دادییسم    ..................................................72

                 ویژگیهای کلی آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  داداییستی    .................................................74

سبک ایماژیست در برندسازی    ..................................................81

 اونانیمیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ..................................................82

سبک پارناسیسم    ..................................................83

   سبک امپرسیونیسم در برندسازی       ..................................................86

 سبک اکسپرسیونیسم در برندسازی        ..................................................88

سبک سوررئالیسم   در برندسازی    ..................................................89

       فلسفه سوررئالیسم  در برندسازی      ................................................91

                   برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  نامریی یا زیرآستانه­ای     ................................................95

         فنون سوررئالیسم   در برندسازی    ..................................................96

 سبک سمبولیسم در برندسازی       ..................................................101

 سبک کوبیسم در برندسازی       ................................................106

کوزموپولیتیسم و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  جهانی  .................................................112

اگزیستانسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری.................................................114

اُپ آرت و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری اُپ  .................................................116

سبک اسپاسیالیسم   ................................................117

سبک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................118

اورفیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................119

سبک بدویگری  .................................................120

سبک پاپ آرت در برندسازی      ................................................121

سبک چیدمان در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................122

سبک مینی­مالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ...............................................123

رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ................................................123

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  مفهومی   ...............................................124

سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ی با توجه به منحنی عمر کالا   .................................................125

        فصل سوم 

به سوی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرن   ................................................131

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارگرا  ................................................135

ساختارشکنی، برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارشکن   ...............................................138

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنی  ................................................141

         فنون برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنیسم   ................................................148

ضمیمه   ......................................................

  منابع و ماخذ   .......................................................

واژه­نامه و نمایه   .......................................................



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span