بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
سبک های برندینگ
مولف و مترجم: علی خویه
سبکهای برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری..................................................41
سبک برند سازی کلاسیک ..................................................47
اصول و قواعد مکتب کلاسیک ..................................................49
سبک برند سازی باروک ..................................................54
سبک برند سازی رئالیسم ..................................................58
سبک برند سازی ناتورالیسم ..................................................60
مشخصات آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ناتورالیستی ..................................................61
سبک برند سازی رومانتیسم ..................................................63
مقایسه مکتب رمانتیک و کلاسیک ..................................................64
اصول مکتب رمانتیسم ..................................................65
سبک برند سازی فوتوریسم ..................................................67
سبک برند سازی دادییسم ..................................................72
ویژگیهای کلی آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری داداییستی .................................................74
سبک ایماژیست در برندسازی ..................................................81
اونانیمیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................82
سبک پارناسیسم ..................................................83
سبک امپرسیونیسم در برندسازی ..................................................86
سبک اکسپرسیونیسم در برندسازی ..................................................88
سبک سوررئالیسم در برندسازی ..................................................89
فلسفه سوررئالیسم در برندسازی ................................................91
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری نامریی یا زیرآستانهای ................................................95
فنون سوررئالیسم در برندسازی ..................................................96
سبک سمبولیسم در برندسازی ..................................................101
سبک کوبیسم در برندسازی ................................................106
کوزموپولیتیسم و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری جهانی .................................................112
اگزیستانسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری.................................................114
اُپ آرت و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری اُپ .................................................116
سبک اسپاسیالیسم ................................................117
سبک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................118
اورفیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................119
سبک بدویگری .................................................120
سبک پاپ آرت در برندسازی ................................................121
سبک چیدمان در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................122
سبک مینیمالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ...............................................123
رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ................................................123
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مفهومی ...............................................124
سبکهای برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ی با توجه به منحنی عمر کالا .................................................125
فصل سوم
به سوی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری پستمدرن ................................................131
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ساختارگرا ................................................135
ساختارشکنی، برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ساختارشکن ...............................................138
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری پستمدرنی ................................................141
فنون برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری پستمدرنیسم ................................................148
ضمیمه ......................................................
منابع و ماخذ .......................................................
واژهنامه و نمایه .......................................................