4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

محمود معظمی و علی خویه

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۷۵۳ نفر يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۱۷ ق.ظ ۱ نظر

کتاب مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت مطبوعات و نشریات    راهکارهای علمی و عملی در توزیع پخش خرید و فروش گردآوری مطلب گردآوری آگهی و .... با نگرش بازار و فرهنگ ایران  کتاب و دوره جامع مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت مطبوعات و نشریات    راهکارهای علمی و عملی در توزیع پخش خرید و فروش گردآوری مطلب گردآوری آگهی و .... با نگرش بازار و فرهنگ ایران مدرس و مولف+ علی خـویه و فهیمه احمدی علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 10 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... marketingmanagement.mihan blog.com marketingmanagement.persian blog.ir فهیمه احمدی o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: khoooyehali@gmail.com khooyehali@yahoo.com info@khooyeh.com fahimeh.ahmady@yahoo.com 09372991608 ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی و ....           8 بازاریابی مطبوعات و نشریات چیست..........................................................................................9 هدف از بازاریابی مطبوعات و نشریات  ........................................................................................9 برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش مطبوعات و نشریات و .........................10 انتظار از بازاریابی مطبوعات و نشریات........................................................................................14 8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  مطبوعات و نشریات و محل اداری...........................................................14 برخی از مفاهیم مهم بازاریابی مطبوعات و نشریات.....................................................................15 مدیریت تقاضا در بازاریابی مطبوعات و نشریات..........................................................................17 بازار مطبوعات و نشریات............................................................................................................18 جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی مطبوعات و نشریات.......................................................................20 ابعاد گوناگون بازاریابی مطبوعات و نشریات...............................................................................22 50 نکته مهم مطبوعات و نشریاتو...................................................................25 فرآیند مدیریت بازاریابی مطبوعات و نشریات.............................................................................28 جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30 اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30  تقسیم‌بندی بازار در  و مطبوعات و نشریات...................................................................................31 هدف گیری در بازار مطبوعات و نشریات...............................................................................33 جایگاه یابی در بازار مطبوعات و نشریات................................................................................33 تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34 تحقیقات  و  مطبوعات و نشریات و تحقیقات بازاریابی مطبوعات و نشریات.........................................................34 فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار مطبوعات و نشریات و ..............................................................35 فرایند 6 مرحله ای بازاریابی مطبوعات و نشریات و ...................................................................40 رفتار خریداران و  مصرف کنندگان مطبوعات و نشریات.......................................................42 عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و مطبوعات و نشریات.........................................................42 عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران مطبوعات و نشریات و .......................................................44 عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و مطبوعات و نشریات.............................................46 10 نکته مهم در خرید وتهیه مطبوعات و نشریات و  برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48 دسته‌بندی افراد در پذیرش  مطبوعات و نشریات....................................................49 انواع رفتارهای خرید در بازاریابی مطبوعات و نشریات..........................................................50 فرایند تصمیم گیری خرید مطبوعات و نشریات.....................................................................53 ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مطبوعات و نشریاتو..........................................58 53 نکته مهم در مطبوعات و نشریات..............................................................63 قیمت و قیمت گذاری مطبوعات و نشریات...........................................................................70 رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در مطبوعات و نشریات.....................................................74 اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری مطبوعات و نشریات و .........................................................75 استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78 5 نکته مهم بازاریابی مطبوعات و نشریات و  .........................................79 تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش مطبوعات و نشریات........................................80 مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82 تاکتیک فروش مطبوعات و نشریات خوشه­ای.....................................................................................86 تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و مطبوعات و نشریات..........................................89 پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی مطبوعات و نشریات............................................90 خرید و فروش مطبوعات و نشریات مشارکتی..................................................................................91 تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش مطبوعات و نشریاتها........................................92 فروش مطبوعات و نشریاتچند بعدی............................................................................................94 فروش مطبوعات و نشریاتمفهومی ...............................................................................................94 بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت مطبوعات و نشریات و ...............................................94 بازاریابی تلفنی مطبوعات و نشریاتو ..............................................................................95 خطاها و دام­های خرید و فروش مطبوعات و نشریات .......................................................98 مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  مطبوعات و نشریاتو ...........................................103 برخی از نکات و تکنیک های فروش مطبوعات و نشریات و ..............................................112 نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی مطبوعات و نشریات................................... 116     برخی از سرفصل های بازاریابی مطبوعات و نشریات  عناوین سخنرانی: - نظام بازاریابی مطبوعات و نشریات و اجزای آن - ارکان اصلی بازاریابی مطبوعات و نشریات - بازارشناسی مطبوعات و نشریات - بازارسازی نظام مطبوعات و نشریات - بازارسازی در مطبوعات و نشریات - مدیریت بازار (بازارگردانی) مطبوعات و نشریات تعاریف اهمیت و ضرورت بازاریابی مطبوعات و نشریات اصول و تکنیک های بازاریابی مطبوعات و نشریات در ایران آشنایی با انواع بحران های بازاریابی مطبوعات و نشریات تکنیک های فروش بازاریابی مطبوعات و نشریات سبک ایرانی مهندس فروش و مهندسی بازاریابی مطبوعات و نشریات در ایران مهندسی بازاریابی مطبوعات و نشریات اشتباه ها و خطاهای فروش بازاریابی مطبوعات و نشریات تکنیک های ضد خطا در بازاریابی مطبوعات و نشریات ایرانی 10 نقطه کور فروش بازاریابی مطبوعات و نشریات 10 اشتباه بازاریابی مطبوعات و نشریات رفتار خریداران بازاریابی مطبوعات و نشریات رفتار فروشندگان بازاریابی مطبوعات و نشریات تکنیک های ارتباطی در فروش بازاریابی مطبوعات و نشریات  ایرانی 10 تکنیکبازاریابی مطبوعات و نشریات 10 تاکتیک بازاریابی مطبوعات و نشریات 10 استرات‍ژی فروش بازاریابی مطبوعات و نشریات تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ایرانی 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در ایران دام ها و کابوس های فروشندگان ایرانی 10 تکنیک تبلیغات بازاریابی مطبوعات و نشریات سبک های فروش  و بازاریابی مطبوعات و نشریات بازارسازی مطبوعات و نشریات بازارگرمی مطبوعات و نشریات رفتار شناسی مشتریان ایرانی تکنیک های رفتار شناسی ایرانیان اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش ایرانی فروش روانشناسانه روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی تکنیک های مشتری شناسی در ایران روانشناسی فروش و بازاریابی رفتار شناسی مشتریان   دومین مرحله بازاریابی خلاق در صنعت مطبوعات تکنیک های بازاریابی خلاق در صنعت مطبوعات مدرس : استاد علی خویه سرفصل های سمینار تکنیک طوفان فکری در بازاریابی و فروش صنعت مطبوعات تکنیک آینده پژوهی و تکنیک ناپلئونی تکنیک کارت سنجاقی در بازاریابی مطبوعات و نشریات تکنیک شش کلاه فکری در بازاریابی مطبوعات و نشریات تکنیک های تریز و مهندسی خلاقیت در صنعت مطبوعا     سمینار بازاریابی کم هزینه و اثربخش در مطبوعات و نشریات تکنیک های بازاریابی کم هزینه روش های بازاریابی مطبوعات و نشریات کم هزینه محتوای سمینار: تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری کم هزینه و بی هزینهتکنیک های فرصت شناسی بازار مطبوعاتاستراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در صنعت مطبوعاتتکنیک های استفاده از رسانه های مجانی و کم هزینه برای تبلیغاتبازاریابی خلاق و کم هزینه مهارت های نفوذ به بازار به روش های کم هزینه ارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش و بی هزینه10 تکنیک خلاق جذب مشتریان در نشریات و مطبوعات10تکنیک تبلیغات کم هزینه و بی هزینه در بازاریابی مطبوعات و نشریاتایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانینمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و ..     ·         سومین سمینار بزرگ   کاربردی کارگاهی و اجرایی ·         مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان در مطبوعات و نشریات ·          شکار مشتریان تکنیک های مشتری سازی وفادارسازی  ومهار های مدیریت ارتباط با مشتریان   ·         مدرس استاد خویه ·         www.khooyeh.com ·         www.alikhooyeh.blogfa.com ·         برخی از سرفصل های سمینار ·         مهارتهای شکار مشتریان به صورت کارگاهی کاربردی و اجرایی ·         مهارتهای فرصت شناسی ·         مهارت های فرصت یابی بازاریابی ·         تکنیک های جذب مشتریان گذشته ·         انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها ·         تکنیک های برخورد با مشتریان در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان ·         مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی ·         تکنیک های جذب مشتریان بیشتر چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان ·         تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت ·         تکنیکهای وفادار سازی مشتریان ·         روشهای رضایت سنجی مشتریان ·         آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی ·         کارگاه کارگروهی ·         بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان وشکار مشتریان برای  یک شرکت ·         نمایش فیلم ·           ·         استاد علی خویه ·         مدرس دانشگاه ·         مولف و مترجم 8 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات ·         عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ·         مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما ·         عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی ·         ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش سمینار کارگاه ودوره کابردی به شرکت ها و موسسات ملی وبین المللی ·         بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی ·         سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات ·         مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش ·         و.... ·           ·         انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها ·         تکنیک های برخورد با مشتریان ·         تکنیک های جذب مشتریان بیشتر چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه ·         آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان ·         تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت ·         تکنیکهای وفادار سازی مشتریان در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         روشهای رضایت سنجی مشتریان در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان اهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی خدمات بانک و  بیمه ·         کارگاه کارگروهی ·         بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت ·         نمایش فیلم ·           ·         سخنران ·         استاد علی خویه ·         مدرس دانشگاه ·         مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات ·         عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ·         مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما ·         عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی ·         بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی ·         سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات ·         مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش ·         و.... ·            اصول و فنون مذاکره و ارتباطات اثربخش در مطبو عات و نشریات ·         محتوای دوره اصول و فنون تاکتیک های چانه زنی اثربخش در مطبوعات  و نشریات ·         مدرس علی خویه    ·         تعریف مذاکره و چانه زنی و تفاوت آنها و انواع آن اصول علمی و عملی چانه زنی در فروش و بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره ·         روشهای مختلف مذاکره و چانه زنی بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         انواع چانه زنی مذاکره ·         محیط مذاکره ·         فرایند مذاکره حرفه ای ·         چانه زنی به روش سنتی ·         چانه زنی مبتنی بر موضع گیری ·         چانه زنی نرم و ملایم ·         چانه زنی سخت و تهاجمی ·         مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ·         ارکان مذاکره علمی در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         جهت‌گیری مذاکرات علمی ·         عناصر اصلی روی میز مذاکره ·         تدابیر اضا کننده نیازها و خواسته‌ها ·         تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها ·         روانشناسی چانه زنی و  مذاکره در بازاریابی مطبوعات و نشریات ·         رفتار شناسی در چانه زنی و مذاکره ·         زبان بدن ·         اصول ارتباطات حرفه ای در چانه زنی و مذاکره ·         تاکتیک‌های چانه زنی حمله و تهاجی ·         گریز و مدارا ·         آگاهی دادن به طرف مذاکره ·         بازگشودن طرف مذاکره ·         شیوه های برخورد در مذاکرات سخت ·         شناخت مذاکره کنندگان ·           ·         رزومه استاد ·         علی خویه ·         کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی ·         مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات ·         بیش از 10 سال تجربه اجرایی د رسمت های مختلف تخصصی ·         عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ·         عضو انجمن وان تو وان آمریکا ·         مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا وسیما ·         عضو هیات تحریریه نشریات مختلف ·           ·           عنوان مقاله : ارزیابی درجه‎ی تمرکز اعتبارات در عقود اسلامی و اثر آن بر رشد اقتصادی در ایران نویسندگان مقاله : علیرضا پورفرج - ولی ا... علیزاده کلیدواژه‌ها : حذف ربا ، رشد اقتصادی ، برتری مشارکت پول در سرمایه ، شاخص هرفیندال- هیرشمن ، عقود اسلامی دریافت (459.4 kB) چکیده ‏256 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور نویسندگان مقاله : محمدحسین پورکاظمی - مریم صدری کلیدواژه‌ها : نظریه‌ی بازی ، قیمت گذاری ، تعادل نش ، خودرو ، محصول جدید دریافت (606.2 kB) چکیده ‏193 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تحلیل رابطه‎ی بین کارگر و کارفرما و دولت با استفاده از نظریه‎ی بازی‌ها نویسندگان مقاله : حسین صادقی سقدل - یونس برومند کلیدواژه‌ها : کارفرما ، نظریه‎ی بازی‌ها ، بازی‌های ایستا ، دولت ، کارگر دریافت (425.2 kB) چکیده ‏190 دریافت تاکنون عنوان مقاله : ارزیابی تأثیر عناصر ساختاری بر عملکرد صنعت بانکداری ایران نویسندگان مقاله : فرهاد خداداد کاشی - پری جعفری لیلاب کلیدواژه‌ها : شاخص ترنکویست- تایل ، رفتار بنگاه ، ساختار بازار ، نظریه‎ی ساختار گرایان ، عملکرد بنگاه. دریافت (377.5 kB) چکیده ‏155 دریافت تاکنون عنوان مقاله : منحنی فیلیپس هایبریدی کینزین‌های جدید و بررسی تجربی آن در ایران نویسندگان مقاله : تیمور رحمانی - حسین امیری کلیدواژه‌ها : منحنی فیلیپس هایبریدی کینزین‌های جدید ، مدل کالوو ، نرخ بیکاری ، نرخ تورم ، روش GMM دریافت (335.0 kB) چکیده ‏120 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تعیین ارزش اقتصادی آب‎های زیرزمینی: مطالعه موردی شهرستان راور (استان کرمان) نویسندگان مقاله : غلامعلی شرزه ای - سمیه امیرتیموری کلیدواژه‌ها : آب‎های زیرزمینی ، شهرستان راور ، بهره‌وری نهایی ، ارزش اقتصادی ، پسته دریافت (384.0 kB) چکیده ‏106 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تقاضای پول در یک اقتصاد غیرربوی نویسندگان مقاله : فاطمه اسمعیلی - سیدکاظم صدر - محمد نوفرستی کلیدواژه‌ها : تقاضای پول ، بازار دارایی‎های مالی ، مالیه‎ی اسلامی ، فعالیت سفته بازی دریافت (477.0 kB) چکیده ‏118 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تأثیرعدم اطمینان نرخ ارز واقعی بر رشد اقتصادی نویسندگان مقاله : عزت اله عباسیان - مهدی مرادپور اولادی - نادر مهرگان کلیدواژه‌ها : روش سیستمی ، رشد اقتصادی ، عدم اطمینان ، نرخ ارز واقعی ، روش GARCH دریافت (429.7 kB) چکیده ‏200 دریافت تاکنون عنوان مقاله : تخمین عوامل تعیین اصابت و ساعات اضافه‌کاری در نیروی کار شهری ایران نویسندگان مقاله : غلامرضا کشاورز حداد - پویان خشابی کلیدواژه‌ها : مدل های انتخاب نمونه ، درآمد اضافه کار ، اضافه کار ، ساعات اضافه کار دریافت (923.7 kB) چکیده ‏105 دریافت تاکنون عنوان مقاله : مصرف تظاهری در آرای تورستین وبلن و موضوع پس‎انداز نویسندگان مقاله : ابوالفضل پاسبانی - محمود متوسلی کلیدواژه‌ها : محافظه کاری ، پس‎انداز ، طبقه‎ی مرفه ، مصرف تظاهری دریافت (408.0 kB) چکیده ‏104 دریافت تاکنون

وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span