4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

Unknown

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۴۱۷ نفر دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۴:۰۵ ق.ظ ۰ نظر

 

 

دوره آموزشی  مدیریت و بازاریابی بیمه
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

 

به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند:


بر اساس نیاز سنجی های  انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد.

وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور کارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است.

 

به همین منظور دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری مرکز توسعه کارآفرینی و پایگاه اطلاع رسانی راهنمای بیمه ،  دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه  را برگزار می نماید.

 

به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه  رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛

 

 توضیحات کامل تر در ادامه آمده است

 

 مزایای گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه

الف- مزایای عمومی دوره

1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران

2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور

 

ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه

1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر

2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر

3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر

4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از  گذراندن دوره، جهت اشتغال

 

ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه

1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر

توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئین نامه شماره 57 مصوب شورای عالی بیمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند.

توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد.

 

د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه

1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود

2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر

3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری

 

ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه

1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود

2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود

3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی

4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش

 

و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه

1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه

2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان

 

محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه

-  نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره
-  فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره
-  جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی
-  چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکی
در انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد.

 

مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه 

نام : مهندس علی خویه

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . . .
تالیفات استاد:
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه


1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
2- انواع بیمه نامه ها
   a. بیمه حوادث
   b. بیمه مهندسی
   c. بیمه اشخاص
   d. بیمه اموال
   e. بیمه مسولیت
   f. بیمه عمر
   g. سایر بیمه ها
3- اصول بیمه
4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه
5- مشاوره بیمه
6- فنون مدیریت دفاتر بیمه
7- مدیریت مشتریان بیمه
8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها
9- برخی از قوانین و مقررات بیمه
10- ویژگی های بازاریابی بیمه
11- شرایط بازاربیمه
12- شناخت بازاربیمه
13- منشور بازاریابی بیمه
14- سبد بازاریابی و فروش بیمه
15- استراتژی های بازاریابی بیمه
16- تکنیک های بازاریابی بیمه
17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها
18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها
19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها
20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه
21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه
22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه
23-  بازاریابی خلاق در صنعت بیمه
24- بازارسازی خلاقانه، بازارگرمی خلاقانه و بازارداری خلاق
25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
26- قیمت گذاری خلاق
27- مشتری‌مداری خلاق  و مدیریت ارتباط با مشتریان
28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری  مشتری
29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه
30-  مهارت های فروش و بازاریابی بیمه



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span