4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

Unknown

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۳۶۷ نفر دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۸۹، ۰۵:۳۶ ق.ظ ۰ نظر

کارگاه کارگروهی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

روانشناسی ارتباط با مشتری

مدرس: مهندس خویه www.khooyeh.com              www.alikhooyeh.blogfa.com            نام و نام خانوادگی:                        شغل:                      سمت:                          تحصیلات:

تلفن تماس:                              نام سرگروه:

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی لطفا با توجه به مطالب آموخته شده و نمونه های مطالعاتی انجام شده در کلاس  ابتدا به صورت انفرادی فرم زیر را تکمیل نموده  سپس با تشکیل یک گروه 3 یا 5 نفره آنها را دوباره بازنمایی نموده  و پیشنها دیه های نهایی خود را ارایه دهید، به بهترین پیشنهادیه های فردی و گروهی پاداش ارزنده ای اعطا خواهد شد.

طرح

پیشنهادیه های شما

پینشهاد های گروه

امتیاز

راهکارهای ارتباطات خلاق

 

 

 

ایجاد تمایزهای ارتباطی و خدمات در واحد شما

 

 

 

ویژگی های کارمندان و کارکنان شما

 

 

 

نقاط قوت واحد شما

 

 

 

نقاط ضعف واحد شما

 

 

 

فرصت ها

 

 

 

تهدید ها

 

 

 

شیوه های ارتباطات  اثربخش و  خلاقانه شما

 

 

 

شیوه های مدیریت ارتباطات اثربخش و خلاق

 

 

 

شیوه های ایجاد انگیزه ارتباطی خلاقانه در کارکنان واحد شما

 

 

 

مشتریان و مصرف کنندگان و ویژگی های رفتاری روانی و ....

 

 

 

ویژگی اخلاقی ور فتاری و شخصیتی شخصی شما

 

 

 

برنامه های خلاقان و اثربخش  ارتباطی شما برای امسال

 

 

 

ارتباطات خلاقانه و اثربخش با مشتریان و  همکاران

 

 

 

ارتباطات خلاقانه و اثربخش با   همکاران

 

 

 

ارتباطات خلاقانه و اثربخش با کارمندان

 

 

 

 

                    

          دپارتمان مدیریت و کسب و کار

 دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 

      اهداف دوره:

ü       شناخت مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

ü       آشنایی با ضرورت پیاده سازی CRM

ü       شناخت شاخص های بلوغ سازمانی برای موفقیت در پیاده سازی CRM

ü       آشنایی با تکنولوژی و ساختار CRM

رئوس مطالب:

ü        نیازهای مشتریان

ü       مشتری محوری و سفارشی کردن کالا و خدمات

ü       مفهوم CRM

ü       کانال های CRM

ü       دلایل بکارگیری CRM توسط سازمانها

ü       تکنولوژی های CRM

ü       پنج راه حل برتر CRM و بازیگران اصلی بازار

ü       آینده CRM

ü       طراحی استراتژی CRM

ü       ارزش بلند مدت مشتری

مخاطبین دوره :

مدیران ارشد و میانی سازمانها و شرکتها کارشناسان بخش بازاریابی  فروش و بازرگانی

 

 

مدرس دوره:

مهندس علی خویه



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span