4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۹۱ نفر سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ ۰ نظر

مشتری کیست

به تازگی در ادبیات مشتری مداری و ارتباط با مشتریان در شرکت های بزرگ دنیا موضوعی تحت عنوان مشتری کیست مطرح شده است 

چرا شرکت مک دونالد وقتی که متوجه شود شما با خانواده خود مشکل دارید فردای آن روز حکم اخراج شما را صادر خواهد کرد؟

چرا شرکت HP در صورتی که متوجه شود بین شما و همکار شما مشکلی وجود دارد سریع توبیخ خواهید شد؟

و چرا شرکت تویوتا در صورتی که شما از مشتری عذرخواهی نکنید فردای آن روز 100 یورو از حقوق شما کسر خواهد کرد؟

 

سلسله مراتب مشتری مداری را دقت فرمایید/....

اولین مشتریان خانواده شما هستند که باید در جهت رضایت سازی آنها و وفادارسازی آنها تلاش نمایید شرکت مک دونالد به این اعتقاد رسیده است که اگر شما با خانواده خود مشکلی داشته باشید پس حتما در جهت رضایت سازی مشتریان هم مشکل خواهید داشت. کسی که نتواند اولین مشتریان و نزدیک ترین مشتریان خود را راضی نگه دارد و فوت و فن مشتری مداری خانگی را رعایت نکند پس حتما نخواهد توانست مشتریان شرکت را هم راضی نگه داشته و درجهت رضایت آنها تلاش نماید پس باید اخراج شود........ 

نظر گرامی شما چیست؟

دومین مشتریان همکاران شما هستند شرکت اچ پی به این اعتقاد رسیده است که مهمترین مشتریان همکاران و کارکنان هستند که در صورت عدم رضایت زیان های درونی زیادی به سیستم وارد خواهد شد اگر شیوه همکاری داری را ندانیم شیوه مشتری مداری هم نخواهیم دانست

متفکری می گوید همکار مداری پایه مشتری مداری است

نظر محترم شما چیست؟

سومین مشتریان مشتریان بیرونی ما هستند. که شرکت تویوتا اعتقاد دارد که اگر به مشتریان بیرونی خود احترام نگذاری جریمه شده خواهی شد 

از اخراج تا تهدید و جریمه .......

چرا مشتریان اینقدر برای ما مهم هستند .....

و مشتری واقعی کیست ...... مشتریان ما چه کسانی هستند........

متفکری معتقد است که تمام انسانهای اطراف ما مشتریان ما هستند

نظر گرامی شما چیست.....

 

 



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span