4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

معرفی الگوی اولیه(SDEMS) دپارتمان بازاریابی و فروش ایران

سوالات:

  • چگونه می توان یک کلینیک تخصصی فروش  در ایران با توجه به رفتار خریداران ایرانی تهیه تدوین کرد ؟

  • چگونه می توان بهترین و اثر بخش ترین برنامه و سیستم فروش  را برای پیشبرد اهداف سرمایه گذاران تهیه و ارایه کرد؟

  • بهترین شیوه های ارتباطی با مشتریان و مخاطبان شرکت چگونه می تواند صورت گیرد؟

  • بهترین و اثربخش ترین برنامه ها و استراتژی های فروش، تبلیغات و بازاریابی که می توان در یک سیستم حرفه ای به اجرا گذاشت چه می تواند باشد؟

  • برای تشکیل یک تیم حرفه ای علمی و عملیاتی فروش  در ایران با توجه به استانداردهای جهانی چه ملزومات و برنامه هایی مورد نیاز می باشد و این امر چگونه باید تحقق یابد؟

  • چه استراتژی هایی برای پیشبرد هدف ما مناسب و سازگار می باشد؟

  • اثربخش ترین تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی برای دستیابی به هدف حزبی و سیاسی چه راهکارهایی می تواند باشد؟

  • ما دقیقا قصد برقراری ارتباط با چه فرد یا افرادی را داریم؟

  • مخاطبان هدف ما چه کسانی هستند؟ بازار هدف تبلیغات ما چه کسانی هستند؟

  • خصوصیات رفتاری، شخصیتی و روانشناسی این افراد چگونه است؟

  • چه نوع افرادی ممکن است به تبلیغات ما توجه نکنند و آنها را دور بریزند و اهمیت ندهند؟

  • ما خواستار چه نوع تاثیر گذاری بر مخاطبان هدف هستیم؟

  • چه نوع پیام هایی با چه سبکی می تواند بهتری تاثیر گذاری را برمخاطبان هدف داشته باشد؟

  • برای دسترسی به مخطبان هدف خود از چه شیوه ها و رسانه هایی باید استفاده کرد؟

  • بهترین و اثربخش ترین شیوه بازاریابی و تبلیغات چیست؟

  • چه زمانی برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف مناسب است؟

  • چگونه می توان راه رسیدن به هدف را تسریع کرد؟

  • بهترین و اثر بخش ترین کانال های ارتباطی که بتوان به مخاطبان هدف دست یافت چیست و چگونه باید به اجرا گذاشته شود؟

 

و ...

 

 

   استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

                                                    

معرفی الگوی اولیه(SDEMS)

 

هدف اصلی: هدف اصلی این طرح فراهم آوردن  و توسعه‌ی تخصصی دانش فروش ،ارتقای  مهارت های فروش  ، بهره وری متقاضیان و نیز  ایجاد فروشندگی تخصصی ی  (به مفهوم عام) می باشد. انتظار می رود با ایجاد کلینیک مشاوره و ارائه خدمات مشاوره‌ و فروش حرفه ای  اهداف فرعی زیر نیز به دست ‌آید:

1-  برآورده ساختن نیازهای مدیریتی، مهارتی و سایر اطلاعات مهم و تأثیر گذار بر روند شکل گیری و اجرای فروشندگی تخصصی  کوچک و بزرگ

2-  توسعه‌ی فرهنگ فروش حرفه ای  برای راه اندازی کلینیک فروشندگی تخصصی  و (SDEMS)

3-  ارائه و توسعه ی استراتژی های مناسب فروش  و یافتن راه حل‌های مناسب در سطح فروشندگی تخصصی مستقل

4-  کمک به ایجاد و توسعه ی ارزش (value) در فروشندگی تخصصی ی با تزریق مستمر دانش و چگونگی بهره گیری از تجارب فروشندگی،

5-  هدایت صاحبان  و فروشندگان تخصصی  برای دستیابی به برترین سطح رضایت .

6-  طراحی شیوه های ارتباطی با مشتریان هدف

7-  شناسایی و هدف گذاری و بازاریابی مشتریان هدف

8-  ارایه استراتژی های فروش و بازاریابی حرفه ای



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span