4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

کارگاه تفکر استراتژیک برند معاینه فنی برند

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۹۰ نفر چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۶:۰۶ ق.ظ ۰ نظر

به نام خدا

چک لیست معاینه فنی برند(1)

مهندس علی خویه www.khooyeh.comwww.alikhooyeh.blogfa.com

این برنامه برگرفته از کتاب

  Thomas C.O Guinn, Cris T. Allen , Richard J. semenik, advertising and integrated brand promotion/ THOMSON  

و ترجمه و بازگردانی یکی از کارگاه های آقای گواین  در یکی از کلاسهایش می باشد.

یکی از مهمترین مسائل یک نام و نشان تجاری بازشناسی آن و سپس بازآفرینی یا تعمیر برند می باشد در ادامه چک لیست کوچکی ارایه شده است که می توانید با ارزیابی موقعیت کنونی برند خود ابزارهای فنی و اجرایی جهت بهبود و پیشبرد برند خود انجام دهید.

نام برند خود را اینجا بنویسید و لوگوی آن را نیز کنار آن قرار دهید

نام برند

لوگو و آرم

درصد ضعف

راهکار

درصد ضعف بعد از 2 ماه

اگر برند شما یکی از ضعف های زیر را دارد برنامه های روبرو را انجام دهید

 

کارکنان علاقه ای به برندی که در آن کار می کنند ندارند؟

نشانه ها

کارکنان از پوشیدن لباس های سازمانی و زدن آرم به سینه و لباس خود لذت نمی برند

 

مهمانی کارکنان

جشن کارکنان

 

کارکنان از کار و مشتری فرار می کنند

 

تقویت هسته مرکزی

تغییر سیستم استخدام

 

 

کارکنان سعی می کنند زود تعطیل کنند

 

ارزیابی سیستم انگیزه

 

اشتباهات کارکنان زیاد است

 

کاهش شایعه ها

ارزیابی

 

ضعف دیدگاه مدیریتی به برند

 

ارتقا مدیریتی

 

 

...

 

 

 

مشتریان برند شما را دوست ندارند

نشانه ها

محصول شما بی کیفیت می باشد

 

کنترل کیفیت

 

برند شما خریدار ندارد

 

سمپلینگ

 

ارتباطی بین برند و محصول وجود ندارد

 

بسته بندی

 

محصول شما به فروش نمی رسد

 

تبلیغات اثربخش

 

برند برای مشتریان ارزش آفرینی نمی کند

 

مشارکت مشتریان

مسابقه جوایز

روابط عمومی

 

...

 

 

 

رقبای برند شما در بازار زیاد هستند

نشانه ها

شبیه برند شما زیاد است

 

 

تمایز نشان ایجاد کنید

 

شبیه محصول شما زیاد است

 

خلاقیت در محصول

 

زیبایی لوگو نشان شما کم می باشد و مشتریان از لوگوی شما نفرت داشته و فرار می کنند

نشانه ها

نشان شما رنگ و لعاب ندارد

 

استانداردسازی رنگ

 

نشان شما گرافیک ندارد

 

طراحی

 

لوگو شلوغ است

 

ساده سازی آرم

 

نامگذاری خوبی ندارد

 

تعمیر نام

 

بی ارتباط است

 

کتابچه نشریه سایت و ....

 

ناهمگون می باشد

 

طراحی مجدد

 

نارسا می باشد

 

تقویت طرح

 

.....

 

 

 

 

 

 

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری..................................................41

سبک کلاسیک    ..................................................47

      اصول و قواعد مکتب کلاسیک    ..................................................49

سبک باروک    ..................................................54

 سبک رئالیسم     ..................................................58

سبک ناتورالیسم    ..................................................60

مشخصات آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ناتورالیستی    ..................................................61

سبک رومانتیسم    ..................................................63

             مقایسه مکتب رمانتیک  و کلاسیک    ..................................................64

                        اصول مکتب رمانتیسم    ..................................................65

سبک فوتوریسم     ..................................................67

سبک دادییسم    ..................................................72

                 ویژگیهای کلی آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  داداییستی    .................................................74

سبک ایماژیست    ..................................................81

 اونانیمیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ..................................................82

سبک پارناسیسم    ..................................................83

   سبک امپرسیونیسم    ..................................................86

 سبک اکسپرسیونیسم    ..................................................88

سبک سوررئالیسم    ..................................................89

       فلسفه سوررئالیسم    ................................................91

                   برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  نامریی یا زیرآستانه­ای     ................................................95

         فنون سوررئالیسم   ..................................................96

 سبک سمبولیسم   ..................................................101

 سبک کوبیسم    ................................................106

کوزموپولیتیسم و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  جهانی  .................................................112

اگزیستانسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری.................................................114

اُپ آرت و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری اُپ  .................................................116

سبک اسپاسیالیسم   ................................................117

سبک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................118

اورفیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................119

سبک بدویگری  .................................................120

سبک پاپ آرت  ................................................121

سبک چیدمان در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................122

سبک مینی­مالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ...............................................123

رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ................................................123

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  مفهومی   ...............................................124

سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ی با توجه به منحنی عمر کالا   .................................................125

        فصل سوم 

به سوی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرن   ................................................131

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارگرا  ................................................135

ساختارشکنی، برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارشکن   ...............................................138

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنی  ................................................141

         فنون برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنیسم   ................................................148

ضمیمه   ......................................................

  منابع و ماخذ   .......................................................

واژه­نامه و نمایه   .......................................................

 



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span