تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۳۵ نفر
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۵۲ ق.ظ ۰ نظر
IMCسمینار آموزشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه
integrated marketing comunication
IMC
مباحث:
بازشناسی و بازآفرینی آمیخته بازاریابی در دوران مدرن
مفهوم کاربردی ارتباطات بازاریابی در بازار ایران
واکاوی فرآیند ارتباطات بازاریابی یکپارچه
معاینه فنی کانال های ارتباطی برای بهبود اثربخشی ارتباطات در پیشبرد فروش و بازاریابی
بررسی برخی از تکنیک های تبلیغات، روابط عمومی بازاریابی مستقیم و چاشنی های فروش و بازاریابی در پیشبرد فروش
مهارت های اجرایی بخش های تبلیغات روابط عمومی بازاریابی مستقیم و برنامه های پیشبرد فروش در بازاریابی امروز
مهندسی ارتباطات یکپارچه در بازاریابی
آسیب شناسی ارتباطات بازاریابی یک مورد مطالعاتی
کارگاه کاربردی و اجرایی تهیه یک کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی با حضور حضار گرامی
محل برگزاری سمینار: سالن اجتماعات وزارت ارشاد قم
مدرس و سخنران
علی خویه
سخنران و مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 6 اثر تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی و تبلیغات
عضو انجمن های ملی و بین المللی
مشاوره و همکاری با شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی مانند سونی نوکیا برج تهران تولی پرس کن وود مهنام سایپا جهان الکترونیک ال جی و ...
مهمان و کارشناس برنامه های اقصادی صدا و سیما
با چندین سال تجربه اجرایی در سمت ها و امور تخصصی