بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت
شما در مشاور بازاریابی و فروش هستید.
مشتری کیست
به تازگی در ادبیات مشتری مداری و ارتباط با مشتریان در شرکت های بزرگ دنیا موضوعی تحت عنوان مشتری کیست مطرح شده است
چرا شرکت مک دونالد وقتی که متوجه شود شما با خانواده خود مشکل دارید فردای آن روز حکم اخراج شما را صادر خواهد کرد؟
چرا شرکت HP در صورتی که متوجه شود بین شما و همکار شما مشکلی وجود دارد سریع توبیخ خواهید شد؟
و چرا شرکت تویوتا در صورتی که شما از مشتری عذرخواهی نکنید فردای آن روز 100 یورو از حقوق شما کسر خواهد کرد؟
سلسله مراتب مشتری مداری را دقت فرمایید/....
اولین مشتریان خانواده شما هستند که باید در جهت رضایت سازی آنها و وفادارسازی آنها تلاش نمایید شرکت مک دونالد به این اعتقاد رسیده است که اگر شما با خانواده خود مشکلی داشته باشید پس حتما در جهت رضایت سازی مشتریان هم مشکل خواهید داشت. کسی که نتواند اولین مشتریان و نزدیک ترین مشتریان خود را راضی نگه دارد و فوت و فن مشتری مداری خانگی را رعایت نکند پس حتما نخواهد توانست مشتریان شرکت را هم راضی نگه داشته و درجهت رضایت آنها تلاش نماید پس باید اخراج شود........
نظر گرامی شما چیست؟
دومین مشتریان همکاران شما هستند شرکت اچ پی به این اعتقاد رسیده است که مهمترین مشتریان همکاران و کارکنان هستند که در صورت عدم رضایت زیان های درونی زیادی به سیستم وارد خواهد شد اگر شیوه همکاری داری را ندانیم شیوه مشتری مداری هم نخواهیم دانست
متفکری می گوید همکار مداری پایه مشتری مداری است
نظر محترم شما چیست؟
سومین مشتریان مشتریان بیرونی ما هستند. که شرکت تویوتا اعتقاد دارد که اگر به مشتریان بیرونی خود احترام نگذاری جریمه شده خواهی شد
از اخراج تا تهدید و جریمه .......
چرا مشتریان اینقدر برای ما مهم هستند .....
و مشتری واقعی کیست ...... مشتریان ما چه کسانی هستند........
متفکری معتقد است که تمام انسانهای اطراف ما مشتریان ما هستند.
نظر گرامی شما چیست.....