4/29 popup

علی خویه، مشاور بازاریابی ، فروش، تبلیغات، مدیریت و برندینگ

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت

به سایت علی خویه خوش آمديد ...
اميد است از این سایت حداكثر استفاده را داشته باشید .
منتظر همکاری با سازمان شما هستیم
ما به فکر بهبود و رشد کسب و کار شما هستیم
ارتقا و رشد شرکت شما هدف ماست
با تشكر مدير سایت

مکتب ها و سبک های تبلیغات

    تحقیقات بازاریابی - مشاور بازاریابی ۱۲۲۸ نفر سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ ۰ نظر

سبک باروک در تبلیغات و تبلیغات باروک

 در تبلیغات باروک سازندگان و مدیران تبلیغاتی تنها به تصویرسازی از شکوه و عظمت کالا و خدمت  می­اندیشند. آنچنان که در تبلیغات ساختمان­ها، برج­ها، و مکانهای باشکوه می­توان مشاهده کرد.

در تبلیغات به سبک باروک دو ایده بیش از همه مدنظر است. خلق فضاهای مناسب برای بازاریابی و ایجاد مکان­های کوچکی برای تفکر و اندیشه تبلیغاتی. از این رو در آثار تبلیغاتی این سبک شاهد پدید آمدن تبلیغاتی بسیار باشکوه و بزرگ هستیم و به شکوه و عظمت کار تبلیغاتی بسیار اهمیت می­دهند مانند صداهای بسیار بم و بلند، تصاویر بزرگنمایی شده، فیلمبرداری بسیار شکوهمند و...

مجریان این سبک یکپارچگی و وحدت کامل تبلیغات خود را در مکان­هایی بسیار باشکوه نشان می­دهند. برای نمونه در کنار آثار تاریخی باشکوه و یا در فضاهای بسیار باشکوه به ساخت آثار تبلیغاتی می­پردازند. مکان­های باشکوهی چون برج ایفل در فرانسه، میدان آزادی در تهران و قله دماوند، ارگ بم و ... در این سبک تبلیغات استفاده می­شود. برای نمونه شرکت سونی برای ورود به بازار آمریکا از مجسمه آزادی آمریکا در تبلیغات خود استفاده کرد.

تبلیغات داداییستی:

سبک تبلیغاتی داداییسم یکی از سبک­های تهاجمی است. بیشتر شرکت­هایی که قصد نابود کردن رقبای خود یا هجوم ناگهانی به بازار با یک محصول جدید یا ایده جدید را دارند از این سبک بهره می­گیرند. تبلیغات داداییست­ها تا حدودی مخالف قواعد و قوانین متعارف بازاریابی و تبلیغات است و با نوعی کُلاژ لفظی و بصری و تکنیک­های مونتاژ، دکوپاژ و تدوین، براساس تصادف و همنشینی ظاهرا غیرمنطقی و اتوماتیک وار کلمات، صداها و تصاویر شکل می­گیرد. اجرای فی­البداهه صحنه­هایی از تولید یا ارایه محصول، موسیقی پرسروصدا و نامناسب از ویژگی­های تبلیغات داداییسم است. به­ طوری که در این هرج ومرج تبلیغاتی، مشتریان را نیز با خود همراه می­کنند و آنان را هم به بازی می­کشانند. در حراج­های کشورهای جهان سوم گاهی این گونه تبلیغات به وفور یافت می­شود به خصوص در تبلیغات کاندیداهای احزاب گوناگون از این نوع سبک تبلیغاتی استفاده می­شود. ولی در کشورهای غربی در اغلب موارد از این سبک به صورت کاملاً علمی برای استراتژی­های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می­کنند.

سبک های تبلیغات دیگری که در کتاب بررسی شده است شامل موارد زیر می باشد.

   تبلیغات رئالیسم، تبلیغات ناتورالیسم، تبلیغات رومانتیسم، تبلیغات فوتوریسم، سبک داداییسم در تبلیغات و تبلیغات دادییستی، سبک ایماژیست، اونانیمیسم در تبلیغات، سبک پارناسیسم، سبک امپرسیونیسم در تبلیغات و تبلیغات امپرسیونیستی،تبلیغات اکسپرسیونیستی، تبلیغات سوررئالیستی، فلسفه سوررئالیسم در تبلیغات، سبک سمبولیسم در تبلیغات و تبلیغات سمبولیستی، تبلیغات کوبیستی، کوزموپولیتیسم و تبلیغات جهانی، اگزیستانسیالیسم در تبلیغات، اُپ آرت و تبلیغات اُپ، سبک اسپاسیالیسم ،سبک المنتاریسم در تبلیغات، اورفیسم در تبلیغات، سبک بدویگری، سبک پاپ آرت ،سبک چیدمان در تبلیغات، تبلیغات مفهومی،پست مدرنیسم در تبلیغات و تبلیغات پست­مدرنی و....



وبسایت علی خویه | http://khooyeh.com

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندیدنگ


    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com 09122991608 - 09372991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
/span