4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۷۵۵ نفر دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ ۰ نظر



به نام هستی بخش هستی آفرین
 
 
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی
اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری
چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
 
مولف ومترجم: علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش ازده سال تجربه اجرایی
تهران 1390
 
 
 
-    مفهوم مدیریت فروش حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه
-    اصول مدیریت فروشگاه و فروشگاه مداری
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه و چیدمان فروش
-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی در فروش
-    مدیریت آمیخته بازاریابی در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه
-    بازاریابی و فروش  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت فروش حرفه ای
-    اصول و تفکر مشتری مداری و فروشگاه مداری
اصول چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه
-    مهارتهای چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه
-    مهارت کنترل نور فضا محیط
-    مهارت استفاده از ابزارهای چیدمان
وظایف مرچندایزر
مهارت های مرچندایزرها
وظایف بازارپردازان
-    مهارت قفسه بندی و چیدمان اجناس
-    مهارت نمایش اجناس به مشتریان
-    مهارت نمایش محصول برای مشتریان مختلف
-    مهارت استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب
-    مهارت های رفتاری
-    مهارت بازی با چاشنی های فروش
-    مهارت کاربردهای گرافیک فروشگاهیمهارتهای مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای
-    مهارتهای ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش
-    مهارت مدیریت مشتریان فروشگاه
-    مهارت های ارتباطی با مشتریان فروشگاه
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی
-    مهارت های رفتاری در چیدمان فروش
-    مهارت چانه زنی حرفه ای در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه
-    مهارت های ارایه پروموشن
-    مهارت های جذب و حفظ مشتری
-    مهارت بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی
-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه
-    مهارت ایجاد تعادل، تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه
-    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها
-    مهارت وفادارسازی مشتریان
-    مهارت ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان
-    مهارت برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان
-    مهارت گروه بندی فروشگاه
-    مهارت پیکر بندی فروشگاه و غرفه
-    مهارت مرچندایزینگ و سمپلینگ
-    کایزن پوکا یوکه شش سیگما فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش
 
  مدیریت امورفروشگاهی
مدیریت امور فروشگاهی ( به ویژه خرده فروشی ) وکلیه اموری است که ازجانب مدیریت فروشگاه برای ایجاد ارتباط بهتر وبیشتربا مشتری درمحل فروشگاه انجام می شود.
مدیریت فروشگاهی
- نحوه تامین کالا
- نحوه تامین مالی خریدها وپروژه ها
- نحوه انتخاب محل برای فروشگاه ها
- نحوه مشتری یابی
- نحوه ایجاد ارتباط ، حفظ وافزایش ارتباطات بامشتری
- چگونگی معرفی، جانمایی ، نمایش وعرضه کالا
- نحوه شناسایی وارزیابی رقبا
- نحوه ایجاد ارتباط وهمکاری بارقبا
- چگونگی خلق ، حفظ وحمایت از Brand
- چگونگی قیمت گذاری
- چگونگی تبلیغات واطلاع رسانی
- چگونگی ایجاد مزیت های رقابتی ( بادوام )
 
1فصل اول : مقدمه ای برچیدمان فروش و فروشگاه مداری
1-1 )چیدمان فروش و فروشگاه مداری چیست ؟
1-2 مدیریت امورفروشگاهی
1-3 تاریخچه چیدمان و دکوراسیون در زندگی و کسب و کار
1-4 بیست اصل مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
1-5 جایگاه طراحی و چیدمان فروشگاه در بازاریابی و کسب و کار:
1-6 مدیریت محصول و چیدمان کالا در فروشگاه مداری
1-6.1                    موضع و جایگاه محصول:
1-6.2                    استراتژیهای تعیین جایگاه محصول در فروشگاه
1-7 سطح فروش و چیدمان کالا :
فصل دوم : تجزیه تحلیل عناصر فروشگاه و محل کسب و کار و چیدمان فروش
2-1) معماری فروشگاه :
2-2) رنگ پردازی وروانشناسی رنگها :
2-2-1)رنگ بسته بندی کالا :
2-3) نور پردازی فروشگاه
2-3-1)سبک های اصلی نورپردازی
2-4) موسیقی فروشگاه و محل کار:
2-4-1) موسیقی درمانی در فروشگاه و محل کار
2-5) ایجاد فضای معطر و دل انگیز
2-6)  تابلوهای راهنمادر فروشگاه و محل کسب و کار
2-7)  انتخاب رنگ دیوارها
2-8) انتخاب کفپوش
2-9) استفاده از طبیعت در محیط فروش
2-10) محیط، بهداشت و ایمنی فروشگاه و محل کار
امنیت – حفاظت – بهداشت – دسترسی
2-11) ارگونومی در چیدمان فروش و فروشگاه مداری محل کسب و کار
2-12)  موقعیت فروشگاه و محل کسب و کار
2-13)  نمای ورودی و محوطه ی اطراف فروشگاه
2-14) نقش تکنولوژی در طراحی و چیدمان فروش و فروشگاه مداری
2-15) فرم و فضا در طراحی و چیدمان فروش و محل کسب و کار
2-16) حجم،  بافت و شکل در طراحی و چیدمان فروش
2-17) وضعیت انبار
2-18) وضعیت سردخانه ها
2-19)  تبلیغات و اطلاع رسانی
2-20) ویژگی فروشندگان ، صندوق داران ، انتظامات و خدمه
2-21) گرافیک فروشگاهی و محل کسب و کار
2-21-1) کاربردهای گرافیک فروشگاهی و محل کسب و کار
2-21-2) تداوم در عناصر گرافیکی فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-3) تاکید در عناصر گرافیکی فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-4) تعادل در عناصر گرافیکی فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-5) تناسب: در عناصر گرافیکی فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-6) ایجاد وحدت در فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-7) تنوع در فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-8) بافت فروشگاه و محل کسب و کار
2-21-9) نورفروشگاه و محل کسب و کار
2-22) چک لیست معاینه فنی طراحی و چیدمان فروش
2-23)چک لیست عوامل داخلی و خارجی فروشگاه
2-24) چک لیست فروشگاه مداری ومدیریت فروشگاه و محل کسب و کار
ده پرسش کلیدی در رابطه با خلق ارزش در فروش حرفه ای و محل کسب و کار
2-25) بخش های چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار
2-26) اصول چیدمان محصولات یخچالی در انبار دارویی داروخانه نگین
فصل سوم: مدیریت فروشگاه های بزرگ و محل کسب و کار
3-1) انواع فروشگاه‎‎‎ها
3-1-1)نکات مهم در استفاده از خدمات عمده فروشان
3-2) ویژگی های فروشگاه زنجیره ا
3-3)مزایای فروشگاه شبکه ای برای جامعه و مصرف کنندگان
3-4) فعالیت های اجرایی فروشگاه ها و فروشگاههای زنجیره ای
3-5) استراتژی فروشگاهی
3-6) عوامل رشد و توسعه فروشگاه ها به ویژه فروشگاه های  زنجیره ای
3-6-1)عوامل بیرونی تاثیر گذار در رشدوتوسعه فروشگاه ها و محل کسب و کار
3-6-2)عوامل درونی تاثیر گذار در رشد و توسعه  فروشگاه ها و محل کسب و کار
3-7) ایجاد مزیت رقابتی فروش و  فروشگاه و محل کسب و کار
3-7-1) وفاداری مشتری
3-7-1-1)موقعیت و جایگاه فروشگاه   و محل کسب و کار
3-7-1-2)سرویس و خدمات 
3-7-1-3) پایگاه داده های فروشگاه و محل کسب و کار
3-7-2)ارتباط باتامین کنندگان کالا
3-7-3)کارکنان و پرسنل متعهد و موثر
3-7-4)هزینه های عملیاتی و اجرایی پایین 
3-8) استراتژی های رشد فروشگاه
3-8-1) نفوذ در بازار
3-8-2)   توسعه بازار
3-8-3)   توسعه چارچوب فعالیت فروشگاه
3-8-4)   تنوع
فصل چهارم: ارتباطات فروشگاهی و فروشگاه مداری و محل کسب و کار
4-1)استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهی
4-2)    نیاز به ارتباط موثر در فروش و فروشگاه و محل کسب و کار
4-3)    انواع ارتباطات فروشگاهی و محل کسب و کار
4-4)    وظایف اجرایی برنامه ارتباطات
4-5)    روشهای برقراری ارتباط با مشتریان
4-6)فرآیند ارتباطات فروشگاهی
4-7)جنبه های عملی از ارتباطات مشتری
4-8)ارتباط موثر در فروشگاه
4-9)محدودیت های ارتباطات فروشگاهی
4-10)انتخاب پیام های ارتباطات
4-11)هزینه های ارتباطات
4-12)الزامات استراتژی ارتباطات مشتری
4-13)وظایف اجرایی برنامه ی ارتباطات
4-13)روش های برقراری ارتباط با مشتریان فروشگاه های بزرگ
4-15) نقاط قوت و ضعف روش های ارتباطات
فصل پنجم : مهندسی فروش، مبانی سازماندهی و ساختار فروشگاه ها و محل کسب و کار
5-1)مبانی سازماندهی و ساختار فروشگاه ها و محل کسب و کار
5-2)                       انواع نمودار فروشگاهی
5-3)                       واحد سازی و گروه بندی فروشگاه
5-4)                       مهندسی فروش
5-4-1) شاخه های مهندسی فروش و تجزیه تحلیل فروش
5-5)                       پیش بینی فروش
5-5)1.                  روشهای پیش بینی فروش
5-6)                       برنامه ریزی فروش و فروشگاه و محل کسب و کار
5-7)                       کارگاه کارگروهی مهندسی فروش و محل کسب و کار
5-7-1) چک لیست مهندسی فروش
5-8)                       بررسی موردی مهندسی فروش
5-9)                       هدفگذاری و مدیریت  هدف فروش
5-9-1) تفاوت بین مفاهیم هدف، ابزار و عملیات فروش و محل کسب و کار
5-9-2) ویژگی های هدف گذاری خوب
5-9-3) محاسن و مزایای هدف گذاری فروش
5-9-4) فرایند هدفگذاری در سیستم فروش
5-7-5) سیستم ها و روش های هدفگذاری اجرایی
5-10)                   سفارش گیری از مشتری
5-11)                   تعیین بودجه فروش
5-12)                   مهندسی  فروش هدف دار
5-12-1) فروش هدف دار (فروش بر مبنای هدف)
5-12-2) سه مرحله اصلی فروش بر مبنای هدف
5-13)                   تکنیک ها و استراتژی های فروش
5-13-1) فروش انبوه {Mass Selling}
5-13-2) فروش مبتنی بر بخشهائی از بازار و مشتریان{Segment Selling}
5-13-3)فروش مبتنی بر بخش های ویژه {Niche Selling}
5-13-4)فروش خرد {Micro Selling}
5-13-5)فروش محلی: {Local Selling}
5-13-6)فروش فردی: {Individual Selling}
5-13-7)فروش یکنواخت(یکنواخت)
5-13-8)فروش چندگانه
5-13-9)فروش متمرکز
5-14)                   هدف قرار دادن بازار و مشتریان {تعیین بازار و مشتریان هدف}{Target Market}
5-15)                   ارزیابی بخشهای بازار و مشتریان
5-16)                   استراتژیهای انتخاب بخشهائی از بازار و مشتریان
5-17)                   عوامل موثر در گزینش استراتژی انتخاب بازار و مشتریان
اداره و کنترل فروشگاه
5-10-1) جذب و انتخاب پرسنل فروشگاه و محل کسب و کار
5-10-2)تجزیه و تحلیل شغل
5-10-3)شرح شغل
5-10-4)تربیت و آموزش شاغلین فروشگاه و محل کسب و کار
5-10-5)ایجاد انگیزه و کنترل شاغلین فروشگاه
5-10-6)رفتارهای مدیریتی فروشگاهی و محل کسب و کار
5-10-7)تصمیم گیری های فروشگاهی و محل کسب و کار
5-10-8)سبک و شیوه ی مدیریت فروشگاه و محل کسب و کار
5-10-9)ارزیابی پرسنل فروشگاه :
5-10-11)مدیریت پیکربندی فروشگاه
-          فروشندگان حرفه ای
-          کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها و محل کسب و کار
-          اصول مکان یابی فروش و  فروشگاه و محل کسب و کار
-           موقعیت فروشگاه و مشتری
-          موقعیت فروشگاه و محیط عمومی شهر
-          سطوح تجاری
-          شرایط اختصاصی محل فروشگاه
 5-13-5)  تحقیقات در محل و موقعیت فروشگاه
علی خـویه  09122991608
www.khooyeh.com 
    www.alikhooyeh.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
فصل ششم:چاشنی های فروش و برنامه های ترفیع
6-1) ترفیع و ترویج در  فروش و فروشگاه:
6-2) اهداف سیستم ترفیع و چاشنی فروش
6-3) مدیریت کانال توزیع:
6-4) سیستم ترفیع در سطوح کانال:
6-5) عوامل و ابزارهای موثر در سبد ترویج
6-6)  پیشبرد فروش
6-7) فروش شخصی و بازاریابی مستقیم حضوری
6-9) روابط عمومی:
6-10) نمونه چاشنی فروش در یک شرکت پخش
6-11) سمپلینگ چیست ؟
6-12) سمپلینگ در ایران
6-13) کاربردهای سمپلینگ
6-14) مزایای سمپلینگ
6-15) هدف از سمپلینگ
6-16)  شاخه های سمپلینگ
6-17)  مرچندایزینگ
6-18)  هدف از مرچندایزینگ
6-19)  بودجه مرچندایزینگ
6-20) وظایف Merchandiser یا بازار پرداز
6-21) عوامل مورد نظر مشتریان دربازار پردازی
6-22) عملیات بازارپردازی
6-23) عوامل مورد نظر مشتری دربازارپردازی
فصل هفتم :خریداران و مشتریان فروشگاه ها
7-1)                       دسته‌بندی افراد در پذیرش و خرید فروشگاه های  جدید
7-2)                       درک رفتار خریداران، استفاده کنندگان مصرف کنندگان فروشگاه و فروشگاه
7-3)                       عوامل موثر بر رفتار خریداران فروشگاه و فروشگاه
7-3-1) عوامل فرهنگی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و فروشگاه:
7-3-2)عوامل اجتماعی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و محل کسب و کار
7-3-3)گروههای مرجع و تاثیر آنها بر خرید از فروشگاه و فروشگاه مداری
7-3-4)خانواده و نقش آن در خرید و تهیه اقلام از فروشگاه و محل کسب و کار
7-4)                       عوامل فردی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و محل کسب و کار
سبک زندگی و تاثیر آن بر خریداران فروشگاه
تلقیات و برداشت های خریداران فروشگا
شخصیت خریداران
7-5)                       عوامل روانشناختی تاثیر گذار بر خریداران  فروشگاه و محل کسب و کار
7-6)                       انواع رفتارهای خرید در فروشگاه و محل کسب و کار
7-7)                       فرایند 6 مرحله ای انتخاب، خرید و تهیه جنس مشتری  از  فروشگاه و محل کسب و کار
فصل هشتم:  تکنیک های فروشگاه مداری و طراحی و چیدمان فروشگاه
8-1)                       پوکا یوکی
8-2)                       استراتژی ضد دزدان فروشگاهی
8-3)                         Just in Time
8-4)                          5s در مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
8-5)                       کایزن در مدیریت  فروش و فروشگاه مداری
8-6)                       موداهای فروش و فروشگاه مداری
8-7)                       فاکتورهای استرس و نگرانی  در محیط‌ های فروش
8-8)                       مدیریت هزینه های فروشگاه
8-9)                       شش سیگما در مدیریت فروشگاه، طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار
8-10)                   فنگ شویی در فروشگاه مداری و چیدمان فروش و محل کسب و کار
پیوست 1) نگاهی کلی به امکانات نرم افزار فروش فروشگاهی و محل کسب و کار
پیوست 2) تجهیزات فروشگاهی
پیوست 3) مورد کاوی طراحی و چیدمان نمایشگاه کتاب
فصل سوم: راهنمای دکوراسیون و چیدمان  املاک و مستغلات
3-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  و ساختمان با توجه به نوع واحد
3-1-1)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  مسکونی
3-1-1-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  خانه
3-1-1-1-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  خانه معمولی
3-1-1-1-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  خانه ویلایی
3-1-1-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  آپارتمان
3-1-1-2-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  آپارتمان از مجتمع مسکونی
3-1-1-2-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  آپارتمان از برج بلند مرتبه
3- 1- 2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری
3-1-2-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری با توجه به نوع فعالیت
3-1-2-1-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات آموزشی
3-1-2-1-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات فرهنگی
3-1-2-1-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات تولیدی
3-1-2-1-4) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای موسسات صنعتی
3-1-2-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری با توجه به محل فعالیت
3-1-2-2-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در پاساژها
3-1-2-2-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در خیابان های اصلی
3-1-2-2-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در خیابان های فرعی
3-1-2-2-4) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری در مکان های عمومی
3-1-2-3)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری با توجه به شغل
3-1-2-3-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری براس فروشندگان پوشاک
3-1-2-3-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای فروشندگان لوازم کامپیوتر
3-1-2-3-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای فروشندگان مواد غذایی
3-1-2-3-4) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد  تجاری برای لوازم خانگی
3-1-2-3-5) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  تجاری برای لوازم آرایش و بهداشتی
3-1-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری
3-1-3-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری صفی
3-1-3-1-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای موسسات دولتی
3-1-3-1-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای دفاتر مرکزی شرکت ها
3-1-3-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری ستادی
3-1-3-2-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای بانک ها
3-1-3-2-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای شرک های بیمه
3-1-3-2-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  اداری برای شرکت ها
راهنمای دکوراسیون و چیدمان  و تهیه  واحد  کارمندان
3-2-2-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای کارمندان دولت
3-2-2-2) راهنمای  دکوراسیون و چیدمان  برای کارمندان بخش خصوصی
3-2-3)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  محل کسب و کار  پزشکان
3-2-4)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  محل کسب و کار  فرهنگیان
3-2-5)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  محل کسب و کار  تاجران
3-2-6)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  محل کسب و کار  شب کارها
راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای افراد کم درآمد
3-3-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای افراد با درآمد متوسط
3-3-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای افراد پردرآمد
3-4) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  از دیدگاه موقعیت اجتماعی - شغلی
3-4-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان   برای افراد حقوقی
3-4-1-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای شرکت های خصوصی
3-4-1-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای شرکت های دولتی
3-4-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای اشخاص حقیقی
3-4-2-1)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای اشخاص شغل آزاد
3-4-2-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای کارمندان
3-4-2-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  برای اصناف
3-4-2-4)راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای فروشندگان
3-5) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  با توجه به سن دکوراسیون و چیدمان اران
3-5-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  افراد زیر 20 سال
3-5-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  افراد بین 20 تا 40 سال
3-5-3) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  افراد بالای 40 سال
3-6) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  با توجه به سبک زندگی
3-6-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای کسانی که به سبک سنتی زندگی می کنند
3-6-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای کسانی که به سبک های مدرن زندگی می کنند
3-7) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  با توجه به روحیات روانشناسی
3-7-1) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای افراد برنگرا
3-7-2) راهنمای دکوراسیون و چیدمان  واحد  برای افراد درونگرا

وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span