4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

بهترین مشاور بازاریابی ایران کیست بهترین مشاور فروش ایران کیست

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۲۰۶ نفر پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ق.ظ ۰ نظر


د

 
تاریخ : پنجشنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۹

بهترین مشاور بازاریابی کسی است که 

اول دانش و آگاهی کامل درباره بازاریابی داشته باشد و سواد آکادمیک در این حوزه داشته باشد 

فقط سواد و مدرک تحصیلی مهم نیست 

یک مشاور بازاریابی خوب باید تجربه کافی در حوزه بازاریابی داشته باشد 

مراقب باشید که حتما تجربه مرتبط و کافی داشته باشد 

تجربه واقعی داشته باشد نه تجربه ای که تخیلی و غیر واقعی است 

نکته بعدی تجربه هم باید کنار نگرش و بینش بازاریابی شکل گرفته باشد 

بعضی ها فقط ادعا هستند و سرتاپا فقط ادعا و اغراق این نشان می دهد که مشاور تازه به دوران رسیده و خام است 

یک مشاور بازاریابی خوب و حرفه ای معمولا دست و دل باز است 

یک مشاور بازاریابی خوب و حرفه ای دنبال اخراج افراد نیست باید یک مربی خوب باشد و افراد را تربیت کند نه اینکه صورت مساله را پاک کند و تا وارد شرکت می شود سریع دنبال اخراج کردن آدم هاست یک مشاور بازاریابی خوب و حرفه ای باید تعمیر کار باشد نه تعویض کار. 

یک مشاور بازاریابی خوب و حرفه ای خیلی دنبال پول و بودجه و هزینه نیست و سعی می کند راهکارهایی با کمترین هزینه ها ارائه کند.

برگرفته از کتاب مشاور بازاریابی و فروش 

تالیف و ترجمه: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی در زمینه مدیریت کسب و کار بازاریابی برند و فروش با ۱۹ سال تجربه اجرایی و حرفه ای 

Khooyeh.ir 

Drkhooyeh.ir 

صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه 

Instagram.com/khooyeh.ir 

دست نوشته ها از بیست سال پیش تاکنون 

Alikhooyeh.blogfa.com 

 


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی و فروشمدرس بازاریابی و فروشدکتر برنددکتر بازاریابی

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
نظر بدهید
 
تاریخ : جمعه پنجم بهمن ۱۳۹۷

علی خویه www.khooyeh.com

یک مدیر اجرایی، کارشناس ارشد بازاریابی و MBA، مدرس دانشگاه،  مولف و مترجم بیش از 12 عنوان کتاب  بازاریابی مدیریت تبلیغات خلاقیت فروش و ارتباطات و بیش از 19 سال تجربه اجرایی در زمینه ویزیتوری فروشندگی مدیریت فروش بازرگانی روابط عمومی و تبلیغات و ... www.khooyeh.ir

مزیت رقابتی ایشان این است که تحصیلات آکادمیک خود را در کنار امور اجرایی به عنوان دو بازوی مهم داشته است.....

آقای علی خویه کسی است که از کودکی در فروشگاه پدرش، تحصیلات خود را با کارو تلاش و اموراجرایی آمیخته است …. http://alikhooyeh.blogfa.com/page/interview.aspx

برخی از کتاب های ایشان به عنوان کتاب مرجع مورد استقبال قرار گرفته و به چاپ سوم و چهارم رسیده است....وبرخی دیگر از کتاب های ایشان به عنوان اولین کتابی است که در آن صنعت به چاپ رسیده است.

www.khooyeh.ir

[1]

ایشان تجربه، تدریس، مشاوره، آموزش، سمینار، سخنرانی و کارگاه آموزشی در بیش از 400 شرکت مختلف ملی بین المللی در سطوح مختلف کوچک و بزرگ را داشته و موفق شده است تاکنون بیش از 800000 نفر ساعت آموزش به شکل های مختلف خصوصی گروهی سمینار کارگاه آموزشی و ... در سراسر ایران  ارایه نماید ایشان بیش از 100 ها مقاله و تحقیق و پرژه اجرایی برنامه بازاریابی برنامه تبلیغات برندسازی و ... داشته است  در صدها سمینار بزرگ ملی و بین المللی سخنرانی داشته است تاکنون بیش از 40000 ساعت سخنرانی، تدریس، مشاوره و تحقیق در سراسر ایران و چندین کشور خارجی داشته است... 

www.gmas.ir

ایشان فردی بسیار فعال، شوخ، مردمی و مهربان بوده و در کارشان بسیار پرتلاش و جدی هستند به طوری که اولین کتاب خود را در دوران لیسانس به چاپ رساندند که موجب تقدیر و تشکر در جشنواره خوارزمی شدند و تاکنون دو  اختراع ثبت شده داشته همچنین عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی دنیا همچون ESOMAR, 1to1,WARC و.... می باشند.

www.imrd.ir

ایشان با توجه به تسلط خود به زبان و مرتبط بودن با دانشگاه ها و سازمان های بین المللی و عضویت در انجمن های بین المللی و  دسترسی به مقاله ها و تحقیقات  به روز دنیا در مورد  مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت مشاور دائمی و خصوصی بسیاری از مدیران کوچک و بزرگ و مشهور ملی و بین المللی می باشند و بسیاری از مدیران در جلسات  مشاوره خصوصی از تفکرات خلاقانه و به روز ایشان استفاده می کنند.

www.saleschool.blogfa.com

ایشان با حضور در کارگاه های خصوصی موسسات و سازمانهای معتبر مدیرساز فرشنده ساز و بازاریاب ساز روش هایی را فراگرفته که می تواند تحول عجیبی درونی احساسی عاطفی رفتاری عصبی کلامی ذهنی در افراد ایجاد کند با ارایه این تجربیات در چندین سمینار داخلی و کارگاه های تخصصی با چندین مدیر این شیوه های را اجرا کرده است[2]

www.marketingschool.blogfa.com

*رزومه ایشان در وب سایت های مختلف قابل دسترسی است فقط کافی است کلمه ((علی خویه)) را در موتورجستجوگر google یا yahoo درج نمایید.



ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
نظر بدهید
ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
نظر بدهید
یک مشاور بازاریابی، شرایط کار با یک مشاور بازاریابی، چرا مشاور بازاریابی
 
یک مشاور بازاریابی، شرایط کار با یک مشاور بازاریابی، چرا مشاور بازاریابی

 

چندنکته در مورد یکی مشاور بازاریابی وجوددارد که باید بررسی شوند

بیست پرسش اساسی در مورد مشاور بازاریابی و مشاوره بازاریابی:

تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای)

1- چرا باید از یک مشاور بازاریابی استفاده کرد؟

2- برای اینکه بتوانیم با یک مشاور بازاریابی ارتباط برقرار کنیم باید چه کنیم؟

3- چرا باید از یک مشاور بازاریابی در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

4- آیا از مشاور بازاریابی در صورت نیاز استفاده کنیم یا اینکه یک مشاور بازارابی همیشه کنار خودداشته باشیم؟

5- برای انتخاب یک مشاور بازاریابی چه مراحلی را طی کنیم؟

6- یک مشاور بازاریابی دقیقا چه فعالیت هایی در شرکت ها انجام می دهند؟

7- چگونه مسائل خود را با یک مشاور بازاریابی مطرح کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم؟

8- یک مشاوره بازاریابی چه خصوصیاتی دارد و مشاور بازاریابی کیست؟

9- در حین کار با یک مشاور بازاریابی باید چگونه رفتار کنیم تا نتیجه اثربخش داشته باشیم؟

10- آیا از یک مشاور بازاریابی و جلسات مشاوره بازاریابی انتظار معجزه داشته باشیم؟

11- برای گرفتن مشاوره بازاریابی به دفتر مشاور بازاریابی برویم یا از مشاور بازاریابی دعوت کنیم تا در شرکت ما حضور داشته باشد کدام روش نتیجه بهتری دارد؟

12- چه میزان بودجه ای را برای یک جلسه مشاور بازاریابی در نظر بگیریم؟

13- چه مقدماتی را برای یک مشاور بازاریابی و جلسه مشاوره بازاریابی مهیا کنیم؟

15- انواع مشاوران بازاریابی و مشاور بازاریابی به چند دسته تقسیم می شوند آیا مشاوران بازاریابی نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند؟ 

16- سبک های مشاوره بازاریابی و سبک یک مشاور بازاریابی چیست؟

17- چه گزارش هایی را برای مشاور بازاریابی تهیه کنیم؟

18- خروجی جلسات مشاوره بازاریابی و مشاور بازاریابی چیست؟

19- مفید ترین و بهترین زمان استفاده از یک مشاور بازاریابی چه زمانی و چه مدتی است؟

20- آیا با یک جلسه مشاوره بازاریابی از یک مشاور بازاریابی می توان نتیجه گرفت؟

پاسخ سولات و پرسشهای بالا را از استاد علی خویه  khooyeh.com  جویا باشید 

استاد علی خویه پاسخ پرسشهای بالا را خدمت شما ارایه می دهند باما در ارتباط باشید.

 


 برچسب ها: یک مشاور بازاریابیشرایط کار با یک مشاور بازاریابیچرا مشاور بازاریابی

برچسب‌ها: یک مشاور بازاریابیچرا مشاور بازاریابی

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
نظر بدهید
ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
نظر بدهید
 
تاریخ : پنجشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۶

یک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید

1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد

2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد

3- درک عمیقی از مسائل بازاریابی و فروش به روز دنیا داشته باشد

4- تفکر سیستم و مدیریتی به صورت استراتژیک داشته باشد

5- با تفکرات به روز دنیای بازاریابی و فروش آشنایی داشته باشد

6- خودش فرد موفقی باشد تا بتواند به سازمان های موفق کمک کند

7- درگیر کار شده و خودش فردی کاملا اجرایی باشد

8- مسائل را به طبقه بندی کرده و گام به گام بررسی و حل کند

9- برای آموزش های بازاریابی و فروش به شکل کیس استادی کلاس را اداره کند

10 - اعتقاد به کار تیمی داشته باشد و کارگاه های آموزشی و مشاوره ای را به صورت تیمی و گروهی اداره کند


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی باید

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
نظر بدهید
یک مشاور بازاریابی کیست؟ مشاوره بازاریابی چیست؟ وظایف مشاور بازاریابی چیست؟
 
مشاوره و آمورش در شرکت های معتبر ملی و بین المللی/ علی خوبه alikhoobeh.ir و khooyeh.ir

مشاور بازاریابی  کیست؟ کار مشاور بازاریابی  چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟

مشاوران بازاریابی نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تش

ادامه مطلب در ...



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span